Hakutulokset

  1. T

    Yli 1-vuotiasta imettäneet!

    täällä neiti 1v 2kk. Vähitellen noi kerrat kun vähentää, niin ei tuu ongelmaa. Meillä vielä 2-3 kertaa syö. aamulla, päivällä n. 14 aikaan ja illalla. ite olen vähentäny syötön per kk melkein, eli tosi hitaasti...Ei ole itkenyt perään. nyt paha räkätauti teki takapakkia, mutten ota paniikkia ton...
  2. T

    1-vuotiaiden maidon juonti

    siis saisiko tähän ketjuun selkeyttä hieman?? Eli mistä maidosta puhutaan?? Alle 1v ei saisi antaa lehmänmaitoa ollenkaan. Korvikkeen kanssa ei sais ylittää 1l maitomäärää. Tämä mulla vähän vanhempaa tietoa. Lehmistä 1v nlassa meille sanottiin että pitäis mennä puolisen litraa. PITÄIS...juu...
  3. T

    lapsi lähes 2v ja imetetään

    \ Okei, TOI on jo liikaa!!! :O Itellä 1v risat neiti, imetän eikä loppu näy. alku oli tosihankala, mutta pidin tissittelyä niin tärkeänä että taistelin sen eteen kovasti. Upeata että olet jaksanut imettää 2v, jatka vaan niin kauan ku se mukavalta tuntuu. 2 v ei ole vielä mitään kun tutustuu...
  4. T

    puuroista

    miks pitäs käyttää valmis puuroja?? Meillä alotettiin Nallen keitä 1 min puurolla ja siitä sitten vilja kerrallaan niintä 3 min puuroja. Tetra puuroja olen käyttäny jos en ole muistanu tehä puuroo valmiiks, lämmin/kuuma ku ei kelpaa...Jauhopuuroja ei ole harkittukkaan. Mutta kukin tavallaan.

Yhteistyössä