Hakutulokset

  1. M

    Liian pitkä yhdyntä?

    Kuis se naiset on? 15min liian lyhyt vai 60min liian kauan? :) Kummassa saat paremmin orgasmin vai sormilla parhaiten?
  2. M

    Kevät ja halukkuus naisilla ja miehillä?

    Itse nimim. vuonna syntyneenä olen huomannut isoja heittoja seksuaalisessa halussani ja varsinkin vuodenaikojen mukaan. Kevät, kesä ja syksy panettaa suuresti.. Taas talven lopussa halut hiipuu kunnes päivä pitenee ja taas on vain se yksi mielessä....;) Miten muilla palstalaisilla vuodenajat...
  3. M

    Patti G-pisteen alueella?

    Muutamalla naisella on ollut ihan sormin tuntuva "patti" 5-7 cm pimpistä sisäänpäin häpykummun puoleisella osalla. Exä sai orgasmin muutamassa minuutissa kun liikutin terskaa juuri sillä kohtaa. Samoin sormilla sain hänet tulemaan kun hyväilin juuri siitä kohtaa. Joillakin naisilla pimppi on...
  4. M

    Gallup:Tissin imeminen?

    Palstan naisille heitetään pallo: Mies herää aamulla vierestäsi lievässä kankkusessa, hamuaa sinut lähelleen ja haluaa imeä nänniäsi ainakin puoli tuntia alkuun! A: Hermostut välittömästi! Lyöt sitä renttua päähän kengällä tms. esineellä! B: "No, ime sitä vähän aikaa, kun kerran tekee...
  5. M

    Paras vauvan tekoasento?

    Miten se on - palstan äidit - paras ja miellyttävin lapsentekoasento kun olette olleet ihan "lisääntymistarkoituksella" hommissa? Onko silloin ollut nautinnollisempaa kuin perusseksissä?
  6. M

    Setä perheen arjessa?

    Onko lasten isän veljellä paikkaa perheen arjessa? Olen "pätkätyöläinen" -välillä töissä ja välillä työtön. Autan veljeni perhettä aina kun olen poissa työelämästä. Paikkakunnalla jossa asumme ei ole kummankaan isovanhempia lähelläkään. Itselläni ei ole vaimoa eikä lapsia. Olen setänä...

Yhteistyössä