Hakutulokset

  1. K

    TietsikkaAPUAAAA

    Mistä pitää painaa namikkaa jos joka penteleen kerta kun netistä aukaisee uuden sivun ponnahtaa vasemmalle tuo sivuhistoria palkki näkyviin. Meinaa palaa koko sulaketaulu mulla jo \|O \|O \|O \|O :/ :o Auttakaa mua ...tuntuu jo palaneen käry tukanrajassa :D
  2. K

    lisää huonepelejä!!

    uutta huonepeliä...ton äskösen selvitin =)
  3. K

    Kuudes aistiko??

    Avioliitto loppusuoralla menossa, kaikessa ymmärryksessä tehty sopuisaa eroa. Ja eilen illalla iski ajatus tutkia miehen puhelin, ja yllätys tuntemeton numero soittanut ihme aikoina (sillon kun en ole kotona). En saanut mitään selitystä,ainostaan hurjat haukkumiset kyttäämisestä :ashamed: Mitä...
  4. K

    apteekin maito

    Te joiden lapsilla on allergioita, oletteko ennen testejä omatoimisesti kokeilleet apteekin maitoja, ja ovatko auttaneet? Ensi viikon lopulla on testit, mutta äidin voimat rupeavat olemaan lopussa... mitään oikein ei uskalla syödä, ja silti vauva oireilee (imetän siís). Viikkokin tuntuu...
  5. K

    vesiliukumäet

    tässä tulee taas tyhmä kysymys, mutta tulkoon. sitä vartenhan tämä palsta on. :ashamed: :D eli voiko kylpylässä käydessä laskea vesiliukumäkeä ja sukellella vai voiko se olla vaarallista? nyt on menossa rv 30+0 :ashamed: kiitos etukäteen asiallisista vastauksista :)
  6. K

    geishakuulat

    voiko geishakuulia käyttää raskaana?
  7. K

    vuora-asunnot

    minkä hintaisissa vuokra-asunnoissa asutte? itellä tällä hetkellä 530?, 64 neliön kerrostalokaksio. tarkoitus olisi muuttaa rt-kolmioon 75 neliötä, missä vuokra 600? +sähkö 100?/kk
  8. K

    Liikaa ikäeroa?

    Olemme olleet yhdessä 10-v josta puolet naimisissa. Yhteisiä lapsia ei ole, kummallakin edellisestä suhteesta lapsia, joista yksi asuu meidän kanssa. Mieheni on minua 13-v vanhempi ja tämä ikäero on ruvennut nyt vaikuttamaan meidän suhteeseen. Kummallakin ollut "oma elämä" useamman vuoden, arki...
  9. K

    6kk ja levottomat yöt

    Tyttö 6kk ja yöt muuttuneet todella levottomiksi ja nukahtaminenkin vaikeaa, ennen nukkui melko hyvin. Rintamaidolla, kasvissoseita syö. Puurot olen aloitellut vasta (kaura ja riisipuuro) onko muilla? johtuukohan iästä tai mahd. allergiaa?
  10. K

    Suonikohjut

    Mulle tullut paljon suonikohjuja ihan muutaman vuoden sisällä. :ashamed: Syyksi luulisin seisomatyöni, ylipainoa minulla ei ole. Miten pääsisin niistä eroon? Minne lääkärille kannattais mennä? Ja onko joku "uusi" vaahtohoito menetelmä? Jos jollain kokemusta, niin kertoisitko :flower: Kiitos!
  11. K

    vielä salasuhteista

    Tapasin muutama kuukausi sitten Libanonilaisen miehen. Olemme ajautuneet kiihkeään ja hyvään seksi suhteeseen. Ongelma, että olemme molemmat varattuja. Onko muilla kokemusta salasuhteesta ulkomaalaisen kanssa??
  12. K

    Lelu-asiaa

    Kertokaa hyvät äidit kokemuksianne kävelemään opettelevien taaperoiden työntökärryistä? Sellainen pitäisi nyt hankkia, ja ehdottomasti sellainen missä on hidaste-sydeemit, eli saa kiristettyä pyöriä, ettei mene liian lujaa ja lisäksi sellainen kippauksen esto, ettei lähde keuliin helposti...
  13. K

    naisen orgasmit-miehen nautinto?

    Minä niin kovasti haluaisin tyydyttää vaimoni, leikkiä, romantisoida ja helliä hänelle mailman mahtavimmat orgasmit, jne. Mutta hän on vähän kuin kone. Tai mies. Puolen tunnin yhdynnän jälkeen saa yhden hiljaisen orkun. Ja ei puhettakaan, jotta siitä voisi jatkaa edelleen. Ihan sama, oliko...
  14. K

    kynsisieni-lääke Lamisil

    hei, onko kenelläkään kokemusta kynsisienen lääkehoidosta? ihotautilääkäri määräsi mulle 3 kk:n Lamisil (250mg) lääkekuurin, jonka aloitin eilen. en tykkää kamalasti lääkkeiden syömisestä ja varsinkin kuurin pituus hirvittää. toivottavasti muistan ottaa lääkkeet... ennen kuuria piti ottaa...
  15. K

    Sammas

    Hei! osaisko joku kertoo enemmän sammaksesta. Mulla on suussa, kiekella sientä, sammasta? Mistä se on tullu? Miten pääsee parhaiten eroon? Mitä tulee välttää? Onko se sama ku hiiva? Netistä kyl löytyy tietoa muutaman kuukauden ikäisistä vauvoista, sammaksesta ja niiden hoidosta. mut entä näin...
  16. K

    lapsen kuume

    Lapsella oli kuumetta eilen 38,5 ja tänään 37,2. Joko huomenna hoitoon vai ei ? Yleisvoinniltaan ei niin pirtee kun tavallisesti ja nukkui päivälläkin melkein kolme tuntia mitä ei tavallisesti tee. Mitä mieltä olette ?
  17. K

    Vuorotyö

    Jos kummallakin vanhemmalla on kolmivuorotyö niin minkälaista se on 3-vuotiaan lapsen hoitoon vienti ym.? Jos toisella ilta- ja toisella aamuvuoro niin ainahan siinä joutuu ihan tunniksikin viemään hoitoon.Voiko lasta viedä esim tunniksi hoitoon? Vai onko lapsen oltava hoidossa aina n.neljä...
  18. K

    Kajaani!

    :attn: Löytyykö Kajaanista muita ystävän puutteessa olevia? Voit olla äiti,odottaja tai haaveilija,kaikki käy =)
  19. K

    VAUVAKUUMEISET,HUHUU!

    Löytyykö teitä?Olisi kiva vaihdella ajatuksia =)
  20. K

    Nutrilet kuurilla olevia?

    Mä aloitan huomenna Nutrilett kuurin viikoksi. On kiva saada muutama kilo pois ennen loma reissua. Sitten jatkan niukalla ruokavaliolla ohjeina painonvartijat. Pakko saada vaan ittensä kuosiin tolla nutrilett kuurilla. Pudotettavaa olis paljon, mut pikku hiljaa. Onks muita jotka nutrietteja...

Yhteistyössä