Hakutulokset

  1. K

    IVF hoitoon!

    Te jotka olette käyneet IVF hoidon läpi. Monenella hoitokerralla onnistuitte? Mitä tuli maksamaan kaikkinensa koko hoitokerta? Millaiset jonot ovat? Meillä tilanne se että molemmat putket mulla tukossa joten seuraava askel on sitten IVF hoito luultavasti!
  2. K

    Tuhruvuoto oviksen ja menkkojen välissä?

    Onko kellään kokemusta samanlaisesta vaivasta kun mulla on. Eli viime kiertojen aikana on ruvennut tuhruttamaan ruskeeta tuhrua viikko ennen oikeita menkkoja eli justiin oviksen ja menkkojen puolessa välissä. mikähän mahtaa olla vialla?
  3. K

    Vauvaennustukset!

    Pistetääpäs pystyyn kysely vauvaennustuksista. Eli oletteko kyselleen vauvaennustuksia ja miten on pitänyt paikkansa? Itse olen kysynyt madam mammalta ja syysuulle 2008 olis povattuna tyttö, mutta katotaan nyt että miten käy. Ens viikolla sen sitten näkee että miten käy =)
  4. K

    Vuoto ennen menkkoja???

    Mulla ollut 2 viimistä kertaa ennen menkkoja pientä tiputtelua, joka alkaa n. viikkoa ennen oikeita menkkoja. Eli pikkuhousun suoja kyllä riittää mutta hiljalleen se vuoto alkaa ja välillä voi olla myös päiviä ettei tule ollenkaan vuotoa. Sitten ku on oikeet kp:t käsillä, niin alkaa menkat...

Yhteistyössä