Hakutulokset

  1. W

    Nettikirppareita (lastenvaatteet)

    Kertokaas aktiivisia,toimivia nettikirppiksiä jossa voisi pikaisesti päästä eroon (lahjoitetaan) lastenvaatteista. Muutaman tiedän,mutta tuntuu ettei niissä ole mitään eloa..;)
  2. W

    Seinäjoki - matkailukohteet lapsiperheelle?

    Onko tietoa Seinäjoella olevista matkailukohteista lapsiperheille? Kävin katselemassa Seinäjoen kaupungin sivuilta,mutta ihan käytännön kokemuksista olisin kiitollinen =)
  3. W

    Hotelli allergiselle lapsiperheelle

    Löytyykö kokemuksia allergiselle ja astmaiselle lapsiperheelle sopivasta hotellista? Paikkakunnalla ei ole niin väliä,kuhan on Suomen rajojen sisäpuolella :)
  4. W

    Miten purkka pois tekstiilistä?

    Poika sitten keksi lintata purkkansa tietokonetuolin kankaaseen..onko kellään kokemusta miten saisi pois vai lähteekö millään :| ?
  5. W

    Happy aguarium fb:ssä

    Oletteko koskaan onnistuneet saamaan noita adoption juttuja,esim.mustekalaa? Koskaan en oo nähny kavereiden akvaariossa ja aina kun itse oon yrittäny ottaa niin aina tulee sama teksti:someone else already found it a home...
  6. W

    Oletteko viihtyneet "uudessa" kirppis osiossa??

    Itse en oikein vieläkään ole tottunut tuohon uuteen systeemiin ja harvoin tulee enää siellä käytyä .Monet entiset kirppis-/vaihtokaverit ovat häippässeet siltä kokonaan,mikä on harmi :(
  7. W

    Suurien kuvien lataaminen...?

    ----
  8. W

    Tapaturmavakuutus lapselle

    Surffailin netissä katselemassa yrityksiä ,jotka tarjoavat tapatusmavakuutusia,tarkoitus olisi semmoinen lapselle ottaa. Nyt on pää hiukan pyörällä,tarjontaa löytyy.. Kertokaa kokemuksia,neuvoja,hintoja..jotain =)

Yhteistyössä