Hakutulokset

  1. L

    VS rinta keskusteluun

    Tässä kun puhutaan nyt rinnoista, niin onkohan mahdollisesti olemassa mitään muuta vaihtoehtoa rintojen ehostamiseen kuin silikonit? Joku rintojen kohotus tj. Itselläni on luonnostaan suuret rinnat ja pelkään, että alkavat roikkua lapsen saannin jälkeen mutta en tahtoisi millään muotoa ottaa...
  2. L

    4-vuotiaan leikkimisestä

    Itselläni ei ole vielä lapsia mutta muistan kyllä hyvin elävästi pikkuveljeni. Kun asuin pari vuotta sitten vielä äitin luona pikkuveli oli silloin juuri 4-vuotias ja aina vouhottamassa äitille, että ei oo tekemistä, kukaan ei leiki mun kanssa mutta äiti kylmän viileästi sanoi, että aina ei...
  3. L

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    Saapiko kysyä miten teillä lapset pärjää eläinten kanssa? Oletteko onnistuneet opettamaan vastuulliseksi eläimiä kohtaan vai ajaavatko teidän lapset kania (tms.) takaa ja roikottavat korvista?
  4. L

    no onkohan mun miehes vikaa vai kenties minussa...??!!!

    Täällä sama vika :/ Kohta kaksi vuotta, eikä mies enää halua. Ehkä kerran kuukaudessa. Kyllähän tuo alkaa pitemmän päälle tuntua todella ahdistavalta mutta minä jaksan uskoa, että tämä on vaan jokin vaihe parisuhteessamme. Mies on kertonut, että ei ole koskaan voinut pitemässä parisuhteessa...
  5. L

    Kuinka usein

    Minä olen 18 ja mieheni 28, kohta ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä. Harrastetaan seksiä ehkä kerran viikkoon, mikä on minusta aivan liian vähän mutt miehellä ei riitä haluja useammin :/ Ja vuoden sisällä lastakin ruvetaan yrittää niin mitenkähän se onnistuu? Toivottavasti olemme molemmat...
  6. L

    erektiorengas

    ^^Heih, miun miehellä oli sama ongelma mutta se hoitui sillä, että minä helpotin paineita ja aina, kun rupesin "yrittämään" häntä sanoin, että ei muka-muka olisi tarkoitus edes harrastaa seksiä, mutta jos niin käy niin sitten käy. Eli pelkkää hyväilyä ja kiusaamista :p Mutta ei pidä heti...
  7. L

    Kanille virikettä

    Miedän kani saa ainakin todella paljon iloa sanomalehtien repimisestä :) joskus saattaa palainen suuhunkin kadota mutta ei oo tullu mitään koskaan siitä. Sit toinen on kaikki korkeat paikat. Laitoin pupun häkin päälle pahvilaatikon ja nyt se hirmu innoissaan kiipeilee siellä ja on niin ylvään...
  8. L

    Kakka haisee, yök

    Ootkohan miettinyt omaa ruokavaliotasi? Jos, et syö tarpeeksi kuituja ja muuta on kakka tahmaista ja tarttuu paljon herkemmin peräsuoleen ja sieltä sitten miehenki heppiin. Eli ruokavalio kuntoon! Ja muutenkin ei kannata harrastaa, jos on maha ollu sekasin tai vastavasti ummetusta :D
  9. L

    Syömishäirö ja lapsen saanti

    Hei, täällä on eräs entinen anorektikko, jolla on todella kova vauvakuume. en tiedä tuliko tämä aihe ihan oikeaan paikkaan mutta :) Eli olen ollut nyt jo lähes tulkoon vuoden terveenä mutta pelkään, että raskaus saattaisi laukaista anoreksiani taas. En haluaisi todellakaan kesken raskauden...

Yhteistyössä