Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2024

    Tänne kirjoittelu on jotenkin ihan kokonaan jäänyt alun jälkeen. Täällä voidaan oikein hyvin. Rakenneultra oli ja meni, siellä kaikki kunnosss. Poika tulossa. ❤️ Tällä viikolla olin myös sokerirasituksessa, joka oli kokemuksena yllättävän ok. Tuloksia vielä odotellaan.
  2. M

    Maaliskuiset 2024

    Toivottavasti saat kuuluviin! ❤️
  3. M

    Maaliskuiset 2024

    Jee sain kotidopplerilla ensimmäistä kertaa sykkeet kuuluviin viikoilla 10+6. Nyt kuului selkeästi sellainen laukka ja syke oli 158.😍 Aikaisemmin olen kuullut selkeästi istukan ja jotain muuta 120-130 välillä sykkivää. Jos joku muu yrittää saada ääniä kuuluviin niin paras kikka on pidättää...
  4. M

    Maaliskuiset 2024

    Ihanaa kun täällä on np-ultria jo ollut. 😍 Kuuluuko kukaan teistä Varhan alueelle, että pääsis siihen nipt-testiin? Mulla np-ultra 15.9. ja sieltä sitten verikokeille tuota niptiä varten.
  5. M

    Maaliskuiset 2024

    Minkälaisia tuntemuksia teillä on muuten vatsan alueella? Mulla on nyt alkanut tulemaan ihan pieniä ja nopeita ”vihlaisuja” alavatsalla. Ei mitenkään kivuliaita mutta selkeästi tuntuu. En tiedä onko jotain kohdun kasvuun liittyvää? 💁🏼‍♀️
  6. M

    Maaliskuiset 2024

    Mulla on vointi ollut oikeastaan todella hyvä. Pieniä oireita lukuunottamatta. Kävin oman mielenrauhan vuoksi vielä kertaallaan ultrassa viikoilla 9+1 eli torstaina. Kaikki oli hyvin ja pieni jopa liikutteli raajojaan siellä. ❤️ Mitta heitti yhdellä päivällä mutta sillä ei kuulemma ole...
  7. M

    Maaliskuiset 2024

    Laitoin sulle viestiä! :) Voisin liittyä. Olen vierailijana kirjoitellut mutta tein nyt tunnuksen.

Yhteistyössä