Hakutulokset

  1. I

    Me sitä ei osata elää sovussa!!

    :wave: :snotty:
  2. I

    G:Kuinka usein teillä pyörii astianpesukone päällä?Ja montako henkilöä?

    Meitä on 5 ja joka pv 2krt. Mekö kovia sotkemaan astioita :ashamed:
  3. I

    Mitä tykkäätte Boo Boo-kankaasta? (marimekko)

    Minulla just odottaa bo boo isokuvioinen et saisin vietyä ompelijalle et ompelee verhot lastenhuoneeseen. Päiväpeitot meillä yksväriset.
  4. I

    Paljonko tulee heinäkuulta s-bonusta:)

    55.10e =)
  5. I

    Kellään sappikivitautia?

    Viinimarjat joo.. Eivät enää poista pelkästään kiviä koska tulee uudestaan joten koko sappirakko poistetaan. Sitten tosiaan voi tulla leikkauksen jälkeenkin vielä ongelmia ja juuri siksi en oo uskaltautunut leikkaukseen kun olen hoitoalalla ja usein törmännyt näihin ongelmiin :o Yleensä menee...
  6. I

    Kellään sappikivitautia?

    Joo,ultralla on todettu sappikivet. Ei oo leikattu kun en uskalla leikkaukseen :ashamed: ja toiseksi sitten kohtauksia ei ole usein. Noin kerran vuodessa.Hyvin menee kun välttää tiettyjä ruokia. Googlettamalla tosiaan löytyy tietoa.
  7. I

    Kellään sappikivitautia?

    Ylävatsalla kipu. Esim.porkkana,kaali,rasvaiset ruoat aiheuttaa. Litalgin kipulääke helpottaa. Hoitona koko sappirakon poisto. Se kipu tosiaan on järkyttävä. :(
  8. I

    Paljon maksatte kiinteistöveroa?

    Niin minäkin :wave: Olikin yhteensä 200e lasku :(
  9. I

    sairasloma ja äitiyspäiväraha

    Kysy kelalta kun minulle sieltä sanottiin et äitiyspäivärahaa ei lasketa enää uudelleen jos sairauspäivärahapäätös tehdään aikaisemmin kuin äitiyspvrahapäätös eli äitiyspäivärahapäätös=sairauspvrahan määrä. Minä ehdin saada äitiyspvrahapäätöksen aikaisemmin kuin sairauspvrahapäätöksen,onneksi...
  10. I

    Pidetäänköhän me ennätystä hallussa vai onko joku pistänyt paremmaksi??

    Miten laadukkaita ovat seppälän vaatteet kun en oli 10v käynyt koko seppälässä :ashamed: Menevätkö heti 1 pesussa pilalle? Pitääkö tästä lähteä vielä ajamaan seppälään :whistle:
  11. I

    Minkä kokoisia 1v teillä?

    Tyttö 8,6kg ja 72cm :heart:
  12. I

    Onko kenelläkään vauva kääntynyt enää rv 37 jälkeen + hyviä sectiokokemuksia kertokaa!

    Minulla huomattiin että tyttö on perätilassa tasan rv40 äitipolilla vaikka viikkoa aikaisemmin ultrassa oli vielä oikein päin.Ensiksi säikähdin kun olin jo valmistautunut alatiesynnytykseen.Sovittiin että tehdään sektio jos tyttö ei itse käänny enää,oli siis muutaman päivän sisällä kääntänyt...
  13. I

    pinoon kaikki jotka on viettäny synnärillä jonku juhlapyhän

    kun pikkuneiti syntyi sektiolla niin oltiin heti 7pv osastolla. Tänään juhlittiin 1v synttäreitä =)
  14. I

    ?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

    Tuutilulla Minut voit poistaa listalta.. Ultrassa todettiin ettei pikkuisen sydän enää sykkinyt.. Meidän pikkuinen :'( :'( Toivon,ettei kukaan teistä joudu kokemaan tällaista..
  15. I

    ?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

    HeffalumpTervetuloa mukaan.. Meillä tulee pienimmäisen ja tulevan pikkuisen ikäeroksi 1v4kk =)

Yhteistyössä