Hakutulokset

  1. M

    pikaista apua..

    hei! Vaik nyt harmaa oonki nii saisinko kuitenki vatauksen josko joku tietäis. =) mitä tarkottaa aaltomainen kipu vatsassa? Neiti on 8vuottaja valittanu eilen illasta asti mahakipua.. ja päätäkin särkee... eihän umppari oireile noin?? tuleeks se umpparikipu rajumpana? maha ei siis oo...
  2. M

    Paljonko maksatte lapsenvahdille?

    Eli siis siinähän se kysymys jo olikin, paljonko maksatte lapsenvahdille/tunti?
  3. M

    hei mutsit! =)

    mahtaisinko löytää täältä muita masennuksesta kärsiä äitejä meseen tai sähkäriin juttukavereiksi??? olis niin mukava saada uusia kavereita!! =) Juu eikä masennus ole välttämätön ehto,toki muutkin saa ottaa yhteyksiä =)
  4. M

    Korvien putkitus&kylpeminen

    Pitääkö olla erittäin varovainen kylvetyksen/saunomisen suhteen ettei vaan mene vettä korviin,jos korvat on putkitettu?
  5. M

    Lapsia EI tehdä...

    Voi hemmetin ihmiset, ettekö tajua, että lapsia EI tehdä niitä SAADAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Välillä todella tuntuu, että ihmiset jotka lapsia saavat sormea napsauttamalla eivät todellakaan tajua miten onnellisia he ovat.He eivät...
  6. M

    Patentex oval+imetys

    Voiko siis Patentex ovalia käyttää jos imettää. Pakkauksessa sanotaan ettei ole tutkittua tietoa kun taas mun terveydenhoitaja suositteli sitä. Onko joku käyttänyt kyseistä tuotetta jos on imettänyt?
  7. M

    Kohdun laskeuma

    Onko mulla ollut kohdun laskeumaa?Mitä teille on tehty?Miten kauan on menny ennenkuin paikat on ollu ennallaan?Vai tuleeko paikat koskaan entisex?
  8. M

    nukutusongelmia

    Millä konstin te saatte lapsenne päikkäreille? Meijän tyttö on 1v7kk eikä tahdo millään mennä päikkäreille.Ei pysy ollenkaan sängyssä.Nukahtaa sitten yliväsyneenä jonnekin(esim.olkkarin matolle).ja sieltä sit viedään omaan sänkyyn nukkuu. Tuntuu että kaikki konstit on kokeiltu,joten jos jollain...
  9. M

    kohdun "pullahdus"

    Onkohan kellään muulla kohtu "pullahtanut" esiin synnytyksen jälkeen. Eli kohtu näkyy emättimen suulla kuin pingispallo. Olisi kiva tietää mitä sille on tehty.
  10. M

    Ora duoletto

    Onko kellään kokemusta Oran duoletto kaksostenvaunuista? Toimiiko talvikelillä ja onko kestävät?
  11. M

    suositelkaa tuplarattaita

    Eli siis mitkä vaunut/rattaat sopis meijän lapsille parhaiten kun ikäeroa on tulee olemaan toisen syntyessä 1v7kk? Mistä kaksostenrattaista olette itse pitäneet eniten?
  12. M

    Suositelkaa lämpöpussia

    eli suositelkaa jotain hyvää lämpöpussia talvivauvalle =)
  13. M

    Kaksossynnytys

    Onkohan joku synnyttänyt kaksoset(eli molemman vauvat)alakautta? Eikös yleensä kaksoset nimittäin synny leikkauksella?
  14. M

    lodgerin lämpöpussi

    Oiskohan kellään kokemusta Lodgerin lämpöpussista? Onko pussi miten ahdas?
  15. M

    nyt on inseminaatio läpikäyty

    Joo,eli olin inssissä 10pvä sitten.Se ei todellakaan ollut sellaista kun kuvittelin,olitte aivan oikeassa,ei ollut lainkaan kivuliasta! Oli siis ihan mukava kokemus. Nyt sitten jännäillään ja odotellaan.Nyt on pari päivää alavatsaa juilinut ja jotenkin kuumottanut,välillä tuntuu kuin olisi...
  16. M

    inseminaatiosta

    Elokuussa ollaan menossa inseminaatioon. Kertokaa kokemuksia,millaista se on,kuinka kivuliasta? Ennen hoitoja mulle tehtiin ssg-tutkimus ja sekin sattu pirusti.
  17. M

    Mies kokkaa

    Keiden perheessä on mies se joka laittaa ruoan?
  18. M

    Häntäluun murtuminen

    Onko kellään muulla murtunut häntäluu synnytyksessä? Mulla murtu ja synnytyksestä on 8kk. Häntäluu ol vieläkin joskus tosi kipee? Kauankohan kestää sen paraneminen?
  19. M

    ABC Parade

    Pistäkääpäs kommentteja ABC:n Parade-matkarattaista :wave:
  20. M

    Minkälaiset rattaat omistatte?

    Olisi hauska kuulla millaisia rattaita teillä on =) . Ja miksi olette päätyneet niihin?

Yhteistyössä