Hakutulokset

  1. P

    Fiiliksiä kun usean samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen tuleekin eri sukupuolta oleva

    Täällä kans yks mamma jolla kolme poikaa ja nuorimmainen on tyttö. Odotusaikana kaikki sanoivat et neljäs poika sieltä tulee, mut eipä tullutkaan :D . Muistan kuinka mies sanoi minulle, et se on tyttö,kun neiti oli tullut maailmaan. Aluksi meinasi vaan aina sanoa et "meidän pikku-ukko",mut...
  2. P

    Onko Kainuulaisia?

    Täällä yks lisää tähän pinoon :wave:
  3. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Hyviä öitä kaikille! Tää mamma lähtee isännän viereen ny. :heart:
  4. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    DOGTOR: Aivan oikein arvasit! ;) Meillä muksut välillä noin sanovat mummolasta. :D
  5. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Minäkin tein rahkapiirakoita ja isäntä väsäsi lihakäristystä ja muussia. Hyvää olivat kumpainenkin. :p Huomenissa olis meillä isännän kanssa mahkuja päästä viihteelle, katsotaan mitä tehdään... Mukkilan poppoo lupas katsoa muksujen perään tarvittaessa. ;) Mut nyt täytyy lähteä neitin...
  6. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE! Meillekkin eilen postityttö toi sen liberon pakettiin oikeuttavan kortin. Aattelin hakea huomenissa, kun mennään mukkilaan ja lindex olis matkan varrella. Saas nähdä et millainen versio on meillä siit paketista... Meillä tää pääsiäisen vietto sujuu ihan...
  7. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Meilläkin syödään "normaalia" perusruokaa, ei mitään lammasta... Mämmiä halusivat lapset yhen ropposen & vaniljakastiketta sekä suklaamunia :p Vois kait ajatella et ostaisin sen ropposen niille, kun käyn kaupassa tänään. Munia on jo ostettuna. Sit meidän eskarilainen(poika) haluais leipoo...
  8. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Täällä ollaan ja neiti on aamupäikyillä... :wave:
  9. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Tuli tuossa mieleen et olisko me ehkä oltu yhtä aikaa sairaalassa lokakuun alussa? Minä tulin saikkuun maanantaina 8.10 :D
  10. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Meidän tiedot voi lisätä etusivulle, elikkäs tyttö(maija) 9.10, rv 42+, 3890 g ja 53cm :heart: Nimimerkki juontuu silloisesta lapsi lukumäärästä kun kirjauduin sivuille :) .
  11. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Laitoin yv:tä tulemaan. ;)
  12. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Olisitko ehkä minua tarkoittanut...? Täältä kainuun "keskipisteestä". Ootko itse täältä päin vai tunnetko muuten vaan seutua?(jos saapi utsia?)
  13. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

    Meillä syöty tänään eka kerran pikkasen kalaa peruna-porkkanasoseen(itse tehty) kanssa. Hyvää oli, neiti tykkää porkkanasta tosi paljon :p Puurot ovat meilläkin in. Syödään aamuin illoin puuroa vaihdellen makuja.(muksun kuningatar puuro on parasta maijan mielestä ) Kuka muuten vastaa...
  14. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

    Saapi olla utelias...Neidin nimi on Maija ja kainuussa päin asustellaan. Perheeseen kuuluu miun lisäks isäntä ja neljä muksua (kolme poikaa ja tyttö ). :heart:
  15. P

    LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

    Mahtuisko tällänen "maijamyöhänen" teidän kööriin ? Neiti syntyi 9.10.07(la oli kyllä syyskuussa) ja nyt vasta tosissaan rupesin selailee /katselee näitä loka 07-sivuja tarkemmin. :ashamed:
  16. P

    Kainuulaiset omaan kerhoon

    NOSTO!!!
  17. P

    lokakuussa 2007 syntyneet

    Tyttö syntyi 9.10.07 rv 42+ :heart:
  18. P

    Kainuulaiset omaan kerhoon

    Kaikki kainuussa päin vaikuttavat vanhemmat rohkeasti mukaan!! :wave:
  19. P

    Äidit vuosimallia -76?

    Kyseistä olevaa vuosimallia ollaan ja lapsukaiset ovat pojat -95, -01 ja -03 tyttö -07 :heart:

Yhteistyössä