Hakutulokset

  1. E

    jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

    Joo itellä tilanne just päällä...eilen sain tietää et ukolla jo uus emäntä.Itse raskaana ja parivuotias lapsikin...ja pahoin pelkään että sanoo mun hankkiutuneen tahalleen raskaaksi vaikka molemmat tiesi että ehkäisyä ei ole...jätti mut heti ku kerroin oottavani toista :(
  2. E

    Erosta sovittiin,,,

    Itsellä samankaltainen tilanne,paitsi että meillä 3 vuotias ja toinen tulossa...ja pitäs asuntoo alkaa ettimään ja lähteä yksin odottelemaan...saa nähä miten käy?
  3. E

    Puhuuko mies?

    No ei meilläkään puhu....lähtee karkuun :laugh: Että semmosta....
  4. E

    Kertokaapa?

    Meillä päin on kato 1 vuotis ja 1,5 vuotis sekä sitte tää 2,5 vuotis tarkastus....liekkö sit kolme vuotiaana lainkaan???
  5. E

    Kertokaapa?

    Mitäs siellä kaks ja puolivuotis neuvolassa tapahtuu?Mua aina jänskättää nää neuvola käynnit vaik ei mitään vikaa poitsussa olekkaa?Jos joku olis niin kiva että valaisis vähäsen? =)
  6. E

    Miehen nukkuminen

    Kokemuksesta voin sannoo et anna ukon nukku,kaikki on hyvin sitte ja se on pieni hinta onnellisuudesta =) =) =)
  7. E

    neuvokaa

    Häh?Ei toi voi olla totta!!!Eihän kukaan (anteeksi ny vaan )täysjärkinen tohon alistu?!Jos tosissas tollasessa elämän tilanteessa oot lähe ny hyvä ihminen kävelee ja äkkiä!
  8. E

    nyt se tapahtui

    Lähe heti pois!!Itse alkoholisti isän uhri....vieläkin painajaisia, joissa surmaan oman isäni, enkä varmasti koskaan tästä parane :( Vihanen ja katkera olen omalle äidillenikin, ku ei vieny meitä pois sen hullun luota.Paljon voimia sinulle, voit vielä pelastautua, mutta kiirehdi! :hug:

Yhteistyössä