Hakutulokset

  1. E

    Saako 1200m2 tontin aidattua 2 viikossa?

    eli 1200m2 tontti, saako siihen aidan tehtyä 2vkossa jos vaikka 5-6t päivä mies yksin tekee? tässä vaimo suunnittelee miehen kesälomaa :whistle: :D
  2. E

    Saako 1200m2 tontin aidattua 2viikossa?

    eli 1200m2 tontti, saako siihen aidan tehtyä jos vaikka 6t päivä mies yksin tekee? tässä vaimo suunnittelee miehen kesälomaa :whistle: :D
  3. E

    YLLÄTTÄVÄÄ MITÄ SULLE ON VASTIKÄÄN SATTUNUT?

    Mä sain soiton lapseni kummilta, jota ei ole näkynyt eikä hänestä mitään kuulunut 5 vuoteen. :whistle:
  4. E

    Muilla yhtä passivisia lapsen isiä?

    Vauva 8 kk ja kertaakaan ei ole isä kylvettänyt, ei ulkoillut lapsen kanssa, 2 kertaa pakon edessä vaihtanut vaipat ja silloinkin ärhennellyt että kun "#&%?$!* ja kusee" kun olin käymässä kerrankin elämässä ilman vauvaa vaateostoksilla vauvalle. Ei syötä tietenkään, ei mitään. Kyllä ottaa syliin...
  5. E

    mistä saa sähköpostiosoitteen

    mistä sivuilta saa ilmaisia sähköpostiosoitteita?
  6. E

    Lapsi päivähoitoon-jatkuvasti kipeänä?

    Moi! Haluaisin kuulla kokemuksianne teitä, jotka olette vieneet lapsenne noin vuoden ikäisenä päivähoitooon. Onko alkanut flunssakierteitä? Lapseni olisi vuoden ikäinen, kun veisin hänet hoitoon. Tuntuu jo nyt tosi pahalta, mutta ei ole oikein vaihtoehtoja.. Huolettaa, että siitä alkaisi sairastelu.
  7. E

    Minkä ikäisenä selältä vatsalle?

    Moi! Meidän tyttö on ensi viikolla 3kk ja mietinkin milloinkohan hän kääntyy selältä vatsalleen.. Mitenkäs muilla? ;)
  8. E

    Kilot tippuneet?

    Moi! Miten teillä on kilot tippuneent synnytyksen jälkeen? Mulle tuli raskausaikana 16 kiloa ja 3 jäljellä. Lapsi 2,5kk. Tuntuu ettei nuo loput lähde millään. Vauva täysimetyksellä. Kokemuksia?
  9. E

    Huoli kissasta

    Mitä mieltä ootte? Meillä nyt 10 viikkoa vanha tyttö, jolla ollut jo pitkä räkätauti. Sai tartunnan mieheltäni. Meillä on kissa ja sukulaiset alkoivat painostamaan, että vauvan pitkä nuhaisuus saattaa johtua kissasta. Tällä hetkellä kissa hoidossa. Kova ikävä on kissaa. Eihän noin pieni lapsi...
  10. E

    Kesäpiknik Riihimäen keskuspuistossa ke 9.8.06 klo 15-17

    ke 9.8.06 klo 15-17 Kesäpiknik, Riihimäen keskuspuistossa Tervetuloa mukaan Kestovaippayhdistys ry Riihimäen seudun kesäpiknikille! Kestovaippayhdistys ry Riihimäen seutu järjestää kesäpiknikin Riihimäen keskuspuistossa 9.8. klo 15-17. Tapaaminen järjestetään säävarauksella eli jos sataa...
  11. E

    mitä aurinkorasvaa 1v

    Meillä jotain Vichy merkkistä, oletteko käyttäneet?
  12. E

    oletteko kuulleet?

    Onko kellään kokemusta tai oletteko joltain kuulleet formostar syvälämpölaitteesta? Ystävä kertoi että joku oli käynyt semmosessa ja oli kuulemma tosi tehokas. Kuluttaa kaloreita 1200 yhdellä kerralla. Oli kuulemma reisistäkin lähtenyt 6 cm. Kuulostaa aika hurjalta :whistle:
  13. E

    -66 vuoden talo

    ollaan ostamassa omakotitaloa,ja tuttumme tekee kuntokartoituksen,ja kosteusmittauksen ulkopuolinen riittääkö se vai pitäisikö tilata kunnon kuntokartoittaja?tuttumme on kyllä pätevä ja on rempannut itse monta taloa ja tietää todella paljon asioista.
  14. E

    turnerin syndrooma

    hei kaikki odottavat äidit! halusin jakaa suruni kaikkien niiden odottavien äitien kanssa jotka ovat joutuneet keskeyttämään raskauden tulevan pienokaisen sairauden vuoksi. itse sain tietää että tulevalla ensimmäisellä lapsemmalle on turnerin syndrooma ja että joudun keskeyttämään raskauden...
  15. E

    yksinhuoltajaksiko?

    Olen Italiassa asuva suomalainen nainen. Minulla on tytto miesystavani kanssa ja asumme yhdessa, mutta emme onnellisina. Olemme yhdessa lapsemme vuoksi, jotta hanella olisi perhe. Tuntuu niin turhauttavalta kaikki. Olen nuori ja kaipaan rakkautta. Jos tiemme eroavat, tarkoittaa se muuttoa...
  16. E

    Kireämmät paikat

    Oletteko käyttäneet sellaisia geishakuulia? Onko niistä oikeasti hyötyä ja mistä kannattas hankkia? Olen saanut jo kolme lasta ja paikat kaipaisi vähän kiristystä. Mies ei onneksi ole valittanut vielä, mutta eipä taida vaan kehdata sanoa.

Yhteistyössä