Hakutulokset

  1. R

    kuopiolaiset äidit

    Hei! mitäs sille hiihtolomaviikon perjantain tapaamiselle tapahtui?! :) Vietimme lasten kanssa kivan puistopäivän räntäsateessa, vaikkei muita paikalle ilmaantunutkaan. Katsoin aamulla onko täällä uusia viestejä, ennen kuin lähdimme sinne päin tarpomaan, mutta koska täällä ainakaan kukaan jo...
  2. R

    kuopiolaiset äidit

    Moi kaikille. Lyötäisiinkö lukkoon tuo tapaamispäivä, paikka ja aika, niin jokainen osaa valmistautua ja järjestää menonsa sen mukaan? Olin huomaavinani, että perjantai sopii useimmille. Ja paikaksi on ilmeisesti valittu Pikku Kakkosen eli Brahen puisto. Käykö kelloajaksi n. klo 10.30-11...
  3. R

    kuopiolaiset äidit

    Kiva kun näin moni on jo ilmoittautunut mukaan! Meidän vauva nukkuu ensimmäiset unensa klo 9-11 ja toiset vasta klo 14 jälkeen. Minun on aika hankala päästä liikkeelle vauvan kanssa muulloin kuin nukkuma-aikaan, joten minulle paras olisi perjantai, kun mies on kotona. Voisin jättää silloin...
  4. R

    kuopiolaiset äidit

    Moi vielä! Tehdäänkö vielä niin, että mukaan tapaamiseen ilmoittautuvat "äänestävät" myös samalla päivää ja aikaa? Valitaan sitten aika ja päivä niin että mahdollisimman monelle kävisi. Minusta aamupäivä olisi paras, vaikka klo 10-11 aikoihin, eli ennen lounas- ja päiväuniaikaa?! Päivällä ei...
  5. R

    kuopiolaiset äidit

    Hei, tapaaminen on hyvä idea!! Olisiko ideaa tavata jossain leikkipuistossa, jos on hyvä ilma, vaiko kahvilassa? Meitä halukkaita taitaa olla jo aika paljon, mahdutaanko kaikki vaunuinemme samaan kahvilaan :) ? Jos kahvila on mielestänne kivempi, niin olisiko Houkutus Carlsonin yläkerrassa...
  6. R

    kuopiolaiset äidit

    Moi vielä, Rekisteröidyin vasta nyt näille sivuille, joten nyt luultavasti näkyy tuo profiili sekä muut tiedot alla?!
  7. R

    kuopiolaiset äidit

    Hei Täällä myöskin kolmen pojan äiti (lapset 6kk, reilu 5v ja kohta 7v) läheltä keskustaa. Mies on töissä toisella paikkakunnalla useamman vuorokauden putkeen, joten muiden äitien seura olisi ihan toivottua vaihtelua :) Vanhin poika on puolipäiväisessä eskarissa, joten monesti iltapäivisin aika...

Yhteistyössä