Hakutulokset

  1. A

    Haaveena vauva 2025

    Ja tämä olin minä
  2. A

    Haaveena vauva 2025

    Täällä piinaillaan vieläkin. Kp32/26-28 DPO18 Pientä vuotoa oli aikasemmin vessassa käydessä. Tai pyyhkiessä huomasin vähän punaista ja oletin jo kuukautisten alkaneen mutta sitä ei ole tullut lisää. Huonovointisuutta ja rintojen arkuutta on mutta en oikein tiedä eroa niissä mikä liittyy PMS...
  3. A

    Haaveena vauva 2025

    Täällä nyt DPO18 ja kp32/26 Aamun testi oli jälleen nega joten odotellaan odotellaan odotellaan Kuukautiset nyt pisimmän mahdollisenkaan kierron mukaan myöhässä mutta testissä ei näy vieläkään mitään
  4. A

    Haaveena vauva 2025

    Tein nyt illasta testin. DPO15 ja kp29/26-28. Testi vieläkin nega. Eikö pitäisi jo jotain näkyä testissä jos on näkyäkseen. Mulla muistikuva ettei aikasemmissakaan raskauksissa näkynyt kyllä kuin vasta tosi myöhään mutta en muista teinkö sillon herkkiä testejä vai tavallisia.
  5. A

    Haaveena vauva 2025

    Olenko tosiaan jo kiertopäivissä 29/26 ? Onneksi on tämä keskustelu ja tuo lista niin pysyy itsekin laskuissa mukana. Toki kp28 on vielä ihan normi mullakin. Tuon kuukautis sovelluksen mukaan mulla on viimeisen vuoden aikana ollut 1 kierto jossa mennyt kp28 3 pitkää kiertoa jolloin tuo kp29 on...
  6. A

    Haaveena vauva 2025

    Isot onnittelut plussanneille. Tuntu että monella olisi tärpännyt. Dpo15 en ole tänään enkä eilen testannut ollenkaan kun aiheutti vain pettymyksiä liian aikaiset testit. kuukautiset nyt päivän myöhässä ja alkaa jo vähän jänskättää. Kokoajan kuulostelee oireita että onkohan täti tulossa vai...
  7. A

    Haaveena vauva 2025

    Eilen tehty testi näytyi negaa. Tänään pitäisi kuukautiset alkaa( keskimäärin) Mutta ei mitään oireita kuukautisista eikä raskaudesta. Tavallista väsyneempi ja vilusempi vain. Ja ehkä alakuloisempi. Kierto tosin on hyvin epäsäännöllinen niin +/-4 päivää ihan normaalia. Harmittaa kun ei tule...
  8. A

    Haaveena vauva 2025

    Mä täs yhen DPO päivän myöhemmin sorruin jo taas testiin.. nega tuli täälläkin. Mulla kyllä aina näkynyt tosi myöhään herkilläkin testeillä. Oikeastaan vasta kun kuukautiset on myöhässä mutta innostus on vaan niin kova ettei malta.. Tänään tein päiväpissasta. Jos huomen aamulla aamupissa...
  9. A

    Haaveena vauva 2025

    Onko se tosiaan mulla vasta dpo5.. tuntuu että tässä olis piinailtu jo ikuisuuden.. kierto niin epäsäännöllinen ja kun ei mitään ovista olla testailtu vaan ollaan oltu +/-5 päivää aktiivisia ja ensimmäinen r-testikin saatu jo käytettyä. Taitaa olla piiitkä piinahermoilu edessä kun näillä...
  10. A

    Haaveena vauva 2025

    Minun vuoro päästä piinalistalle! tänään DP0 0 tänään ja nyt pidetään peukkuja onko ahkerointi tuottanut tuloksia
  11. A

    Haaveena vauva 2025

    Voiko ovulaatio tulla lyhyessä epäsäännöllisessä kierrossa näinkin aikaisin. En tiedä onko hormonit jännityksestä ja keväästä sekaisin kun kuukautiset kesti paljon normaalia vähemmän (4pvä) ja into päästä peittoa heiluttelemaan kuin olisi ovulaatio käsillä vaikka vasta kp5
  12. A

    Haaveena vauva 2025

    Tänään kp1 minulla. Mikä tarkoittaa viimein sitä kiertoa kun aloitetaan tosissaan vauvanteko puuhat. Toivottavasti ei kestä yritykset kauaa. Ikää kuitenkin se 36 ja alkaa olemaan huoli omasta hedelmällisyydestä. Nuorempana tein 2 lasta ja kumpikin tärppäsi heti ekalla yrityksellät, mutta nyt...
  13. A

    Haaveena vauva 2025

    Hei Hei mulla kanssa ollut aina tosi lyhyt ja epäsäännöllinen kierto. sanoisin että mulla kaikkea 22-30 päivän välillä ja laskennallisesti se on keskimäärin 26 päivää, Omaan aikaisempiin raskauksiin ei ole lyhyet kierrot vaikuttanut. Aiheesta on useampia tutkimuksia puolesta ja vastaan miten se...
  14. A

    Haaveena vauva 2025

    Hei! Täällä ilmoittautuu uusi haaveilija mukaan. Keskusteluja olen enemmän ja vähemmän seuraillut jo pidempää, mutta nyt alkaa todelliset yritykset meillä. Kierukka poistettiin tammikuussa, kaikki ehkäisy lopetettiin siihen ja pari kuukautta annettiin kehon levätä siitä. Ehkäsynä vaan ovulaation...

Yhteistyössä