Hakutulokset

  1. C

    Uskomatonta mutta totta.

    minun mielestä l.esboilu on jotenkin irstasta ja ei luonnollista... nainen ja mies kun on toisensa ns vastakappaleet ja tehty toisilleen, ihan jo suvunjatkamisen ja sukuelinten yhteensopivuuden kannalta (kuitenkin l.esboillessakin lukeman mukaan sitä aika nopeasti kaipaa jotakin sisäänsä...
  2. C

    Eikö kaavintaa enään tehdä??

    Minulle lääkäri sanoi että nykyään kaavintaa ei tehdä mielellään, koska siitä voi olla hankaluuksia jatkossa eli kohtuun tulee arpikudosta joka voi hankaloittaa raskaaksi tulemista. Eli suositaan luonnonmukaisia tapoja eli annetaan luonnon hoitaa asia itse. kipuihin saa lääkettä ja cytokeilla...
  3. C

    Ota nyt selvää taas...mikä on

    Ite sain keskenmenon 16.12 ja tänään olin jälkitarkastuksessa ja lääkäri sanoi että 4-6 vkoa niin kuukautisten pitäis alkaa.
  4. C

    Ihana Runo!

    Voimia!!! Ite sain keskenmenon 16.12 ja se on tuntunut tosi pahalta mut jotenkin kun luin sun viestin ja näin kuvan teidän rakkaasta pikku enkelistä niin oma suru sai vähän toisenlaiset mittakaavat. Miksi ihmisen pitää joutua kokemaan jotakin tuollaista?! Paljon voimia ja koeta jaksaa!
  5. C

    miksiköhän toisilla menee aina kesken

    Olipa tosi idioottimainen kommentti, miten kehtaat tuommosta sanoa, ei oo vielä elämä näyttäny sulle nurjaa puolta. ite sain keskenmenon 16.12 on aika tuoreessa muistissa miltä tuntuu. Kuvitteletko olevasi jotenkin priimaa et sun kohdalle ei vois sattua?
  6. C

    Keskenmenoko?!?

    Kylläpä alkoi just ruskealla vuodolla viime perjantaina, kävin gynellä ja siellä sanottiin että keskenmeno on alkanut. rv oli 11 ja vuoto jatkui lauantain ja sunnuntai iltana vuotikin sitten tosi paljon ja kivut oli kovat olin ensiavussa yön. Sain kipupiikin ja maanantai aamuna gyne antoi...
  7. C

    gallup:peseytyminen

    Miten usein kylvetätte/käytätte suihkussa reilun vuoden ikäistä lasta?
  8. C

    Joensuu

    Sori, lipsahti väärä sähköposti, postit siis osoitteeseen bodypump@luukku.com :)
  9. C

    Joensuu

    Sori, lipsahti väärä sähköpostipalvelin, oikea osoite on bodypump@luukku.com
  10. C

    Joensuu

    Hei! Tämä nyt ei ole ihan ideaali paikka minulle etsiä ystäviä, mutta kun kihloissa olevana en oikein viitsi noilta deittipalstoiltakaan naispuolista seuraa etsiä:) Eli olen 24-vuotias yliopisto-opiskelija, ja tuntuu vaan, että elämä on jämähtänyt avopuolison kanssa neljän seinän sisälle. Olis...
  11. C

    uusia tuttavuuksia joensuusta?

    Hei! Olen kihloissa oleva ja vauvakuumetta poteva opiskelija, ja haaveilen äitiydestä sitten tulevaisuudessa. Mutta jo nyt lueskelen (mieheltä salaa:) vauva-lehtiä. Vauvat ja raskaus on vain jotakin niin minulle tarkoitettua, tai ainakin niin olen aina ajatellut, joten jos sinua kiinnostaa...

Yhteistyössä