Hakutulokset

  1. S

    Isovanhemmat

    omien vanhempieni kanssa olen ainakin puhelimitse tekemissä lähes päivittäin, viikottain näemme joskus useamminkin kerran, hoitavat paljon lapsiamme, appivanhempien kanssa (luojalle kiitos) emme ole tekemisissä ollenkaan, mies saattaa soittaa pari kertaa vuodessa. anoppia ei kiinnosta.
  2. S

    Herbalife-laihis alkoi nyt !!

    laittakeehan lempipirtelöreseptinne tänne, jos sais vaikka vinkkiä omiin pirtelöihin... =) :wave: :wave:
  3. S

    Herbalife-laihis alkoi nyt !!

    [ moi! Mä Herbasin 5kk tossa viimevuonna ja mulle tuli 6kiloa plussaa! Kaikki tein valvonnassa oikein. Söin yhden monipuolisen aterian päivässä ja loput Herbasin. En tiedä mikä meni vikaan. 5kk elättelin toiveita laihtumisesta ja se menikin toistepäin :( RAHAA PALO aivan tajuttomasti! kaiken...
  4. S

    Lasten ikäerosta

    meillä neljä lasta -97, -00, -02, -04. vanhin oli ja on edelleen mustasukkainen toiseksi syntyneestä koska pikkuvelihän vei häneltä ainoan lapsen aseman. muut eivät ole koskaan olleet mustiksia toisistaan eikä vanhin muista lapsista.
  5. S

    vahingossa raskaaksi?

    usko vaan mut kolmen kanssa on helpompaa kuin kahden. meillä ja monella muulla kaverillani on käynnyt niin kolmannen syntymän jälkeen et kaksi vanhinta "liittoutui" hyvässä mielessä eli alkoivat leikkiä paljon enemmän yhdessä (ehkä vanhin huomasi ettei se toinen olekaan niin pieni kun vauva tuli...

Yhteistyössä