Hakutulokset

  1. R

    Musta Joutsenen näköinen lintu

    Merimetso? Ei sillä kyllä uidessa oo yhtä pitkää kaulaa ko joutsenella.
  2. R

    Ketä meinaat äänestää?

    Paras lahjontayritys on toistaiseksi kahvipaketti joten en ketään.
  3. R

    Vegaanivaikuttaja kärähti kalan syömisestä - kroppa oli mennyt sekaisin vegaaniudesta

    :ROFLMAO: Oikeasti naurettavaa. Tosin en tiedä, onko vegaaniudessa pitäytyminen se naurettava osuus vai se että näkee vaivaa siitä kertoakseen tai että näkee vaivaa ottaaksen kuvan ja julkaistakseen sen että voi kertoa jonkun olevankin muuta kuin vegaani.
  4. R

    Loukkaantuisitko sinä miehellesi

    Ja mun puolesta saa taas vaikka painaa kunhan kohtelee mua kohteliaasti kuten ennenkin. Siihen mä tossa rakastuin. Ja jos se muuttuu niin ei toimi enää.
  5. R

    Loukkaantuisitko sinä miehellesi

    Mut kai toi riippuu persoonasta aikalailla. Mä en ikinä sanoisi moista kenellekään. Eikä mun mieskään. Ja jos se yhtäkkiä laukoisi jotain vastaavaa niin se olisi niin kummallista, outoa, yllättävää että tietty järkyttyisin. Ja se myös tekisi sen tarkoituksella, loukatakseen tai sit se olisi...
  6. R

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mä pakastuspurkillisen vihertyneitä, karvaisia, keitettyjä makaroneja. :LOL:
  7. R

    Onko turn off jos mies...

    Ei noi ole minusta asioita jotka vaikuttavat siihen, onko joku haluttava tai ei.
  8. R

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Jee! Löysin purkinpohjallisen kuivettuneita irtonamuja. :p
  9. R

    Loukkaantuisitko sinä miehellesi

    Just ni! Mulle on ihan okei jos mies kehuu vaiks jonkun persettä tai hiuksia tai ääntä tai jotain mutta että oikein ihanne. Eiiiii!
  10. R

    Maistuisiko?

    No ei varmasti tuu muutamasta oluesta krapulaa.
  11. R

    Maistuisiko?

    Nääh. Mulla on sipsejä ja olutta. *palautuu viikonlopusta*
  12. R

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Iltaa ketjuun! Mä olen ihan kamalan sippi! Rankkoja nää viikonloput! Etenkin ku ei oo kunnon patjaa vaan sellainen muutaman sentin paksuinen (paksuinen muka, ohuthan se on!) lituskalätyskä superlonjuttu.
  13. R

    Köyhä antaa kokoomuksen hallita jättämällä äänestämättä vaaleissa

    Muutin mieleni. Ääni kaupan! Eniten maksava saa. :p
  14. R

    Loukkaantuisitko sinä miehellesi

    Just! Mä kai putoaisin persiilleni jos mies päästäisi suustaan jotain noin ajattelematonta.
  15. R

    Loukkaantuisitko sinä miehellesi

    Ei kai se itsetunnosta kiinni ole ellei tykkää tahdittomista ihmisistä. Ei valehdella tarvitse, eikä edes kehua. Mutta pitää nyt sen verran järkeä ja tilannetajua olla ettei mee sanomaan jotakuta toista ihannenaiseksi tai mieheksi.
  16. R

    Testaa kuinka perussuomalainen olet

    Reilut 6000. Oiskohan hieman kertaamista. Kyl ois kaukana ällän kirjoittaminen nykyään.
  17. R

    Kuopus pelkää metsän eläimiä, nukkumaanmennessä ei häntä rauhoittanu kun avasin ikkunan...

    Nii ja taitaa olla kettujen pariutumisääniä noi mitkä nyt kaikuvat. :D
  18. R

    Kuopus pelkää metsän eläimiä, nukkumaanmennessä ei häntä rauhoittanu kun avasin ikkunan...

    Oootteko te lukeneet Hemminki-hamsteri kirjoja? Kannattaa!
  19. R

    G: Mikä margariini on terveellisin?

    https://www.valio.fi/tuotteet/voi-ja-muut-rasvat/valio-oivariini-vahemman-suolaa-valsa-hyla/ Mä tykkään noista. Tai sit ihan tavallisesta Oivariinista tai Ingmariinista. Mitään kovin teollista ja muunneltua en suostu suuhuni laittamaan vaikka ois muka kuinka terveellistä. Ja paistamisesessa...

Yhteistyössä