Hakutulokset

  1. M

    Heräsin ja ihmettelin:D että synnytys ohi huhhh!

    Onnea Milanna!! Komean pojan ponnistit maailmaan :heart:
  2. M

    Raskaaksi kierukan poiston jälkeen????

    Mulle gyne sanoi että on helpoin poistaa kk:n aikaan ku kohdunsuu on muutenkin auki vuodon takia, eikä pitäis tuntua oikeastaan ollenkaan :)
  3. M

    Raskaaksi kierukan poiston jälkeen????

    Saako yrittää raskautua heti kuparikierukan poiston jälkeen???? Meillä toiveissa raskaus ja olen menossa gynelle heti kun seuraavat kuukautiset alkavat, kierukka otetaaan kuulemma pois kuukautisten aikana... Kysymys on että voiko raskautta alkaa yrittämään heti vai onko siinä suurempi...
  4. M

    Saako yrittää raskautua heti kuparikierukan poiston jälkeen????

    Meillä toiveissa raskaus ja olen menossa gynelle heti kun seuraavat kuukautiset alkavat, kierukka otetaaan kuulemma pois kuukautisten aikana... Kysymys on että voiko raskautta alkaa yrittämään heti vai onko siinä suurempi keskenmenon riski jos ei odota toisia kuukautisia?? Olisko kellään...
  5. M

    Kolmen lapsen äiti: tytöt 8v ja 6v ja poika 5v.

    Kolmen lapsen äiti: tytöt 8v ja 6v ja poika 5v.
  6. M

    Jos hcg arvo ollut 30 3viikkoa sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

    Niin että ennemmin epäilen uutta raskautta:heart:
  7. M

    Jos hcg arvo ollut 30 3viikkoa sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

    Minun mielestä ei kyllä pitäisi enää näkyä. Useimmissa raskaustesteissä HCG herkkyys on 20-30. Ja pitäisi kyllä olla jo laskenut...
  8. M

    Vihlova kipu päässä????

    Kiitos kaikille vastauksista =) Minulla kyllä on niskat hieman jumissa joten saattaapi johtua siitä... On vain niin pelottavaa kun tulee tuollainen vihlaisu aina välillä... ei siis muuten mitään päänsärkyä...
  9. M

    Vihlova kipu päässä????

    Onko kellään samanlaista yhtäkkistä vihlovaa kipua päässä. Kestää muutaman sekunnin ja menee taas ohi. Aamulla kun herään niin tuntuu outo vihlaisu tuolla ohimolla??? Tietäiskö kukaan mitä voi olla? Hiukan pelottaa kun ei ennen ole ollut tuollaista.... Kiitos jos joku viitsii vastata =)
  10. M

    1. lapsi koliikkivauva 2.?

    Meillä esikoisella paha koliikki, mutta keskimmäisellä ja kuopuksella ei kummallakaan =)
  11. M

    koska kuukautisesi ovat alkaneet synnytyksen jälkeen?

    Jälkivuotoa oli viikko kaikista. Ja kaikkia olen täysimettänyt. Mun puolesta olis saanu olla edes sen puolivuotta pois =)
  12. M

    koska kuukautisesi ovat alkaneet synnytyksen jälkeen?

    Mulla kaikista kolmesta alkanu 3-5 viikkoo synnytyksen jälkeen...
  13. M

    LAITTAKAA VIHKISORMUKSISTANNE KUVIA

    Mulle pitäisi ensi kesänä tulla tällainen: http://www.andreasen.fi/sivu/sormukset_vendela/101
  14. M

    Clearblue-ovulaatiomonitori - kuinka ymmärrätte tämän lauseen?

    Niin mä ymmärsin että kuusi kiertoa voi käyttää...
  15. M

    Hääpuku Raskaana olevalle

    Tuolta saa toimituksen suomeen. Pitäis olla 5-7 päivässä perillä. On luotettava nettikauppa :)
  16. M

    Hääpuku Raskaana olevalle

    Tässä yksi osoite: http://www.davidsbridal.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10051&storeId=10052&categoryId=-49976986&currentPage=6&pageSize=&currentSeg=0&subCategory=-49998493|-49976995|-49976986
  17. M

    Miten herkästi ja pitkään angiina tarttuu?

    Voi olla kantaja oireettomanakin. Meillä mies ja esikoinen tuli kipeäksi viikko ennen joulua. Nousi kova kuume ja kurkkukipu. Neuvoivat lääkäristä tulemaan koko perheen voimin että saadaan kaikilta näyte. Miehellä oli angiina ja niin myös kolmella lapsella joista kaksi täysin oireettomia...

Yhteistyössä