Hakutulokset

  1. M

    Lapsi raapii itseään

    Oletko ehkä ajatellut, että millä pesuaineella teillä pestään vaatteet. Jos pesuaineessa on zeoliittia, niin se kutisee ja hankaa ihoa sekä menee myös hengitysteihin. Myös hajusteet ovat silloin pahasta.White kotim. pulveri sopii eritt. hyvin allergisille. Samoin täytys laittaa hajutonta...
  2. M

    sitruunahappo

    [i]Olen tosi tyytyväinen käyttäjä Clean Machinen- Puhtaat koneet kalkinpoistoaineeseen ja se on myös KOTIMAINEN, jota käytän kahvinkeittimeen, tiski- ja pyykkikoneeseen, silitysrautaan, ilmankostuttimeen jne. Lisätietoja yhteystietoineen löydät osoitteesta: www.homcare.fi (astioiden konepesu)
  3. M

    Kylppärin saumat kirkkaiksi...

    Kylppärin saumoihin kertyy mineraali ja kalkkisaostumia, jotka itse olen saanut hyvin pois Britella. Laimenna Brite ja kastele ensin pinta ja sitten suihkuta, anna vaikuttaa 5-60min, mutta pinta ei saa kuivaa välillä. Voit sumuttaa lisää ja harjaus auttaa, sitten huuhtelu ja puhdasta tulee...
  4. M

    tahrat vauvanvaatteissa

    Itsel olen jo parikymmentä vuotta pessyt lasteni(5) tahrat: mustikka, porkkana, marjat, ruoho, ketsuppi jne. pesuntehostaja 40:60.

Yhteistyössä