Hakutulokset

  1. E

    onko modeja paikalla?

  2. E

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!

    Hyvää kesää ja toivotaan että se tästä pikkuhiljaa lämpeneekin. Meidän lapset tyttö 4.v. ja poika 2,5.v. aloittivat kk sitten päiväkodin. että sellainen uusi muutos moidän elämässä. Ja minä olen lopettanut kokonaan yö-työt, ihanaa! mitäs täällä? onko kaikki mallillaan?
  3. E

    hei! millä rasvaan emmaljungan puhkeamattomia renkaita, ettei ne narise?

    kun en löydä mistään tietoa
  4. E

    vauvakuume

    mul ei ole lupaa raskautua ainakaan kolmeen seuraavaan kuukauteen. ottaa kyl kipeetä käydä tuolla odotus puolella, mikshän pitää itseänsä kiduttaa.
  5. E

    lähen nukkumaan, ootte aika väsyttävää seuraa

    Kenestäkään ei saa mitään seuraa. tosi väsynyttä porukkaa, suosittelen petiin menoa teille muillekkin |O
  6. E

    Koskettaako tää teitä?

    Katselen täältä kaukaa, Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä niin raskaat askeleet? Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa? Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan. Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa...
  7. E

    nukkumaan on

    hyvä mennä :wave:
  8. E

    Meilläpäin virvotaan ensi viikon lauantaina

    jännä et se päivä on eri joillakin paikkakunnilla
  9. E

    täällä taas tänään

  10. E

    En lähtenytkään pois!

    tulee paha olla, kun täällä vaan kinataa.
  11. E

    Kotiäidistä takaisin vuorotyöläiseksi?

    Meidän isä pitää koti-äidin hommia ihan helppona :o tai on ne kuulemma raskasta työtä, mut kuitenkin voisin hoitaa toisen työn kaupan päälle. mun täytyy mennä takasi töihin, kun kummankin kuuluu hankkia toimeentulo taloon. eli ukko on kolmivuorotyössä ja minulla alkaa kaksi vuorotyö...
  12. E

    muksut on 1 ja 2.5 vuotiaita, kolmas haaveissa

    onko liian aikaista?
  13. E

    nyt nukkumaan

    hyvää yötä
  14. E

    löytyykö vielä yökukkujia?

    muita kuin minä :xmas:
  15. E

    Ritiralla auta minua, kuinka laitan kuvan?

    kun sinä osaat ja minä olen tonttu :xmas:
  16. E

    kuinka laitetaan kuvia

    kuinka linkitän kuvia?
  17. E

    täällä on ihan sika kypsää

    mun pitäis hankkia elämä, tai siis mun elämä on nukkumassa. (molemmat ja ukko ulkona) sit mää oon heti näin avuton et hyökkään johonkin nettiin tuhlaan kalliita oman ajan minuutteja :headwall: oishan täällä kotona aina järjesteltävää, mut miten ei nyt oikeen jaksa innostaa... intokin on kai...
  18. E

    Oottako pelanneet Traviania?

    kertokaa kokemuksia. kannattaako alkaa? tartteeko sinne antaa julkiseen käyttöön sähköposti osote

Yhteistyössä