Hakutulokset

  1. A

    Sikiön potkuista (tyttö vai poika?)

    mulla esikoisesta tuntui viikolla 16 ja tyttö oli.... saas nähdä millon nyt kuuluu.. 10+2
  2. A

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    eipä oot tullut kirjoteltua sitten ensimmäisen sivun.. :D nythän näitä on jo 7 sivua.. Tervetuloa ja onnea kaikille uusille!! Mä en sitten kertonutkaan töissä.. En voinut. Ajattelin piakkoin kyllä sen tehdä, nyt kun on varmuus tästä. Ostin sellasen kotidopplerin ja viikoilla 8+5 kuului...
  3. A

    aloitettaisko uusi masukuva ketju ??

    anteeksi uteliaisuuteni, mutta pakko kysyä odotatko esikoista vai onko jo aiempia? Mielenkiinnosta vaan kyselen, että osaisi vähän hahmottaa millon itsellä tästä toisesta masu kasvaa...? nyt on viikkoja jotain 5+5..
  4. A

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    töissä kerron pomolleni ensi maanantaina. pakko, kun alotan juuri uuden homman ja haluan olla alusta asti rehellinen. Käsken kyllä olla hiljaa, ettei muut tiedä ennenkun on niin iso masu ettei voi olla huomaamatta. tekisi mieli kertoa muillekkin, mutta ei uskalla kun on vielä niin outo ja...
  5. A

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    ei sillä nostelulla vielä ole mitään vaikutuksia, jos vaan ite muuten jaksaa.. mä ajattelin käydä pumpissa ja spinningissä+salilla vielä niin pitkään kun vaan pystyn, ja siellähän kanssa nostellaan.. eli voit nautiskella ihanasta kutkuttavasta salaisuudesta ja kohta jo kasvavasta masusta ihan...
  6. A

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    ainii ja ikää oli 24v. :wave:
  7. A

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    täällä myös yksi.. LA 2.12 synnärinä HYAS ja toinen kyseessä. Itsellä vielä tosi epätodelliset fiilikset, yhtään en usko tätä todeksi, oireita ei oo muita ku rinnat tosi kipeet ja välilä nippailee vatsaa. alamahaan on tullu kyllä selkeesti jo sellanen ruskee viiva, aluksi luulin sen vanhan...
  8. A

    polykystiset munasarjat&keskenmeno

    Heips vaan kaikki! mulla on todettu noin 3 vuotta sitten polykystiset munasarjat ja kaksi vuotta sitten tulin raskaaksi, joka sitten päättyi kohdun ulkopuoleisen raskauden takia. vuosi sen jälkeen kokeilin uudestaan ja sain keskenmenon. Yritin lääkäriltä kysellä että voiko "taudillani" olla...
  9. A

    mittoja?

    \ niin mitäs terveydestä kunhan näyttää hyvältä.. \|O
  10. A

    Millaisia koiria omistatte?

    Meiltä löytyy kultsu 11.5 v ja kaksi hovawarttia 8 v ja 4 v. Kaikki uroksia. Hoffien kanssa käydään näyttelyissä ja harrastetaan (kun lapsilta ehtii) jäljestystä ja vähän tottista. T:Anis
  11. A

    Kouvola,Valkeala,Kuusankoski ym. lähialueet

    :wave: Heips! Täällä olisi myös kahden äiti Kuusankoskelta. Ikää on kohta 32 vee ja olen äippälomalla tällä hetkellä. Pieni tuulettuminen silloin tällöin tekisi kyllä terää.... ja ystäviä ei ole koskaan liikaa ;) T:Anis

Yhteistyössä