Hakutulokset

  1. K

    Pärjäisitkö jos sulla ois rahaa 170e ja lapsilisät ois seuraava raha?

    Mein perhees 2aikuista 4lasta ja hyvi 170e pärjää vaik, nuorin lapsemme käyttää vaippoja.
  2. K

    apuna kun 9kk vauva ei nuku öisin?

    Ettei vaan tekis hampaita,jokin ruoka-aine ihottuma,korvatulehdus...? Nälkä.....oppinu jotain uutta päivän aikana.Esim konttaamaan.
  3. K

    Vauvan kanssa liikkeelle, miten?

    ' Meil on ainakin menty kauppoihin yms,ja jos kiukkuu ni kiukkuu väsymystä,ja hetken päästä sit jo nukkuu.....!Tiedän kokemuksesta et toiset lapset nukkuu eri taval ku toiset......Meil nykysin 7,5kk:n ikänen nukkuu nipin napin ulkona vaa tunnin jos sitäkään ja sit sisäl pitemmät unet...
  4. K

    Neuvoja nukkumiseen

    Meil neiti 7,5kk ja nukkuu koko yön. Syö iltasel enne nukkumaa menon puuron,maitoa(pullosta )ja välillä menee pullollinen velliäkin. ja käy yö unil jo 19.30-20aikaan. jos kipee(nuha+yskä)ni sit herää juomaa maitoa tai vettä. kokeili esim.jotain rauhottaavaa musiikkia ja tuhdimpaa ruokaa...
  5. K

    Mitä ruoaksi?

    Nakki keittoa
  6. K

    päivän pakollinen matkaratas-aihe :)

    HEI,meil olis ABC DESING merkkiset rattaat. otatko yhteyttä yv:llä miuhun ni kerron lisää.....?
  7. K

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    11.09.2000 huone 3paikka? klo:01.12 20.12.2001 huone3 paikka? klo:20.30 18.04.2005 huone3 paikka? klo:8.06 16.10.2008 huone3 paikka 3 klo:17,26 Kaikki MKS=Mikkelin KESKUS SAIRAALA
  8. K

    Tyttö 10kk tippu kiikusta:(

    Ihmeessä jo lääkäriin,koska pienikin aivotärähdys saattaa olla, ja koska huutaa käden takia..... ja noin pieni lapsi kuitenkin kyseessä Itelläni on 4lasta ja nuorin 7,5kk kokemuksesta voin kertoa että pienen lapsen kans kannattaa käydä lekuris.... vaik luulee että,käynti olis turha...
  9. K

    rasavilli-77

    HEI;Rasavilli-77 ottaisitko yhteyttä sähköpostiini.- katja.lehkonen@luukku.com
  10. K

    Huonosti alkoi tämä äitienpäivä :'( *kuva*

    Olen kyl samaa mieltä että,kannattaa mennä lääkäriin. Jotta saa kunnon hoito ohjeet yms.
  11. K

    onko muitakin

    HEi,onko muitakin äitejä kuin minä, näin keväällä innokkaina siivoo? Mie ite sain tänää ihme vimman;Eka pesin pyykkejä aamust/aamupäiväl sit innostuin pesee mattoja Mieheni rakenti,lapsille lelu laatikon,jonka mie sit innostuin maalaa! Jee eka kertaa pitkästä aikaa/moneen vuoteen...
  12. K

    4 lapsisia perheitä?!

    MEil muksut 8v,7v,4v ja 6kk ja hyvi on menny.Kaks isompaa koulus kolmas lapsi to kerhos 2tuntia ja nuorin kotona..... isommista on hyvä apu. esim.vaatteiden tai vaipan toimittamisessa...
  13. K

    Tuntolaatta kaulassa eskari-ikäisellä pojalla?

    Hei,kokemuksesta voin kertoa että,kyllä ranneke systeemikin on ihan hyvä. nimittäin ite mietin aikoinaan ihan samaa ku jouduimme hankkimaan lapsellemme tunnisteen' epilepsian takia. Sit kaulakoru tunnisteen sijaan valittiin ranne tunniste,ni ei ole kuristumisen vaaraa ku leikkii ja...
  14. K

    saankohan mä ollenkaan meille vaunuja...

    Laitoin sinulle Yv:tä
  15. K

    Oonko mä ainoa, joka ei halua antaa vauvaansa muille hoitoon tai edes syliin?

    Joo kokemusta on.meil täl hetkel nuorin 5,5kk ja aina ku vieraita tulee ni ottavat,neidin syliin yms.... mut ku myöhemmi apua tarviis ni ei millään....
  16. K

    ulkoilu nuhaisen vauvan kanssa

    MOI;Meil kans nukku neiti ulkona vaunuis ku oli nuhanen, nukku sit päivä unet ja yölläkin paremmin .Suosittelen vaa ulos laittaa nukkuu jos viihtyy... hänen olotilansakin varmaa hiukka sit helpompi.... tietty jos kuumetta ni sit ei saa ulos mennä. yks konsti on höyry hengitys/kosteet...
  17. K

    Taas pitkä päivä yksin huutavan vauvan kanssa

    MOI,Meil tyttö 5,5kk:n ikäinen ja tekee hampaita.Nukkuu yönsä hyvin mut päivällä hampaiden takia kärttyinen.Ja varsinkin silloin jos ei ole seuraa/virikkeitä. Miust nuo kertomasi huuto kohtaukset viittais siihen että,hän tekee hampaita.... Mut voimia sinulle kuitenkin. Miul on itelläni...
  18. K

    Neuvot hukassa

    soitin kiusaajan vanhemmille suoraan.ja poika ei ollu sitä enne kotonaa puhunu koko asiasta. kummityttöni äiti menee koululle.
  19. K

    Neuvot hukassa

    Mä en koululle pääse selvittelee asiaa ku on kotona päivittäin miun kanssa 3v.poika ja tyttö 4,5kk.mut kummi tyttöni äit aikoo mennä asiaa selvittelee.....tää kiusaaja on ekaluokkalainen.Ja kiusatut myös/samal luokal.
  20. K

    Neuvot hukassa

    Mitä pitäs tehdä ku lapsen opettaja on koulussa sitä mieltä että;Puututaan ku nähdään. ->Kiusaamista koulussa ja aina kohdistuu kiusaaminen 3lapseen/samaan tyttöön. Olen ottanut monta kertaa koulun rehtoriin yhteyttä,ja hän puuttuu kiusaamiseen. Mutta sitten mennee viikko tai kaksi ja sama...

Yhteistyössä