Hakutulokset

  1. S

    mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

    \ Voi hurja,mä repesin ihan täysillä... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed:
  2. S

    baileys

    eikö kukkaan tiiä ?
  3. S

    baileys

    myydäänkö sitä niissä mini pulloissa ?
  4. S

    salmiakki suklaa

    mitä mieltä olette siitä...aika mielenkiintoinen yhdistelmä..ennemmin ostan salmiakin salmiakkina ja suklaan suklaana :p
  5. S

    tuhkimotarinasta (paljastus)

    meni jo aapee :whistle:
  6. S

    pakkanen

    Millaisilla pakkasilla lähette ulos ? Mittarissa paukkuu -25... päivällä taidetaan lähtee ite ku laskee -20, sillo ei palele enää...
  7. S

    vauva ja humalatila

    EN!!!
  8. S

    Onko täällä muita hoitajia

    Sain vakipaikan juuri kun jäin äitiyslomalle. Kauhulla odotan aikaa kun joudun palaamaan kolmevuorotyöhön. Kovasti olen koittanut veikata jos jostain pamahtas voitto, mutta ei oo vielä tullut. Luojan kiitos voin jäädä hoitovapaalle ainakin vuodeksi. Sairaanhoitajana olo p....stä. Kauhee vastuu...
  9. S

    Primolut, käyttääkö joku?

    Minä popsin 8 kuukautta tauotta Primolutia, en muista nyt oliko 5 vai 10mg. Mulla on vaikea endometrioosi, eli hurjat kuukautiskivut, paljon kystia, kiinnikkeitä ym. Primolut poisti menkat siksi ajaksi kokonaan. Siis ei kipuja, endometrioomat kutistuivat ja elämänlaatu parani 100...
  10. S

    syökö vauva liikaa??

    on kyllä joo,poika syö kovasti ja ja masu tuntuu pörisevän ja on sekaisin usein:(
  11. S

    syökö vauva liikaa??

    onko 2vikkoiselle 125ml maitoa kerralla 4 h välein liikaa?meidän poju ei vähempään tyydy,pelkään vaan että poksahtaako se napero.tyytyväinen on syömisen jälkeen mutta ei kai tuo liikaa.sairaalassa sanoivat että vauvalle annetaan niin paljon kun se itse haluaa.näinkö on? :ashamed:
  12. S

    Haiseva vaipparoskis!

    Meilläkin kerran koira söi!! Se oli hirveä se koiran haju!!!
  13. S

    Synnytys Keskisuomen keskussairaalassa

    Millaista sielä on? Millaisia kätilöt? Antavatko helposti kivunlievityksiä?
  14. S

    Hyvä treffauspaikka Jyväskylässä

    Hei, Mikä olisi hyvä treffauspaika lasten kanssa Jyväskylän keskustassa. Tarkoitus käydä syömässä ja vaihtamassa kuulumisia kaverin kanssa, jolla 1/2-vuotias ja 3-vuotias, minulla 1 1/2-vuotias.
  15. S

    1-vuotiaan seksuaalisuus

    Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta. Kyseessä on tyttö, joka on keksinyt miten saa itselleen aiheutettua mielihyvää. Rakkautta ja hoivaa lapsi saa runsaaasti. Edelleen kaipaan omakohtaisia kokemuksia muilta, en mielipiteitä.
  16. S

    1-vuotiaan seksuaalisuus

    Onko kokemuksia 1-vuotiaan itsetyydytyksestä, miten olette suhtautuneet asiaan?
  17. S

    kivun lievitys

    Intratekaali.

Yhteistyössä