Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    =) tässä aikani kuluksi vain selailin näitä sivuja mitä silloin esikoista odottaessani usein käytin ja uskomatonta että vieläkin sama ketju täällä, ihan tuli tippa linssiin :hug: aika ihanaa että olette pitäneet yhteyttä!! tuttuja nimimerkkejä löytyi :) Tosiaan 2007:t ovat 2vuotiaita pikku...
  2. S

    Hyviä, positiivisia synnytyskokemuksia, kertokaa!

    mun synnytys kesti 20 tuntia ja oli ihan yhtä tuskaa, en ottanut epiduraalia, vain petidiiä josta tuli "känniin" ja kohdunkaulan puudutuksen, sit vielä synnytyksen jälkeen nousi hematooma ja se vasta kipee oli, mutta kaikesta huolimatta jäi hyvä kuva synnytyksestä ja hoitaja ja kätilö oli...
  3. S

    ¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

    :D Eilen tuli tunlinen plussa ja pikkasen järkyttynein mielin ollaan, pikku ykkönen tulee nyt 9 kk. En oo ihan varma tosta LA:sta mutta se on siinä helmi-maaliskuussa. Ens perjantaina on neuvola ja ne rielä ottaa asiasta selvää, kun on ollu vaan 2 menkat synnyksen jälkeen ja nekin aika...
  4. S

    rela vai cuplaton?

    oon myös kysyny lääkäriltä samaa asiaa, koita vaan se yks tippa cuplatonia :D voithan sä sit myöhemmin antaa sitä disflatyliä kun loppuu tai päin vasoin..!!
  5. S

    rela vai cuplaton?

    tiesittekö että on tismalleen sama aine, mutta eri mg.. menin apteekkiin kysymään tuota disflatylia kun mielestänu cuplaton ei auttanut, no ne sanoi että laita cuplatonia vaan yks tippa niin silloin se mg:ltä on sama ku kymmenen tippaa disflatyliä, ja kappas, se on tehonnut paremmin ku ne...
  6. S

    Minkä ikäisenä kiinteät aloitettu?

    Meillä poika pian 3kk, ja mietin vain että minkä ikäisenä muut on alotteneet kiinteän syömisen..ja millä aloitoititte?? tiedän että neuvoloissa suositellaan 4kk..mutta ennenhän se oli 3kk!!!
  7. S

    -LOKAVAUVAT 2007-

    Ajattelin jos vaikka jaksaisi taas vähän palstailla, olin lokamassuissa, lähinnä taustailin!! jos vain voi liittyä joukkoonne :D jos vaikka kertoisin jotain meirän poitsusta joka syntyi 12.10 Lenni hänestä sitten tuli, ja kivasti on mennyt, ei mitään koliikkeja oo paemmin ollut. Nuha tuli...
  8. S

    Mitat 3kk:n iässä?

    kattelin vaan noita mittoja, taitaa meidän 2kk poika olla aika jätti ku 2kk neuvolas 7040g ja 61cm, syntyessään 51cm ja 3350g...ja tissillä mennään.. :xmas:
  9. S

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Osanotto kisumirrille :'( ja kaikille vauvan jo saaneille paljon onnea :flower: :heart: Meille syntyi poika 12.10 klo 03.13 painoa oli 3350g ja pituutta 51cm!! Kotona ollaan oltu onnelllisesti maanantaista asti. Vauva on tosi kiltti, nukkuu ja tissi maistuu :heart: Synnytys oli rankka...
  10. S

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Voi tätä, ei saa nukuttua..alkaa vissiin kroppa harjottelemaan vauvan tuloon. On jo jonkun aika ollut aika katkonaisia nämä mun yöt, oon taas heränny viideltä eikä uni tuu silmään..AAARGH..!! Pitää vielä käydä koittamas hetken päästä jos vaikka :whistle: Eipä oo tullu tosiaan tännekää...
  11. S

    Värjäättekö hiuksia raskausaikana?

    Ei kai se nyt aivan vaarallistakaan oo jos tukkaansa värjäilee, miettikää meitä kampaajia kun joka päivä joudumme kosketuksiin väri ja permanentti ym. aineiden kans..! itseasias oon kyllä miettiny tota asiaa ja kysyny neuvolastaki ku olin niin huolissani et jos on jotain vaaraa mutta ei...
  12. S

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Voisin tännekki "ilmoittautua" =) just täytin 24v ja mies pari vuottta nuorempi..ja vauvakuumetta pukkaa niin pirusti!! ensimmäistä joo toivotaan!! nyt menossa kp 21/28-32 joten jännistys tässä tiivistyy.. ja oireitaki muka on..lämmöt pysyny aika hyväsesti koholla oviksesta asti, vatsas kummia...

Yhteistyössä