Hakutulokset

  1. S

    Sinut on kutsuttu juhliin etkä todellakaan halua sinne, mitä teet?

    Minä sanoisin, etten valitettavasti pääse. Ei siinä tarvitse sen kummemmin alkaa syitä kertomaan.
  2. S

    Korona lievin oirein, miten olette saaneet ajan kulumaan?

    Minulla ei ole kuumetta, vain ihan lievä yskä ja nuha, sekä haju-ja makuaisti heikentynyt. Ei kannata alkaa mihinkään sivousprojektiinkaan tms. tule jälkitauteja. Kävelemässä olen käynyt ja katsonut telkkaria. Silti on tylsää, aktiivinen ihminen kun olen.
  3. S

    kamalimmat murresanat?

    Ketä, kun tarkoitetaan kuka.
  4. S

    Milloin joululahjat kuuluisi ihn oikeasti avata?

    Jouluaattona klo 17-18 välillä ruuan jälkeen.
  5. S

    Helenen siskolle nimi?

    Isabelle?
  6. S

    Vauva syntyi, mies naureskeli kirjoitusvirheille

    Millainen mies vittuilee ja haukkuu tuossa tilanteessa tai muutenkaan? Ei kuulosta hyvältä. :(
  7. S

    Kuinka paljon ostat kirppikseltä vaatteita? Entä myytkö?

    itse ostan tosi paljon, varmaan suurin osa vaatteistani on kirppikseltä ostettuja, mutta kaikki ovat olleet erittäin siistejä/ uudenveroisia ostaessa. Ostan pääasiassa laatumerkkejä. Ostan myös perheelleni vaatteita kirppiksiltä aina kun löytyy hyväkutoisia ja sopivia. Myyn myös säännöllisesti...
  8. S

    Nyt jo lunta ja pakkasta perkeleesti - missä ilmastonmuutos?

    Missä on perkeleesti lunta? Mies tuli juuri Leviltä ja ei ollut sielläkään. Ei myöskään Sodankylässä jossa tuttuni asuu.
  9. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Minä olen nyt viisikymppisenä onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan. Vaikka ikää tulee niin koko ajan sitä vaan muuttuu jotenkin rennommaksi. Silloin ennenvanhaan loukkaannuin haukuista, mutten enää, sanon vaan että voivoi jos en miellytä silmää, ei sillä ole väliä, mulla on tosiaan mies...
  10. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    En tiedä olimmeko fb-kavereita, mutta täällä ainakin olin tosi aktiivinen. :) Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Mä tein nuorena ja hoikkana mallin töitä, ja mallithan useinkaan ei ole klassisen kauniita, jotkut jopa päinvastoin mutta persoonallinen saa ja pitääkin olla.:)
  11. S

    Mitä tuoksuja käytätte?

    Pinkin lisäksi tykkään vihreästä, raikas vihreä omena. <3
  12. S

    Mitä tuoksuja käytätte?

    DKNY:n Be delicious.
  13. S

    Naomi vai Eden?

    Eden.
  14. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Joo toi mulla nimenomaan on aina ollut. Kerronpa esimerkin. Minulla oli viikon sisällä kahdet sokkotreffit kolmikymppisenä. Eka mies sanoi heti suoraan järkyttyneensä miten ruma olen, ja sanoi ettei ikinä maailmassa voisi tapailla näin rumaa naista. Seuraavilla treffeillä oli lähes sama asu...
  15. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Ei ollut punaiset korkkarit, mulla on mielestäni ollua oma pärstä aina kaikkialla, en kyllä satavarma ole. :D
  16. S

    Roikkuvat rinnat, ja oon vielä nuori. :(

    Mitä jos korjautttaisit rintasi, ilman silikonia tai ei paljon ainakaan? Minusta siinä ei ole mitään pahaa. <3
  17. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Lastenmusaa, ja progea pääasiassa, itsetehtyä. ( ei mun tekemiä kaikki) Nyt laulan suomenkielistä vanhempaa iskelmää ja poppia lauluyhtyeessämme. ( Lauluyhtye Aikamatka)
  18. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Muistan sinut. :) Joo hihi sain kyllä kuraa niskaan kuvaketjuissa, ja mulla oli ainakin yksi stalkkaaja joka kiersi eri ketjuissa haukkumassa ulkonäköäni- ryhtiäni, nenääni ja milloin mitäkin. :D :D Joo rakastin Desigualia silloin, nyt se ei ole enää in ja monet kaupat ovat lopettaneet...
  19. S

    Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

    Kyllä, olen laulanut bändeisså 20 vuotta. :)

Yhteistyössä