Hakutulokset

  1. N

    muita saman sorttisia

    kuin meidän poika, mitat 2v n. 11kg ja pituutta sitten 90cm. Pitkä ja kapea, mutta menee luotisuoraan omalla käyrällään :)
  2. N

    Miten lapsenne nukkuvat...

    Miten lapsenne uni jakautuu yö- ja päiväuniin? Meidän 1 v 1 kk tyttö nukkuu yöunet (nyt kesäaikaan siirtymisen jälkeen) 20.30-06.00 ja yhdet päikkärit noin 12 tai 13 eteenpäin kolme neljä tuntia. Tuntuu, että väli aamuheräämiestä päiväuniin on liian pitkä mutta taas kaksiin (aaumu ja...
  3. N

    Maidosta...

    Paljonko annatte maitoa teidän vuosikkaille päivän aikana ja juoko sen mukista, tuttipullosta???Koska olis "suositeltavaa" jättämään tuttipullo pois??
  4. N

    Ihanaa:)

    Vihdoin tulee se yhteinen ilta ja yö kullan kanssa. Meillä on 3kk 2vko ikäinen vauva jolla oli koliikki 2kk. Nyt viikonloppuna olemme lähdössä kylpylään kahdestaan yhdeksi yöksi ja mummu tulee hoitamaan vauvaa:) Vauva nukkuu yöt kokonaan nykyään ja on helppo tapaus. Toisaalta hirvittää lähtee...
  5. N

    mitä maksaa reiman rukkaset?

    en tajunnu hintaa kattoo myymäläs, hävettää rampata siellä monesti ostamatta mitään :ashamed: mä niin tykkään siitä limestä....
  6. N

    testituloksesta

    Tietääkö kukaan tai onko kellekään käynyt niin, että testi on näyttänyt plussaa mutta ei sitten olekaan ollut raskaana? Toivoisin pikaisia vastauksia! KIITOS =)
  7. N

    Pystyisittekö jatkamaan?

    :'( Olipahan sitten Juhannus. Minä olin elänyt tuohon juhannukseen saakka siinä uskossa että meillä kaikki hyvin. Juhannus oltiin olosuhteiden takia vain kotosalla, tosin ulkosalla grillaillen ym. Illalla mieheni ilmoitti että hänen on päästävä baariin (yksin). Ihmettelin kovasti ja pahoitin...
  8. N

    nuhaa ja nuhaaa

    onko kukaan muu synnyttänyt äiti joka seikkailee täällä ja lukee täät niin ollut synnytyksen jälkeen kamalasti kipeänä, siis itselläni reilu 5kk:n ikäinen vauva ja nyt 4s nuhamenossa ollut jo kuumettakin mutta olen n. kuukauden terve ja taas räjähätää räkätauti pintaa tms.. onko kokemusta taikka...
  9. N

    heips

    ajattelin kysäistä onko täällä äitiä, joka on samanmoisessa tilanteessa kuin minä. eli tapasin pojan, tulin raskaaksi, poika ei halua olla missään tekemisissä kanssani/vauvan. Lapsi syntyi , isä ei kuvioissa mukana mitenkään. Tapahtumasta kulunut jo viisi vuotta, nykyisin elän uusperheessä.
  10. N

    turenki

    Äiti 23 ja tyttö 9kk kaipailis toooosiiiiiii kipeesti ystäviä turengista tai läheltä...Kesäkin tulee ja ois tosi ihanaa löytää leikkikavereita pikkuselle... :heart:
  11. N

    Eroon bonan vauvapuurosta?

    Meillä neiti 1v4kk syö vain ja ainoastaan Bonan vauvapuuroja ja niitä kyllä hyvällä ruokahalulla, 1 paketti ei kestä viikkoakaan! Pienempänä kelpasi kyllä tavallinen kaurapuuro, mutta sitten tuli stoppi ja nyt ei syö vaikka olisin ihan vähän keittänyt tavallista puuroa ja sitten laittanut loput...

Yhteistyössä