Hakutulokset

  1. S

    -66:sia yhtään?

    \ Minulla tyttö jä 14v ja 12v sitten poikka 7v ja taas tytöt 3 v ja 1,5v
  2. S

    -66:sia yhtään?

    Onnea sinulle odotukseen! Uskon, että osaat aivan eri tavalla nauttia pienestäsi, kun on jo pakosta kertynyt tota elämänkokemusta... Ja kerinnyt oppimaan toisten tekemisistä...
  3. S

    -66:sia yhtään?

    Onko ketään -66 syntyneitä? ja monta lasta? Minä -66 ja viisi lasta
  4. S

    suhde toiseen mieheen

    \ Joo onhan mulla sähköposti, laita mulle yv:tä niin etkös sä siitä saa sen sähköpostiosoitteen. Mielelläni kyllä vaihdan ajatuksia kanssasi..
  5. S

    suhde toiseen mieheen

    Toivon sinulle erittäin aurinkoista kesää ja elämääsi onnellisia hetkiä. Minä ainaskin koen tehneeni juuri oikean ratkaisun... :hug: B) Onkohan meidän sama nimi enne??? Minä kun olen susanna ja sinunkin merkkisi siihen viittaa...
  6. S

    Miehen katkera ex

    Mun miehellä juuri samanlainen exä. En voisi kuvitella että hän minulla puhuisi, varmaan tulisi luuri korvaan. Ja kaiken kauniin lisäksi hän puhuu minusta ja minun lapsistani erittäin halveksivaan sävyyn. Mutta jokainen tyylillään. Minua taas ei exäni uudet suhteet heilauta, jos sieltä vastaa...
  7. S

    Kokemuksia steriloinnista?

    Mulle ei ole ( vielä ) tehty, mutta jotakin luulen siitä tietäväni, koska eräälle kaverilleni juuri tehtiin se. Hän kävi omalla terveyskeskuslääkärillä hakemassa lähetteen keskussairaalaan ko toimenpiteeseen ja muutaman kuukauden päästä pääsikin jo. Hän meni aamulla polille ja pääsi pois...
  8. S

    Suunnittelematon raskaus

    Älä tee päätöstä vastoin omia tuntemuksiasi... Jos vähänkin tunnet, että haluat pitää lapsen, niin tee juuri niin. Kokemusta on toisenlaisesta toiminnasta ja vielä sattuu vaik on jo yli kymmenen vuotta...
  9. S

    elatus maksun määrä

    Mulla ja exällä on kolme yhteistä lasta, joista kaksi asuu isän luona ja yksi minun. Me ollaan sovittu, ettei kumpikaan maksa kummallekaan yhtään mitään ja kaikki isot hankinnat lapsille hankitaan yhdessä ja se ostaa jonka kohdalle sopiva osuu. Mun mielestä tää on meillä toiminut tosi hyvin.
  10. S

    perhe elämää

    Onnea sinulle :flower: , minulla on tämä kuvaamasi elämä menossa nykyisen mieheni kautta, mutta hänestä en luovu! Ja tiesin jo mennessäni ýhteen mieheni kanssa mikä on edessä...
  11. S

    tuttipullojen keitto

    Silloin ensimmäisilleni kyllä keittelin pullot ja tutit mutta nyt tämä "viitonen" on saanut kaikki pulloruokansa koneessa tiskatuista pulloista ja tuteista, eikä ole mitään ongelmia ollut. Tyttö on nyt 1,3 vuotta ja alusta asti kaikki koneessa pesty... =)
  12. S

    Maitoallergia

    Hei! Soittelin tuossa juuri eräälle ystävälleni, jolla on kaksi maitoallergista lasta ja hän sanoi, että hän on tehnyt aina pelkästään puuroa. Mutta jos lapsellesi sopii Peptidi-tuuteli niin tällainen ohje olisi: 2 dl vettä ja 1 rkl maissitärkkelysjauhoja tai 1 rkl riisijauhoa ja sitten 2 mittaa...
  13. S

    Miehen suhde äitiinsä

    Minä olen elänyt juuri tuollaisessa tilanteessa 12-vuotta, sitten erosin miehestäni. En oikeasti jaksanut enää, kun jokainen asia oli miehen suvun ja varsinkin äidin kanssa yhteinen. Ja joskus kun asiaan jotain sanoin, minulle ilmoitettiin, että pitää olla hiljaa, kun muuten äiti pahoittaa...
  14. S

    Onko oikeutta surra

    Luin tässä juuri kaikkien teidän kirjoitukset ja tuntuu hyvältä kun toinen tukee toista näin vaikeassa asiassa. Minulla todettiin aivan yllätyksenä ultrassa sikiö, joka oli jäänyt viikolle 13+0. Mitään oireita ei ole ollut enkä ole moisesta mitään tiennyt. Meillä on jo viisi lasta, eikä tätä...
  15. S

    yli 35v

    Minulla on kohta 39 täynnä ja pieniä talossa kolme vuotias ja yksi vuotias, eikä raskauksissa/ synnytyksissä mitään ihmeellistä verrattuna aikaisempiin... Ja nyt näistä pienistä osaa nauttia ihan eri tavalla..
  16. S

    Käynnistämisestä

    Mulla on käynnistetty tosin kaikki silloin jo yli 39 viikkoa, mutta sanoisin, että itsekseen alkanut ja itseskseen etenevä synnytys oli lempeämpi kokemus. Käynnistetyt on mulla syntyneet alle kahdessa tunnissa ja olleet aika rajuja kokemuksia. Siinä ei ehdi elimistö mukaan eikä kaikki...
  17. S

    Käynnistys

    Mulla käynnistetty kaksi kertaa suun kautta pillereillä ja avuksi kohdunsuulle geeliä... tästä muutaman tunnin päästä mennyt vedet ja lapset syntyneet vesien menosta alle kahdessa tunnissa...Tosi nopeaa, mutta kivuliaampi kuin itsekseen etenevä synnytys, kun siitäkin on kolmen verran kokemusta...
  18. S

    2002 syntyneiden pino

    meille tyttö 31.01.2002, 3650g, 51,5cm :heart:
  19. S

    Viiden lapsen äitejä??

    Heippa! Mullakin viisikko koossa -91,-92,-98,-02 ja -04. Ja taitaa olla lukema täynnä...

Yhteistyössä