Hakutulokset

  1. H

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Siinäpä tuo kysymys tuli. Haaveilen itsekseni vauvasta ja olen vm86. Vielä ei ole aika, mutta en voi ajatuksilleni mitään. Meidän elämäntilanne: Minä vm86 ja mies vm83. Menemme naimisiin 08/2007. Miehellä reilut 2v opintoja jäljellä ammattikorkeakoulussa. Hän tekee osa-aikaisena töitä kassalla...
  2. H

    odottava tunne..

    ja kiviäkin kiinnostaa.. :whistle:
  3. H

    odottava tunne..

    mulla on jotenkin odottava olo, siis en mitenkään raskaana ;) vaan odotan ihan hulluna kesää ja että silloin tapahtuis jotain ihanaa, kivaa, ikimuistettavaa.. HALUAN että silloin tapahtuis kaikkea uutta, ihanaa ja ikimuistettavaa. Viimeinen vuosi on ollut niin päähän potkimista ystävän ja...
  4. H

    kun kierrot alkavat vain pitenemään

    Voi kun olisin onnellinen noinkin säännöllisistä kierroista kuin ketjun aloittajalla. Itse huolestun vasta jos kiertoni venyvät paljon yli 60 päivän mittaisiksi. Tosin tiedän etten ovuloi kierroissa jotka hirveesti yli 30 päivää. Testattu on tikuilla ja muillakin konsteilla. Tietty apua...
  5. H

    Paljonko parvelaatikko maksaa?

    Paljonko itsekasteleva parvekelaatikko maksaa? Raaskiskohan sijoittaa ja ostaa kerella kunnon laatikot..
  6. H

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppana ja Kasper :hug: Onnea ja tsemppiä arkeen! Nyt kyselenkin täällä kun minulle iski vatsatauti (esikoisella toissa päivänä) ja kuumettakin lähes 39. Onko "turvallista" imettää? Vai saako pimu vielä suuremmalla todennäköisyydellä pöpön..? T. tietämätön
  7. H

    vauvakuume mutta ei vielä

    Täälläkin on yksi vauvasta kovasti haaveileva. :wave: Miehen kanssa ollaan puhuttu, että syksyllä jätän pillerit pois ja sen jälkeen alkaa yritys. Millään ei malltais odottaan siihen asti, mutta eihän siihen syksyyn niin pitkä aika enää ole, eihän? :D
  8. H

    exä mielessä!

    mulla on sellanen tilanne et oon onnellisesti naimisissa, 2 pientä lasta, oma koti ja kaikki hyvin! rakastamme mieheni kanssa toisiamme hyvin paljon!! mutta kun alamme sänkyhommiin niin mieleni valtaa aina entinen poikaystäväni!!! häntä sitten ajattelen koko ajan ja meidän täydellistä...
  9. H

    Ultrassa näkyi sikiö ikää 46 v

    Mun kaveri sai viime vuonna 45-v:nä terveen tytön. Itse jouduin 30-v:nä ensimmäistä odottaessani todennäköisesti väärin ajoitetun veriseulonnan, joka osoitti isoa prosentuaalista downriskiä, vuoksi istukkabiopsiaan, josta tulokset venyivät ensiksi siksi, etteivät saaneet tarpeeksi soluja ja...
  10. H

    minkä ikäsenä tuli vauvakuume?

    \ Mulla vähän sama juttu..eli joskus 16-17-vuotiaana aloin haluta perhettä ja ns. "tavallista" ja "oikeaa" (anteeksi huonot sanavalinnat, mutta en keksi parempia) elämää. Ei kiinnosta baarit ja biletyselämä. Juuri nyt en uskalla alkaa oikeasti yrittämään lasta, vaikka elämäntilanne olisikin...
  11. H

    kystat ja raskautuminen

    Vastauksena edelliseen, kerron, että kuukautiset palasivat tänään, enkä muista, milloin olisi tuntunut näin mukavalta:) Tosiasiahan on, että jonain päivänä ne loppuvat...
  12. H

    kystat ja raskautuminen

    Kiitos kommentista. Klomit kuulemma lisäävät kystariskiä ja aiheuttavat monikystisyyttä, että jos on jo valmiiksi kystataipumusta, niin hän ei mielellään niitä antaisi. Ja pieni munasolujen määrä tarkoittaa sitä, että toimenpiteen onnistumistodennäköisyys on niin pieni, ettei hän halunnut...
  13. H

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Juuri itselleni tunnustin,että haluan vauvan.Olen ylipainoinen yksinhuoltaja.Rankkaa on ajoittain tämä elo ja olo yksin uhmaikäisen tytön kanssa,mutta niin vain luonto hoitaa tehtävänsä ja lykkäsi minullekin vauvakuumeen... Voi,voi. Kyllä on hankala olla näiden tunteiden kanssa. Löytyykö muita...
  14. H

    Rakausajan masennus!

    Itsekin kärsin raskausajan masennuksesta v.-02 ja mieheni jäi töistä kokonaan pois ollakseen minun apunani ja tukenani. Olo helpotti, mutta vaikeaa oli vielä myös lapsen synnyttyä. Oli hirveä olo, mikään ei kiinnostanut, kaikki tuntui olevan yhdentekevää jne. Suosittelisin käymään...
  15. H

    10vuotis häämatka

    Kiitti! täytyy katsastella noita vaihtoehtoja....aikaa siksi niin vähän, koska nuorimmainen on vielä vauva, eikä hennota jättää sitä vielä pidemmäksi aikaa sisarusten ja mummon hoiviin...
  16. H

    10vuotis häämatka

    Hei! Kaipaisin hyviä ehdotuksia, mihin voisimme mennä ensi heinäkuussa 10 vuotis "häämatkallemme". Kyseessä olis joku suht edullinen, suht lähellä (aikaa n. 2-3 yötä) ja tietty nätti ja romanttinen.... olen miettiny visbyytä, viroa...mutta miks ei suomikin kävis, kun löytäs jonkun kivan paikan...
  17. H

    anti-mullerian hormone, AMH

    Kiitos viesteistä, juu, lahjoitusmunasolut antoivat ainoaksi mahdollisuudesta, en oikein sitten innostunut. Onnea vauvasta, ihmeellisiä nämä jutut on! Ruokavaliosta: juu, päätin ruveta itsekkääksi ja käyn nyt 3 krt viikossa aerobickissä/pilateksessa/salilla ja ruokaakin yritän syödä vähemmän...
  18. H

    kystat ja raskautuminen

    Onpa mielenkiintoista. Multa oli otettu toi DHEA-sulfaatti ja se oli 126, kun viitearvot on 35-430 eli lekurini vaikuttaa spesialistilta. Linkin mukaan DHEA auttoi parhaiten alle 44-vuotiaisiin. Mutta akupunktiosta voi kieltämättä olla hyötyä, jos kroppa on jostain syystä blokissa.
  19. H

    anti-mullerian hormone, AMH

    Onko teiltä tutkittu yo. (anti-mullerian tai anti-muellerian) hormooni? Yritin etsiä tietoa suomalaisilta sivuilta, mutta en löytänyt. Sen pitäisi kertoa jäljellä oleva munasolujen määrä. Itselläni se oli niin alhainen (0,3, pitäisi kuulemma olla ainakin 1), ettei lääkäri sen perusteella...
  20. H

    kystat ja raskautuminen

    Lupasin kertoa kuinka kävi: progesteronilla kystat oli hävinneet, mutta kohdusta löytyi pieni myoma. Lääkäri selvitti tarkemmin hormonitestien tulokset, joissa LH ja FSH näytti vielä ei-menopaussia. Mutta sellaisen kuin AMH eli anti-mueller hormonin taso, jonka avulla arvioidaan jäljellä olevien...

Yhteistyössä