Hakutulokset

  1. aloita päiväsi hymyillen

    Käyttäjätunnuksen vaihto?

    ai kaikki sähköpostiosoitetta myöten? jos niin sitten saa olla
  2. aloita päiväsi hymyillen

    Käyttäjätunnuksen vaihto?

    Heippa,olen ollut täällä viimeksi joskus kauan sitten,ja nyt haluaisin vaihtaa tuon käyttäjtunnuksen vai mikä nicci se on,niin miten onnistuu?
  3. aloita päiväsi hymyillen

    Kokemuksia nokia 520 lumiasta tai windows käyttöjärjestelmästä puhelimiessa...?

    tässä miettinyt puhelimen vaihtoa tuohon uuteen nokia lumia 520:een onko kellään sitä tai vastaavaa ja tuolla wondowsin käyttiksellä, millainen se on käytössä,jos vertaa ns perus nokiaan tai androidiin?
  4. aloita päiväsi hymyillen

    Upeeta

    ihan parhautta. siis tosi mahtavaa kuhan tulisi tänne meillekkin,saisi ihailla :)
  5. aloita päiväsi hymyillen

    ihanaa ihanaa

    :) Meillä käy töissä usein tuo salkkareiden "Lasse", kun asuu näillä nurkilla.
  6. aloita päiväsi hymyillen

    mikä paras lehti 30v. naiselle eli minkä lehden tilaisin?

    =) Minulle tulee tilattuna ja tykkään näistä: Evita, menaiset, irtona ostan kodinkuvalehteä ja meidänperhettä,kaikki minusta hyviä ja ikää jos sillä merkitystä niin on 46v ;) Cosmopolitan on mielestäni suunnattu suunnillen parikymppisille ja samoin trendi no ehkä viellä 30 tota trendiä lukee.
  7. aloita päiväsi hymyillen

    "Ei mennyt niinkuin strömsössä" tämä aamu-turhaa pulinaa...

    kuhan nyt vaan purkaan huonoa tuuriani tänne, eli olin menossa töhin ja autolle ja starttaamaan, vaan kappas ei jaksanut lähteä käyntiin mokoma, oli johdonkin päässä kaksi tuntia, koitin monta kertaa ja painoin kaasuakin,vaan eipä piru lähde käyntiin,bensaa on,mikä lienee vaivaa,soitin jo...
  8. aloita päiväsi hymyillen

    G: Käsilaukkusi väri ja ikäsi?

    :D mullakin monta, nyt käytössä leopardikuvioinen, lisäksi löytyy toinen laadukas leopardikuvioinen,mustia,harmaa,pari punaista... onhan noita :D Niin ja ikää on 46v :)
  9. aloita päiväsi hymyillen

    HuOmenta !!

    :) Huomenta! Minäkin taas yllättävän varhain heränneennä, tuossa puolikuuden maissa, on se kumma, kun saisi nukkua niin ei osaa :( Yhden mukin kahvia juonut, minä siivosin eilen joulun pois,ja järjestin olkkaria. Täälläkin pikku pakkanen oisko myös jotain -4C. Nyt pitää olla hissukseen, kun muu...
  10. aloita päiväsi hymyillen

    Kotiinpaluu

    :hug::hug: Paljon haleja ja paranemisia sinulle ja hyvää alkanutta vuotta,lepäile! :heart:
  11. aloita päiväsi hymyillen

    Mitäs te mammat itse saitte lahjaksi?

    :) Todella kaunis sormus <3 mullekkin kelpaisi :)
  12. aloita päiväsi hymyillen

    PARHAAT lasten talvihanskat!

    mites nuo elsa pitkäsen tuiskulapset, onkos niistä kellään kokemusta, mulla 8v ja 10v pojat je heille tarvisin jotkut oikein lämpimät rukkaset tms.?
  13. aloita päiväsi hymyillen

    Työkkärin sivutosta (mol.fi) millähän haulla löytyisi nuo puhelinmyyjän paikat...?

    mahtaako olla mediamarkkinointi vai mikä kumma,osaako joku kertoa? Kiinostaisi tutkia niitä paikkoja,mutta en tiedä oikeeta hakua.
  14. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    :) ei haittaa, juu tuo on ihan pieni ;)
  15. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    :) onko kuvassa teidän koira? oliko turkissa kova hoitaminen? minkä kokoinen teidän koira oli paino ja korkeus? mulla ollut koira,mutta oli spanielin kokoinen sekarotuinen,aattelin että pystyykö tuon kokoista käsittelemään?
  16. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    niin viellä,tuon koiran hinta mitä se on jos pentuna ostaa? tuo 2v kaveri maksaa 750e.
  17. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    :) tämä kaveri joka olisi myynnissä olisi 2v narttu ja lapsirakas,ja rapsutuksista tykkää,ei hauku,viihtyy paremmin sisällä kuin ulkona,siellä tykkää olla itekseenkin ja ei karkaile,mutta en nyt ole ottamassa oli vaan niin hyvin ja kivasti siitä kirjoitettu,että heräsi uteliaisuus,meillä pojat...
  18. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    :) Jospa hän näkisi tämän viestin. Oli niin lepposan näköinen koira siinä ilmoituksessa :)
  19. aloita päiväsi hymyillen

    Olikos täällä palstalla jollain koirana Alaskanmalamuutti...?

    olisin vaan kysellyt millainen rotu,tykkääkö lapsista, onko vaikea hoitaa ym? tuolla vaan olisi myynnissä 2v hellyydenkipeä lapsirakas malamuutti,herätti mielenkiinnon :)

Yhteistyössä