Hakutulokset

  1. veskarityttö

    Vauvan vaatteiden pesu?

    meidän neidillä on kyllä vaatetta aivan liikaakin, joku nauranu et noilla pukis samaan aikaan 2-3 tyttöä :ashamed: mutta kun pitää vaan ostaa jos jotain kivaa näkee... no kuitenkin en siis jää odotteleen et pelkkiä neidin vaatteita olis kone täynnä vaan värien mukaan mennään ja meillä...
  2. veskarityttö

    kakkaako lapsesi päivitäin?

    joskus harvoin päivä ettei muutoin 1-3 joskus neljäkin kertaa...
  3. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    no minäpä rohkeana tyttönä kysäisen morsiammelta suoraan tuosta pukuetiketistä,siis käykö pitkäi-puku.. nyt nuo kuvat poistelen niin ei satu niin et tulee joku häisssä kyselemään että olitkos sinä joka kaksplussan sivuilla vaatemielipiteitä kyselit :D :D :D
  4. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    tarkotus lisätä huvi,joko valkoinen tai jokin muu väri... eli ei nyt ihan mustana...
  5. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    ja pitkää senkin vuoksi että sen on mulle moni läheinen sukulainen/kaveri sanonut että istuu paremmin mun kuosille...
  6. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    no mistäs sen sitte tietää on ns iltapukujuhla? häät alkaa iltapäivällä vihkimisellä ja sitten juhlitaan aamuyöhön saakka... :ashamed: pitäis kai tietää,mitään pukukoodia ei ole annettu...
  7. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    no täytyy nyt miettii.... mut tuola oli mielestäni niin ihania noi puvut... ja mulle kun parhaiten sopii musta ja tossa alkuperäisessä suunnitelmassa oli musta/kulta mut se oli menny ja nyt olis jotain keksittävä....kai tästä jotenkin selviää...
  8. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    no nyt on niin etä morsiammen äiti ei ole tulossa(on pilven reunalla seuraamassa) tietääkseni morsiammen puku näyttävä ja kaasoillakin upeat. Mutta mietin itsekkin että mahtaako olla "turhan"upea... no huivia mietin itsekkin,mutta jahka se liian kylmä... ja ne turkis(oli aito tai teko)...
  9. veskarityttö

    Käykö nämä talvihäihin???

    Hei! Vaatteiden metsästystä talvihäihin,joissa en ole koskaan ollut ja nyt mielipidettänne kysyisin sopiiko tämä mekko KUVA POISTETTU Lisäksi mustat "pikkukengät" ja musta laukku. Mekkohan on iltapukuihin kuuluva mutta juhlat kestävät kuitenkin yömyöhään...
  10. veskarityttö

    Joulukinkun koko?

    meillä oli pikkujoulut joissa oli ruokailijoita kymmenkunta, tarjolla oli 4eri laatikkoa,rosollia, lihapullia, nakkeja ja kalaa. niin ja karjalanpiirakoita kera munavoin ja niin kävi et illalla syötiin ja seuraavana päivänä vielä minä,mieheni ja vanhempani pidettiin rääppiäisiä ja kinkku oli...
  11. veskarityttö

    Kaksista päikkäreistä yksiin (just 1v)?!

    meillä kävi niin että neiti nukkui ennen kahdet päikyt. noin klo 11-13 ja toiset sit vajaan tunnin mittaset joille kävi klo15-16 välillä. Jossain vaiheessa vaan kävi niin että parina kolmena päivänä yritin toisille päikyille laittaa yli tunnin ajan kunnes luovutin...Eli ihan itse jätti toiset...
  12. veskarityttö

    Mistä tämä yölevottomuus taas yhtäkkiä voi johtua?

    meillä heitti likalla yöunet (ennen LOISTO nukkuja) häränpyllyä reilun 10kk hujakoilla, ilmeisesti kävelyä treenasi unissaan, no lähti sitte kävelemään mut unet pysy huonona. Ei tosin syö yöllä mut joka yö viereen otettava, kunnes toissapäivänä huomasin et ekat poskihampaat oli puhennu ihan...
  13. veskarityttö

    8kk kalsiumin saanti

    meillä tyttö(nyt 11kk) on saanu jo useamman kuukauden ½ kalkkitabletin päivässä murskattuna jonkin soseen sekaan. Apteekista voit kysellä mitä kalkkia kannattaa antaa. en nyt muista mitä on nimeltään noi meidän omat... :ashamed:
  14. veskarityttö

    Vauva ei suostu juomaan pullosta maitoa

    hei! Tässä äiti joka paininu nyt 11kk tyttären kanssa tästä asiasta ties kuinka paljon, on ostettu pulloja jos jonkinmoisia kun tyttö n5kk vanhana alko temppuilla maidon kanssa valtavasti. Neuvolassa mulle tätsy vaan hössötti kun ei syöty aterioita päivässä kun 4(toisinaan kun tyttö nukkui...
  15. veskarityttö

    Kertokaa...

    meillä ei käyny vauvan oma terkkari vaan hän joka oli mulla raskausden ajan terkkarina,oli opiskelijakin mukana. Kahvit keitettiin piirakoiden ja pullien kera. Kyllä kelpasi :)
  16. veskarityttö

    kummeista

    Ihan samoilla ajatuksilla, meillä nyt onneks on yksi kiinnostunu(neljästä) ja kaipa hän sitte miehelleen kuulumisia kertoilee mut nää kaks muuta... toinen heistä ei ole käynyt edes meillä muuten ku ristiäisten aikoihin oli kaks yötä... vaikka matkaa onkin kyllä meille nyt pariksi yöksi...
  17. veskarityttö

    10kk ja kasvu+vaatteet

    hei! tässä kyselisin et miten muut toimisi. Vauvalehdellä nyt hyvä ystävänlahja "tarjous" eli 18kk lehdet(81?) ja reimatecin haalari joko 80cm tai 92cm. Meidän likka nyt 10kk ja oli neuvolassa pituutta 75cm, oli kahteen kuukauteen kasvanu 1,5cm ku 6-8kk välillä oli tullu4 ,5cm, alkaisko jo toi...
  18. veskarityttö

    kuinka monta isovanhempaa?

    minun puoleltani -mummo ja pappa (äitini ja isäpuoleni) -isomummo(äitini äiti) -mamma ja pappa (isäpuoleni vanhemmat) -vaari(isäni, hyvin vähän ollaan tekemisissä) -isomummo(isäni äiti, jonka kanssa myös vähäisesti tekemisissä) miheni puolelta -mummo ja ukki(mieheni vanhemmat)...
  19. veskarityttö

    Millainen soseiden syöntirytmi teidän puoli vuotiaalla ja nesteen määrä?

    heips! meidän neiti reilu5,5kk ja seuraavanlainen rytmi syömisissä on aamulla 8.00 2dl maitoa ja 1-2 dl puuroa+ hedelmä/marjasosetta lounaalla 11.00 pikkupurkki lihasosetta ja vaihtelevasti 1dl maitoa tai ei ollenkaan klo 14-15 2dl maitoa ja ½purkkia hedelmä/marjasosetta tai jugurttia 16-17...
  20. veskarityttö

    Kouvolan seutu

    uskaltaisikohan naapuripaikkakunnaltakin pentsojaan tulla tänään...? :$ jos ette hirmusesti pahastu voi olla et neidin kanssa paikalle kurvaillaan...ja tietty jos auto ei kiukuttele ja lähtee käyntiin :laugh:

Yhteistyössä