Hakutulokset

  1. S

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    heippa. en ehtinyt eilen ilmoittelemaan tiistainpainoani, mutta se oli eilen 70,3kg. eli oli -300g/vko. pituus 167cm paino alussa: 78kg viime viikolla 70,6kg -> nyt 70,3kg nyt on kyllä motivaatio ihan täysin hukassa. tekisi mieli vaan syödä ja syödä ja syödä. ja vieläpä mahdollisimman...
  2. S

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    jaahas. tänään oli sit se punnituspäivä. vaaka näytti 70,6kg. pituutta löytyy 167 cm eli pitäisi sitä painoa saada sen 7 kiloa pois. vaikeata on, jokaikinen kilo, joka lähtee meinaa tulla takaisin salamavauhtia. onko kellään tietoa siipien lihottavuudesta? ainakin painonvartijoiden mukaan ovat...
  3. S

    Brio Kombi

    Hei! Kesävauva oisi tulossa ja pähkäillään ostettaisko Brio Kombit sillä pieneenmenevällä compact rungolla. . . onko hyvät ja mitä huonoa?
  4. S

    yökastelusta

    kuinka pitkään voi olla yökastelua, tai miten pitkään teil on ollu ILman että tarvis ruveta huolestumaan, kun lähestytään neljää ikävuotta...
  5. S

    Onko sinua luultu pienen lapsesi isoäidiksi?

    \ Kai aihetta sivuavaa kysymystä. Miksei vanhempana enää saa ns. juosta? Ja mikä on mummon rooli? En mä ainkaan näe "ikääntymistä" passivoitumisena ja jämähtämisenä aloilleen, minkä viestin luin tekstistäsi. Päin vastoin, nyt kun omat lapset ovat isompia, on minulla taas aikaa enemmän...
  6. S

    tyhmä kysymys

    vaikea sanoa... Menikö sulla vvedet?
  7. S

    Kirjesytäviä hakusessa

    Hei, Olen 24--vuotias, odotan esikoista syntyväksi elokuussa. Olisi mukava saada kirjekavereita ympäri suomea, joko perinteisellä etanapostilla tai sitten sähköpostitse. Pidän käsitöistä, ulkoilusta ja musiikista. Perheeseeni kuuluu aviomies ja koira. Kirjoitelkaahan kaikki ikään katsomatta...

Yhteistyössä