Hakutulokset

  1. FaLyne

    Apua...voimat ja keinot loppu

    Nyt on omat keinot ja voimat lopussa... Tyttäreni on alkanut kiusaamaan koulussa oma luokkaisia ja muita, itseään isompiakin. Haukkuu, tönii ym ym.. Ollaan tytön isän kanssa erottu kesällä ja se oli kyllä todella rankka ero, varmasti myös vaikutti tyttöön. Nyt tytön isällä on uusi...
  2. FaLyne

    Merkit...

    Esimerkkejä kaivataan... Mistä ja miten huomaa, että toinen välittää/pitää toisesta!? Onko sanat mussukkani, kulti....muiskis ja rutistus.... semmoisia... Tai kun toinen kertoo omista tulevaisuuden suunnitelmista ja kyselee miten itse haluaisia, esim haluaisiko sanoa kerrostalossa vai...
  3. FaLyne

    Miten tämä oikein menee...

    Nyt on elämä suht kunnossa eron jälkeen ja uusi mies löytynyt, mutta hieman pöhkö olo.... Kun ei ole pitkään aikaan aloittanut mitään näin alusta, eihän sitä muista miten seurustellaan. Kun ei oikein tiedä milloin voi sanoa mitä haluaisi sanoa, että toinen ei vaan pelästy ym ym.. Vaikka mitään...
  4. FaLyne

    Paha olla.......

    Ero tulossa voimaan ensi kuussa... Yhdessä oloa takana 8vuotta ja yksi yhteinen lapsi. Ongelmia ollut suhteessa jo kauan, mutta silti.. Tämä tuntuu kauhealta!! Vielä ollaan saman katon alla, odotellaan että tytön isä saa asunnon. Olen nyt itkenyt jo kaksi päivää, tuntuu että se itku ei lopu...
  5. FaLyne

    Kuopiosta ystävää!

    Uusia ystäviä ois haussa Kuopiosta niin lenkkeily, puistoilu, shoppailu kuin kahvitteluunkin. Eli ihan minkälaista seuraa tahansa kunhan vaan sais rupatella ihan omana itsenään ihan mistä tahansa. Sillä ei ole väliä onko sinulla lapsia vai ei ja iälläkään ei niin suurta väliä ole. Itselläni on...
  6. FaLyne

    Mailia kamu

    Olisi mukava saada immeisiä ajatuksen vaihtoon mailin kautta, jos vaikka löytyisi uusia ystäviä :) Olen 25 vuotias lähihoitaja opiskelija ja äiti kuopiosta, mailia saa laittaa ympäri suomea :)) unitikru@gmail.com :wave:

Yhteistyössä