Hakutulokset

  1. P

    Helmikuun hippuset 2012

    Moi!! Varovasti ilmottaudun mukaan, kun alkushokista olen selvinnyt. Tarkkaa laskettua aikaa en tiedä, mutta helmikuun alussa ilmeisesti kuitenkin. Varhaisultra ensi ke ja sitten tietää enemmän. Olimme jo hyväksyneet sen ettei meille enää lapsia tule (jopa minä). Meillä kaksi lasta 10 ja 6...
  2. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

    Varanikki onnea plussasta :flower: ja tarrasukkia mukaan :heart: Minut voi taustailemasta poistaa. Olo nyt just hyvä näin ja palaan sitten jahka vauvakuume taas yllättää :wave:
  3. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Terve pitkästä aikaa =) Maltoin koko kesän pysyä poissa ja mieli on ihan hyvä. Kipuja ei paljoakaan ole pillereiden alotuksen jälkeen ollut ja elämä muutenkin tuntuu hyvältä just nyt. Mut voi siirtää pois taustailemasta, palaan sitten joskus kun vauvakuume pamahtaa päälle :wave: Listalta...
  4. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    :attn: :attn: Mut voi siirtää taustailemaan, täti tuli kylään ja ensimmäisen pillerin nappasin samalla. Plussatkaa urakalla ja luvatkaa että ette ole täällä jos ja kun syksyllä palaan :wave: Ihanaa kesää kaikille!!! +++++++++++++ :whistle: :wave: :wave: :wave:
  5. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    :wave: täti tuli taas kylään :'( Ensimmäisen pillerin nappasin samalla. Eli mut voi siirtää taustailemaan. Jos ja kun syksyllä palaan tähän pinoon, toivon ettei teistä kukaan ole enää täällä ;) ISO ++++++++++++ puhuri pinoon. Ja mukavaa kesää kaikille :wave: :wave:
  6. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Vauva-10 Onnea :flower: ja tarrasukkia mukaan :heart: Nöttiäinen mulla kesti jälkivuoto noin kolme viikkoa. Kovasti voimia sinulle ja koko perheellesi :hug: Oma napa: Edelleen tuhruttaa :headwall: Tää ON RASITTAVAA ensin viikon tuhruttaa ja sitten viikon vuotaa :kieh: Eipä ollut...
  7. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Tash :hug: ja voimia
  8. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Nöttiäinen :'( Pahoitteluni vielä tännekin, kyllä teitä nyt koetellaan. On se vaan niin väärin. Voimia ja :hug: :hug: Oma napa: Oikeaa munasarjaa särkee taas tutulla tavalla ja tuhruttelu alkanut JO nyt. Eli tätiä odotellessa......... Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
  9. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Alisa Budapestiin mennään 5 päiväksi ja äiti lupasi hoitaa lapsia =) Saadaan ollan ihan kahdestaan :heart: Elinamaria Onnittelut ihanasta pienestä tytöstä :flower: Hyvää Viikonloppua kaikille :wave:
  10. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    snowangel :hug: ja voimia!!
  11. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    :'( Maaliskuu, olen niin pahoillani vuoksesi :hug: ja voimia!! Uusille tervetuloa ja :hug: Täällä yksi akka kuntoon projektilainen, jolta mopo karannut käsistä :laugh: eli akka ei ole kunnossa. Vaan täytynee varata taas aika kampaajalle ja aloittaa sillä, jospa taas sitten saisi...
  12. P

    Keskenmeno rv 19+0. Jo toisen lapsen menetys...

    Voi Nöttiäinen :hug: olen niin pahoillani vuoksesi. Voimia ja jaksamista koko teidän perheelle :hug: ent Puuha-Emmi
  13. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Hyvää Äitienpäivää kaikille :flower: Täällä ovis kateissa, en ole kyllä tikutellut mutta normaalisti kp 14 tullut limaista vuotoa jossa hiven verta mukana ja nyt sitä ei tullut :/ Peittoa silti heiluteltu ja jatketaan vielä harjoituksia katkeraan loppuun asti=tädin tuloon. Ja jos ja kun...
  14. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Maaliskuu Tuhannesti onnea ja tarrasukkia mukaan :heart: Alisa :hug: :hug: Oma napa: Ovis kateissa :o Tässä kierrossa ei sitten nyt kp 14 tullutkaan limavuotoa jossa hiven verta mukana. Jo kp 8 oli moista vuotoa, mutta voisko ovis olla jo niin pian?? No peittoa heiluteltu ahkeraan...
  15. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    :hug: Uusille ja tervetuloa joukkoon minunkin puolesta :hug: Onnittelut plussanneille :flower: Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
  16. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Leinikki Hurjan paljon onnea :heart: Varanikki valeasu taisi toimia niin että täti löysi paremmin ;) Mely Ei minullakaan ennen ollut mitään vuotoja oviksen aikaan, mutta km:n jälkeen alkoi. Ja joku täällä osasi valaista että näin saattaa monelle käydä. Ei muuta kuin peittoja...
  17. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Varanikki Voi sieltä kuopasta nousta vaikka ei aurinko paista, tulee heti parempi mieli :heart: Voit pukeutua valeasuun, niin täti ei tunnista ;) mely Voisiko olla ovis? Minulla ainakin km:n jälkeen aina oviksen aikaan juuri tuollaista vuotoa.
  18. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    |O Kirjoitin aamusta kiireellä pitkät jorinat ja sitten ne katosi :( Omenaruusu ja varanikki :hug: Tulkaa jo pois kuopasta, ulkona on ihana ilma :) Ymmärrän kyllä tunteenne :hug: Itsellä oma kroppa aiheuttaa ihmetystä :o Jo kp 8 alkoi vuoto/kipuilu jonka aikasemmin olen...
  19. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    En ole taas vähään aikaan ehtinyt lukemaan/kirjoittamaan tänne mitään. Ihmetys omaa kroppaa kohtaan on suuri :/ Jo kp 8 alkoi vuotelu ja kipuilu jonka olen aina aikaisemmin yhdistänyt ovikseen ja tämä vaan jatkuu :o No ei kai auta kuin vain ihmetellä |O :hug: kaikille tarvitseville ja...
  20. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Niinhän se täti vaan paikalle kurvasi, kaikista estelyistä huolimatta :kieh: Eli nyt kp4 Ja kyllä oli taas kipeät menkat, luulin että laparoskopia auttaisi tuohon vaivaan vaan ei tuntunut auttavan :( Nyt on sitten viimeinen yrityskierto alkanut, jos ei onnista niin ainakin kesän pidän...

Yhteistyössä