Hakutulokset

  1. T

    Mistä löytäsin Fisher Pricen keittiön?

    Onko kukaan nähnyt nyt myynnissä missään ja paljonko on maksanut? Jos jollakulla pyörii nurkissa ylimääräisenä, saa laittaa yksäriä. Myös siistikuntoisena käytettynä olen valmis ostamaan, mielellään olis niitä tavaroita mukana mitä siihen kuuluu :)
  2. T

    Fisher Pricen keittiö

    Mistä näitä saa ja saako enää ollenkaan? Myös käytettynä olen yrittänyt etsiä, aina mennyt nokan alta... Tietääkö kukaan nettimyyntiä tai olisiko ollut tarjouksessa jossain? JOs jollakulla nurkissa pyörii ylimääräisenä, mulle voi laittaa vaikka yksäriä :)
  3. T

    Sisaristuimesta?

    Lastentarvikkeessa kerrottiin, että enää ei Emmaljungiin saa sisaristuinta. Tietääkö kukaan, jos ostan käytettynä esim. huutiksesta tms. käykö ne käytetyt Emmaljungan duo edge combi malliin, tai jos on joku malli mikä ei käy ja toinen käy? Tulipa vähän sekavasti, mutta meillä vois olla tarpeen...
  4. T

    Liberon newborn ja 3-6kg pakkauskoko? Paljonko niissä on?

    Heipsan, en nyt millään muista paljonko ne sisälsi vaippoja? Olen lähettämässä sinne liberoon ne kuitit ja tässä lasken nyt että kertyy tarpeeksi. Eli jos jollain käytössä vielä noita vaippoja, paljon newborneissa vaippoja, oliko 28? Entäs 3-6kg:n vaipoissa? Kun muistaakseni piti olla ainaskin...

Yhteistyössä