Hakutulokset

  1. W

    G: Monesko äitienpäivä tulossa?

    Kymmenes äitienpäivä täällä :heart:
  2. W

    Ärtynyt paksusuoli. Voiko olla ilman vatsakipuja?? Jos muita oireita...(sis. yöks juttuja)

    Eräällä ystävättärelläni todettiin joskus muutamia vuosia sitten ärtynyt suoli - oli sillä joku ihan virallinenkin nimitys mutten nyt juuri saa sitä päähäni. Hänellä ei oirehtinut ilman kipuja, vaan valitti ettei kunnon särkylääkkeetkään meinanneet kunnolla aina tehota, joskus oli parempia...
  3. W

    cittaris myytävä smolbyn muovinen leikkimökki

    Mahtuu kyllä farmarin perään, meille tuli reilu vuosi sitten ihan pienessä seatin takakontissa - tosin hieman tiukkaa teki. Meillä ollut kesät talvet kasattuna ulkona pihallamme ja hyvin on kestänyt ja kestää edelleenkin. Isohan tuo ei toki ole, mutta kyllä meillä siinä on 2-vuotias leikkinyt...
  4. W

    -80 syntyneet äidit!

    Minä täällä, äiti vm.-80. Perheessämme lapset p-99, p-00, t-02 ja p-06 ja nyt tulossa kaksoset loppukesästä perheemme lisäykseksi (nyt rv 20+). Ja Sipoossa asustellaan mieheni vm.-79 kera =)
  5. W

    Kaksoset, koska liikkeet?

    Itsellä nyt rv14 ja mietiskelen koska liikkeet mahdollisesti tuntisi. Millä viikoilla te olette niitä tunteneet? Jotenkin tuntuu oudolta ja aivan uudelta kaikki asiat nyt kaksosraskauden kanssa vaikka ennestään noita lapsia on jo muutamat siunaantuneet.
  6. W

    Mitä antaisitte nimiksi?

    Meidän uusperheessämme pojat ex-suhteestani: Mico Alex Waltteri sekä Luca Anton Christian Miehen ex-suhteesta vkl-tytär Pinja Linnea Meidän yhteinen poikamme Veeti Aaron Samuel. Nyt tuloillaan kaksoset, ja tässä ajankulukseni nimiä mietiskelen vaikkei vielä tiedossa on tuloillaan...
  7. W

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27v, mies 28v (häät meillä 7.6.08) perheessämme minun ex-suhteesta kaksi poikaa -99 & -00 sekä vkl-tytär miehen ex-suhteesta -02, lisäksi yhteinen poikamme -06 ja loppukesästä -08 tulevat kaksosemme :) Yhdessä ollaan oltu hieman reilut 4 vuotta.
  8. W

    G: Tyttö-/poikaolo ja kumpi tuli?

    Minulla oli ensimmäisestä tyttö olo alusta saakka, ja kaikki veikkasivat tytöksi - poika tuli. Toisesta oli tyttö olo myös - ja poika tuli. Kolmannessa oli myös tyttö olo ja poika tuli... Kolme kertaa odottanut ja toivonutkin salaa tyttöä, mutta pojat saanut. Nyt odottelen tuplia rv 13+2, on...
  9. W

    remontoijat! tai te jotka rakentaneet yläkertaan 3 makkaria ja veskin...

    Meidän okt valmistui sisäänmuuttokuntoon joulukuussa -07, yläkerralle hintaa (mikäli siis oikein osasin kysymystäsi lukea "laittaa huoneet pystyyn?") tuli arviolta 2000e (meillä ylhäällä 4 lasten huonetta + iso aula + vessa + parveke). Työt tehtiin itse ja talkoo porukalla joten töistä ei...
  10. W

    Koska voi huokaista?

    Suuren suuri kiitos vastauksestasi :hug:
  11. W

    Hei tytöt! Onko mies kauhean laihaa 180cm ja 70kg??? En nähnyt kuva...mutta tavataan kohta.

    Mun mies on jotakuinkin 190 ja paino siinä 65-70 paikkeilla, eipä tuo minun silmääni liian laihalta näytä vaikkakaan ei siinä ylimääräistäkään ole :)
  12. W

    Koska voi huokaista?

    Olemme tässä jo neljä lapsisena perheenä kuulleet usein, että "normaalissa" raskaudessa voi huokaista jo helpotuksesta (pahimman keskenmeno tms riskin ohittamisesta) kun raskausviikkoja tulee 12+ täyteen. Mitenkäs kaksosraskaudessa? Päteekö samat viikot vai onko alusta loppuun täynnä riskejä ja...
  13. W

    Porvoosta - odottajia ?

    Itse en ole Porvoosta, mutta läheltä kylläkin - Sipoosta. Piakkoin 28v täyttävä. Meillä lapset -99, -00, -02, -06 ja nyt kaksosten la loppukesästä. Porvoon sairaalan äippäpolilla kuitenkin käyn vaikkakin Jorviin menossa sitten aikanaan synnyttämään, samaan tuttuun paikkaan missä edellinenkin...
  14. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Minäkin ilmoittautuisin mukaan, tulossa perheemme viides ja kuudes lapsi, eli kaksosia odottelemme. LA on 24.9. mutta saimme ilmoituksen että syntyisivät reilut 2vkoa etuajassa - saapi nähdä. Wendie80 + Viivi ja Wagner 11+4 (sekä sisarukset p-99, p-00, t-02, p-06)
  15. W

    sektio ja uusi raskaus

    Minulla esikoinen syntyi 4/99 sektiolla kun itselläni tulehdusarvot kohosivat miltei 300:n pitkittyneen synnytyksen vuoksi (42h), toinen poikani syntyikin sitten 12/00, myös sektiolla, mutta tällä kertaa suuren kokonsa vuoksi. Kolmannella ei edes annettu vaihtoehdoksi alatiesynnytystä toiveista...
  16. W

    Rusehtavaa tuhruvuotoa rv 11+3 (tuplat)

    Heippa, ajattelin kysellä, että onko muilla tälläista ollut, onko normaalia vai onko odotettavissa keskenmeno tjn? Olen siis kaksosia odottava (meille 5 ja 6 lapsi) ensimmäiset sukumme kaksoset, ja nyt tosiaan rv 11+3, ultrassa perjantaina oli kaikki ok, mutta pe iltana tuli pyyhkiessä ruskeaa...
  17. W

    Käyttekö huuto.netissä?

    Itse olen tullut katselleeksi samaa aina välillä... Varsinkin elokuvien (dvd) kohdalla huomannut, että jotkut koittavat saada myytyä esim anttilan ale-dvd:itä reilusti yli tupla-hinnoilla... Eihän se toki hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa... Välillä vaan harmittaa niiden puolesta, jotka...
  18. W

    Kirkkonummelaisia

    Täällä uusioperheen piakkoin 26v. äiti, Kirkkonummelta myös (syyskuussa -05 muutimme). Perheessä lisäksi pojat -99 ja -00. Kolmas tulossa 06/06. Ja aina silloin tällöin -02 tyttö :) Mistä päin K:nummea olet/-te? Otapa yht. YV:llä tai s.postilla Wendieh@gmail.com
  19. W

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Nättejä nimiä jokaisella, pidän sekä vanhemmista että uudemmista nimistä :) Meidän perheessämme pojat Mico Alex Waltteri :heart: ja :heart: Luca Anton Christian sekä vkl-tytär Pinja Linnea :heart: . Kesäkuussa tulevalle uudelle tulokkaalle ei nimivaihtoehtoja mietitty vielä ollenkaan...
  20. W

    Paikkakuntagallup

    Liitytään Kirkkonummelta joukkoon o/ Syyskuussa-05 muutimme 60km päästä (lähinnä työn vuoksi; Espoo), uudet tuttavuudet ei pahitteeksi :) S.posti tavoittaa, kahvittelu ja rupatteluseurakaan ei pahasta - ja jos vielä lapsillekin seuraa toinen toisistaan :) Onnellinen uusioperhe äippä vm.-80...

Yhteistyössä