Hakutulokset

  1. M

    Polisport Pony pyöränistuimesta?

    Ostin kirppikseltä sellaisen, ja mietin että miten ihmeessä se tulee kiinni.... Onko kellään semmoista ja jos on niin millaiseen pyörään olette kiinnittänyt sen? :ashamed:
  2. M

    hääpuku

    Moi...kyselisin että mistä löytyy Tampereelta hääpukuja. Etsin sellaista peruspukua joka on iltapukumallinen tai saa olla iltapukukin jos vaan löytyy vaaleaa väriä. Joissakin juhlapukuliikkeissä olen käynykkin mutta ongelma on että ei tahdo löytyä tarpeeksi vaaleaa...sellaisen 150? olen...
  3. M

    näkyykö sukupuoli viikolla 16?

    Tällaista mietin, kun mulla oli rakenneultra jo viikolla 16, ultraaja sanoi että sukupuoli ei vielä näkynyt, onko totta, että se näkyy vasta n. viikon 20 paikkeilla? asiasta tietävät....
  4. M

    voiko sukupuolen arvata sykkeestä

    tää on näitä uskomuksia, odotan esikkoa ja sykkeet oli 142, olikos se välillä 120-160? pojilla 120-140, tytöillä 140-160?vai miten se meni? Miten muilla on ollut, onko ollut eroja sykkeissä sukupuolen mukaan? =)
  5. M

    voiko sukupuolen arvata sykkeestä

    tää on näitä uskomuksia, odotan esikkoa ja sykkeet oli 142, olikos se välillä 120-160? pojilla 120-140, tytöillä 140-160?vai miten se meni? Miten muilla on ollut, onko ollut eroja sykkeissä sukupuolen mukaan? =)
  6. M

    voiko sukupuolen arvata sykkeestä

    tää on näitä uskomuksia, odotan esikkoa ja sykkeet oli 142, olikos se välillä 120-160? pojilla 120-140, tytöillä 140-160?vai miten se meni? Miten muilla on ollut, onko ollut eroja sykkeissä sukupuolen mukaan? =)
  7. M

    Ehdotuksia....

    Ostin äitienpäivälahjaksi peltisiä Marimekon Unikko rasioita, MUTTA mitä laitan niihin sisälle vai laitanko mitään??????? Ideoita otetaan vastaan, kiitos! =) =) =)
  8. M

    summer wine biisi kysymys....

    Osaisiko joku kertoa mitä tuossa biisissä lauletaan Silver sanan jälkeen....My silver...... Vaivaa kovasti.... Kiitos.
  9. M

    Summer wine

    Osaisiko joku kertoa mitä tuossa biisissä lauletaan Silver sanan jälkeen....My silver...... Vaivaa kovasti....
  10. M

    Onko täällä psoriaatikoita?

    Missä kunnossa on iho talven jäljiltä? Entä kuljetko kesällä peittävissä vaatteissa, vai annatko psorin reilusti näkyä? Mulla on iho aika hyvä onneks. Kun vielä sais noi sääret kuntoon, ettei tarviis koko kesää pitää pitkiä housuja :/ Miten muuten hoidat ihoasi?
  11. M

    Toukokuun inssipino

    Moi Kaikille!! Minä täältä palailen pinon aloittajaksi kuukauden hiljaiselon jälkeen. Tänään kp1 ja meillä siis edessä kolmas inssi + clomit. Kuukauden hiljaiselo teki toisaalta aika hyvää, toki kävin täällä kurkkimassa muiden kuulumisia mutta oma napa pääsi jotenkin helpomalla kun ei...
  12. M

    Maaliskuun inssiläiset

    Moi kaikille!! Ajattelin aloitella täällä uutta ketjua tälle kuulle. Kyllä sitä vaan aina pettyy kun täti tulee... mutta ei auta vaipua epätoivoon vaan katsella eteeäpäin. Yritystä meillä takana 2 vuotta, yksi keskenmeno. Eli meillä nyt takana ensimmäinen iui ilman clomeja. Nyt tarkoitus...
  13. M

    Luonnollisesta kierrosta IUI

    Hei!! Onko kenelläkkään kokemuksia luonnollisesta kierrosta tehtyyn inssiin? Me päädyttiin kokeilemaan ensimmäinen ilman clomeja, koska suvussa kaksosia ja kun kummastakaan ei ole varsinaista "vikaa" löytynyt. :\|
  14. M

    lääke pelkoihin?

    Minkä nimisiä lääkkeitä te olette syönyt pakko-oireisiin, lähinnä pelkoihin? Lääkäri suositteli cipralexia, mutta sitä on mulla kokeiltu pari vuotta sitten ja nostettiin 40mg ja ei auttanut. Pelot haittaa koko elämää ja jostain on pakko saada apua. Syön kolmea mieliaalalääkettä, mutta ne eivät...
  15. M

    JYVÄSKYLÄN ÄIPÄT??HUHUU

    :wave: Olen 21w 5kk tyttö lapsen äiti ja ajattelin jos löytyisi seuraa vaikka messengerii tai vainuilemaan kahvilaan...Elämän muututtua tytön mukana olisi mukava saada juttu seuraa samassa elämän tilanteessa olevilta... mutta mukava olisi saada mamma-kavereita.... marikapursiainen99@hotmail.com
  16. M

    mammoja jyväskylästä?

    :wave: Terve kaikki, mahtaisko olla äitejä Jyväskylästä?? Olen 21 w äippä ja tyttö 5kk. Ajattelin jos löytys seuraa alueelta...Olisi kiva vaihdella kuulumisia... marikapursiainen99@hotmal.com
  17. M

    Mitä mieltä nimistä?

    Meillä on kolmi vuotias Nutti-Petrus Valtteri ja odotan toista poikaa, jolle oemme miettineet nimeä Leo-Santeri. Sopivatko mielestänne Nuutti-Petrus ja Leo-Santeri yhteen vai onko liian erikoiset? Ehdotelkaa Leo-Santerille kolmatta nimeä. :)
  18. M

    Kokemusta teutoniasta

    Eli harkinnassa seuraavat teutonian rattaat: Kaikki siis rattaina, johin lisättäisiin pehmeä kantokoppa. Teutonia Elegance http://www.teutonia.fi/elegance_sitt.htm Teutonia Mistral: http://www.teutonia.fi/mistralsitt.htm Teutonia Rocky: http://www.teutonia.fi/rockysitt.htm Teutonia Timmy...
  19. M

    lapsi huhti-kesäkuussa 06?

    Palsta huhti-kesäkuussa 2006 lapsen saaneille: http://www.phpbbserver.com/toukokuiset2006/index.php?mforum=toukokuiset2006
  20. M

    pelottaa....

    mikä minun on,synnytin viikko sitten oman pienen vesselin.vauva on todella rauhakkinen,huutaa kun nälkä,ruuan saatua on tyytyväisenä,eikä turhia mekasta. silti pelkään jos alkaakin huutaa eikä lopeta,olen aivan hermona kun vaavi aloittaakin huutamisen.taidan olla seko...

Yhteistyössä