Hakutulokset

  1. T

    odotusajan liikunnasta

    Annika -> onko vinkkejä minkälaisia vatsoja olet tehnyt? Olen miettinyt kuumeisesti mitä vatsoja uskaltaa tehdä ja mitä ei -> olen ollut aika arka nyt raskausaikana tekemään, mutta olen kyllä penkillä tehnyt jonkinverran suoria, ja vinojakin, mutta vatsarutistus laitteen olen jättänyt väliin...
  2. T

    Päivitetäänpäs mitä vitamiineja syötte... = )

    Aivan loistavalta tuotteelta kuulostaa tuo E-EPA! Luin Tohtori Tolosen sivuilta (kiitos linkistä!) aiheesta. Mukavaa oli tietää siitäkin,että kun meillä on sukurasitteena kolesteroli ongelma, niin tästä on siihenkin hyötyä. Ja nyt kun miettii myös tulevan pikkuisen kehitystä, RV 16+1, niin tätä...
  3. T

    Päivitetäänpäs mitä vitamiineja syötte... = )

    Aivan loistavalta tuotteelta kuulostaa tuo E-EPA! Luin Tohtori Tolosen sivuilta (kiitos linkistä!) aiheesta. Mukavaa oli tietää siitäkin,että kun meillä on sukurasitteena kolesteroli ongelma, niin tästä on siihenkin hyötyä. Ja nyt kun miettii myös tulevan pikkuisen kehitystä, RV 16+1, niin tätä...
  4. T

    KAJAANI!

    Kiva,kiva että muitakin Kajaanilaisia äitejä löytyy :D Minulla on pian 2v täyttävä pikkumies ja leikkikavereita etsitään ;) Laitatteko vaikka s-postiosoitteita niin kiva olis jutella enempikin =)
  5. T

    KAJAANI!

    :attn: :whistle:
  6. T

    KAJAANI!

    Nyt kaikki Kajaanin äidit/odottajat ilmoittautukaa :wave: Etsin uusia ystäviä ja samalla myös lapselleni leikkikaveria =)
  7. T

    Ketkä syntyneet 1978?

    :wave: minä oon lokakuussa-78

Yhteistyössä