Hakutulokset

  1. H

    Tikkurilan alueen Mammat hoi!

    Heippa! Olen 28 vuotias 3,5 vuotiaan pojan äiti Tikkurilasta. Meille on pian tulossa toinen lapsi ja olen jäämässä kotiin. Kaipaisin siis seuraa itselleni ja mahdollisesti pojalleni. Voi olla, että tarhasta pois jäännin jälkeen ei ihan pelkästään mamman seura riitä Vaikka laadukasta seuraa olenkin;)
  2. H

    Tikkurilan alueen Mammat hoi!

    Heippa! Olen 28 vuotias 3,5 vuotiaan pojan äiti Tikkurilasta. Meille on pian tulossa toinen lapsi ja olen jäämässä kotiin. Kaipaisin siis seuraa itselleni ja mahdollisesti pojalleni. Voi olla, että tarhasta pois jäännin jälkeen ei ihan pelkästään mamman seura riitä Vaikka laadukasta seuraa olenkin;)
  3. H

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Meillä on vauva-arki lähtenyt ihan kivasti käyntiin. Poika on suht kiltti vauveli. Meillä rytmit menee silleen, että aamulla herätään siin 9.oo aikoihin, käydään aamupesulla ja tissitellään. Sit seurustellaan joku tunteroinen joskus enemmänkin. Sitten annetaan viel lisää tissiä ja pullosta...
  4. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea myös sinulle! Minäkin luulen nähneeni sinut siellä, oli tosiaan ajatukset vähän missä sattuu ja tosi väsyny.. Nyt ku pääs kotiin nii vähä rennommasti voi ottaa ja yrittää nukkua vähän velkoja pois!
  5. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Meille syntyi poika 22.09 5.45 painoa 3745 ja pituutta 50 Rv42+2 Rankka reissu, mutta tulipa tehtyä! =) Palkinto on kyllä mitä suloisin!! :heart: Kertoilen myöhemmin tarinaa synnytyksen kulusta. Inkan tapasin osastolla, pääsevät varmaan huomenna kotiin.
  6. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Kiitoksia tsempeistä!! :hug: Sais tosiaan nähdä miten uni tulee silmään ens yönä.. :whistle: Yritähän säki Elwi saada vauvaan vauhtia, olis hauskaa ku kaikki oltas samaan aikaan siellä =) Miiulille tsemppiä ja toivottavasti törmätään kättärillä! Mä oon tämmönen tumma hiuksinen...
  7. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  8. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Miiuli: Mulla kans alko vähän jännittämään ton yliaikareissun jälkeen , ku sit tajus, että kohta on tosi kyseessä :whistle: Mäki oon kans miettiny tota miehen paikalla oloa, mut sillä onneks alkaa nyt kesäloma, nii ei sen puolen ole ainakaan ongelmia. Me ollaan kyl suunniteltu, että se pitää...
  9. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Miiuli77: Ollaan samaan aikaan menossa kättärille vauvanhakureissuun! =) Meillä lähtö huomen aamulla! Jänskää :whistle: Mulla oli paikat auki kahdelle sormelle. Lueskelin tuolta helistimen puolelta käynnistyksestä, siellä oli tosi paljon siitä infoo.. Käy kurkkaamassa. Mut mulle ainaki...
  10. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Vaaka/pysty asennosta: Minä kysyin kättäriltä asiasta ja kun silloin mulla ei ollut vielä kiinnittynyt, sanottiin, että vain jos perätilassa tarvii kuulemma tulla makuu-asennossa.
  11. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Annmari-76 : Minäki oon lukenu sen kirjan opi kuunteleman vauvaasi, minä ainaki tykkäsin hirveesti. Oli paljon asioita joita voisi yrittää soveltaa tosielämässä. Se onkin taas eri juttu miten siinä onnistuu ku oikeesti vauva-arki koittaa :whistle: Vauvanhakureissu lähestyy!!! :heart:
  12. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  13. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  14. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    No siellä tuli nyt käytyä ja saatiinpa jo takarajakin! Elikkä meillä perjantaina käynnistykseen meno.. :whistle: Nyt se sit tosiaan tapahtuu, jänskää!! Toivottavasti se nyt lähtis tästä viel itekseen käynnistymään! Siellä otettiin pissa, verenpaine, oltiin käyrillä...
  15. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  16. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Miiuli 77: Kyllä mullakin tulee välillä fiiliksiä, että onko vauvalla kaikki hyvin, kun ei tahdo tulla ulos. Sit aina helpottaa ku se alkaa liikuskelemaan masussa. Ja on tullu mieleen, että jos se on vielä vaikka nii pieni, että haluu kasvattaa itteensä.. Mut huomenna olen paljon viisaampi...
  17. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Täällä iski flunssa päälle, toivottavasti on pian ohimenevää! Tarvis meinaa säästää voimia synnytykseen.. Tällä viikolla toivottavasti synnytän! Täällä muillakin alkaa tosiaan jo olemaan kärsimättömät fiilikset, sama täällä!! Eikä MITÄÄN merkkejä lähestyvästä synnytyksestä!! Huomenna onneksi...
  18. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  19. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:
  20. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower:

Yhteistyössä