Hakutulokset

  1. T

    Mistä löytyis käytettyjä PO.P:n vaatteita?

    Kauan olen hakenut huutonetistä jne, mutta hakemiani talvihaalareita koossa 92-98cm ei vain tule vastaan, ainakaan pojalle... Eikö kukaan malta luopua omistaan???
  2. T

    Kotona, muttei läsnä !!!

    Jahas... Jos vaimo roikkuu palstalla ja se ärsyttää miestä, niin eikös mies ole silloin kotona ja lasten kanssa ? =)
  3. T

    Kotona, muttei läsnä !!!

    No mutta, sittenhän sinä olet asiantuntija arvostelemaan äitejä. Ihmettelen vain vieläkin, että mitä ihmettä teet juuri tällä palstalla ja miten tänne päädyit?
  4. T

    Kotona, muttei läsnä !!!

    Mitäs sinä Teppo teet tällä palstalla??? Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei voi olla lapsia, koska olisit silloin huono isä, kun roikut palstalla. Eli miten ihmeessä lapseton mies löysi itsensä kirjoittelemasta täältä?
  5. T

    Kotona, muttei läsnä !!!

    Moni äiti, minä mukaanlukien, on kotona paljon yksin lasten kanssa. Kontakteja muihin aikuisiin ei välttämättä päivän aikana ole paljoa. Jokainen kotona ollut tietää, että ovatpa lapset miten ihania tahansa niin täytyy saada jotain muutakin päivään kuin vaipanvaihto, ruoanlaitto ja lasten kanssa...
  6. T

    Heitelkää mulle nelikirjaimisia tytön nimiä :D

    Tara, Tove, Kiia, Riia
  7. T

    Montako kummilasta teillä on?

    4 ja alkaa olla tarpeeksi kun omia lapsiakin on 4 :heart: :heart: :heart: :heart:
  8. T

    Suositelkaa hyviä tuplarattaita!

    Meillä on pikkupojat 3kk ja 1v6kk. Emmaljungat twin ceroxit ovat toimineet täällä maalla ainakin todella hyvin. Nyt ostettiin tutun kautta sitten Phil & Teds Vibet ja muutaman kerran on niillä käyty lenkillä. Ovat kyllä kätevät, joskin hiukan suojattomat. Menevät pieneen tilaan kasattuna ja...
  9. T

    Mitä tykkäätte nimestä..

    En ole koskaan ennemmin kuullut, ihan kiva minusta, ainakin erilainen!
  10. T

    Te, joille ei käy pillerit, mitä ehkäisyä käytätte?

    Hormonikierukka, ehdottomasti!!!! Ei tule juurikaan vuotoja... Tosin riippuu siitä, oletko synnyttänyt, että saatko sitä.
  11. T

    Phil&Teds sport vs. vibe

    Hei. Minulla on Vibet olleet hetken käytössä, pojat 1v6kk ja 3kk. Tavaraa saa ainakin vielä mukaan, kun tavarakori on käytössä, sitten kun molemmat lapset istuvat niin en usko, että hirveästi mahtuu mukaan. Vibe on kyllä aika suojaton talvikeleillä, tuuli käy rattaisiin melkoisesti. Tuota...
  12. T

    Te joilla on P&T Vibe rattaat...

    Tuossa kuomussa on vetoketju takana, miksi? Puuttuukohan minulta nyt joku "osa"????
  13. T

    1 v. neuvolassa otetut mitat

    Poika oli 76cm ja 9660g
  14. T

    Onko muita, jotka haluis riippurinnat?

    Minä vaihdan omat riippuvani kovin mielellään!!!!!
  15. T

    ***RV-Pino*** ja fiilikset

    rv 32+ ja nukkuminen on vain kaukainen haave... 1-vuotiaalla korvakierre ja muutenkin vaikea nukkua kun jalat kramppaa ja asentoa ei löydy... Vali-vali.. :kieh:
  16. T

    Minkäikäisiä lapsia?

    Poikia 11v, 9v, ja 1v ja tulossa yksi lisää marraskuussa =)
  17. T

    luulen mieheni pettävän..

    No mutta... Jospas mies ei vain koe raskaana olevaa vaimoaan haluttavana ja siksi vehtaa muiden kanssa? Onkos sekin sitten naisen oma vika kun on raskaana ja kaikkea muuta kuin haluttava??????
  18. T

    G : ällöttävin sänkykumppani -mielikuva ?

    Jokos on mainittu VESA KESKINEN....yöööök!!
  19. T

    Migreeniäkö? Viisaat neuvokaa...

    Minulla on menossa neljäs raskaus viikolla 15. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut päänsärkyä tai mitään muutakaan, mutta nyt... Päätä on jomottanut tasaisesti noin kolmen päivän jaksoissa. Pari päivää sitten kaupassa näkö rupesi sumenemaan oikeasta silmästä. Ajaessani kotiin molempien silmien...
  20. T

    Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

    :wave: :wave: :wave: Minäkin liittyisin joukkoon! La olisi 11.11. ja neljättä odotan. Minulla on kolme poikaa -97,-99 ja -07. Itse olen 32. Äitiysloma loppuu huomenna ja kortistoon täytyy mennä. No, kiva sitä on kotona olla kesä ;) Olin tiistaina np-ultrassa ja kaikki oli ok...

Yhteistyössä