Hakutulokset

  1. P

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    \ heh siellä sanottiin et joku laittoi puhtaisiin hiuksiin olutta ha huuhteli pois. itse olen käyttänyt sitä kampausnesteenä. tän ketjun alkuperäinen sanoi laittavansa suoraan hiuksiin ja saunaan ja peu. taisi kyllä laittaa suoraan ilman pesemistä. mut ajattelin koklata. kuinka usein sitä...
  2. P

    kala-allergia?

    Annoin tänään 6kk pojalle pakasteseitä, nyt illalla huomasin vatsassa ja kyljissä pientä punaista näppyä. Onkohan näpyt kalasta tulleita? ja miten jatkossa, voinko esim. huomenna antaa vielä kalaa vai jätänkö heti pois ja kokeilen vaik viikon päästä uudelleen? vaikeita nuo allergiajutut :headwall:
  3. P

    miten on...

    ... niin piti laittaa että vauvan kakka on ihan normaalia eikä ikinä ole ollu mitään vatsavaivoja, rauhallinen ja hyväntuulinen lapsi. eikä tuo poskien ihottuma mitään kamalan pahannäköistä ole mutta silti kurjaa. jätin nyt porkkanan vähäksi aikaa pois ja kokeilen sit uudelleen. ai niin...
  4. P

    miten on...

    :wave:
  5. P

    miten on...

    jos jokin ruoka-aine ei sovi vauvalle niin millasta ihottumaa siitä tulee esim. poskiin? vai voiko esiintyä vaan poskien punoituksena välillä? oon miettinyt että onko mun vauva allerginen jollekin kun posket punoittaa päivällä (nyt oon antanut neljänä päivänä porkkanaa)mut kuitenkin kun illalla...
  6. P

    Kenen mallistoa on Niiskuneiti-toppapuku

    Mahdollisesti Nipeco???Ainoat muumiaiheiset toppapuvut olen nähnyt heidän varastomyynnissään.
  7. P

    Milloin on seuraavan kerran BRION "ystävyysmyynti"

    Keväällä huhti-toukokuussa. Kolamiilunkuja 10, Kehä kolmosen ja kolmostien risteyksen lähistöllä, vanhaa Nurmijärventietä.

Yhteistyössä