Hakutulokset

  1. U

    Kun käytte kaupungilla lasten kanssa missä ruokailette?

    onko siellä pakko olla koko päivä? siis jos lapset syö klo11, sit lähdetään kartsalle ja siinä välissä antaa vaikka jotain käsipalaa, esim piirakan. niin onko pakko vielä mennä johonkin syömään erikseen? ilkeän mennä, mutta en periaattesta kuitenkaan mene. tekisi mieli sanoa vielä jotain mutta...
  2. U

    Kun käytte kaupungilla lasten kanssa missä ruokailette?

    en ilkeä mennä hamppupaikkaan. ja ei kyllä ikinä olla niin pitkään kaupungilla lasten kanssa että nälkä yllättäis! siis eihän oo lasten homma shoppailla koko päivän... nii ja ilkeen mie mennä..
  3. U

    Yli 1v. ja purkkiruuat

    meillä on neiti pian 1v1kk ja on koko ajan syönyt purkkiruokaa. Ja vieläkin syö niitä 5-6 kk soseita ja 4 kk soseita tietty kans. se on niin sihtikurkku että mikään muu ei mene alas. olen yrittänyt vaikka mitä mutta oksennus tulee heti. Ja minua ei oo koskaan hävettänyt ostaa niitä...
  4. U

    Retkivene vuokraus Saimaalla

    Veneilemme kesäisin vuokraveneellä mutta nyt meillä muuttui suunnitelmat ja jouduimme perumaan venevarauksen Oletko vuokraamassa venettä Saimaalta. Vuokraa alla esitetyn linkin vene HUUHA viikolla 25 Juhannukseksi 21.6. - 28.6. (lähtöSavonlinnasta) niin saan varausmaksuni takaisin, eivät...
  5. U

    hoitojärjestelyt

    Kiitokset vastanneille. Juttelin äsken tarhassa johtajan kanssa. Uskoisivat että mahtuu vuoden päästä samaan ryhmään kun on eskariin lähtiöitä tosin eivät voi luvata - no sitten nähdään. Vuosi on minunkin mielestäni pitkä aika pienelle. Usein kuulee sanottavan että lapset kasvavat niin nopeasti...
  6. U

    hoitojärjestelyt

    Tähän hoitopaikkaan pääsee vasta 3 vuotiaana eli tämän vuoksi nuorempi ei vielä mene. 4 vuotias on vähän sellainen yksinleikkija eli kavereita ei varmaan vielä murehtisi. Ikävöivät myös välillä toisiaan aamupäivisin.
  7. U

    hoitojärjestelyt

    Miten on - onko järkeä ottaa 4 vuotias kotiin vuodeksi (on tällä hetkellä klo 9-12 hoidossa) kun 2 v alkaa olla niin leikki-iässä että on helpompaa äidille kun ovat molemmat kotona. Nuorempaa ajattelin hoitoon vasta vuoden kuluttua. Laittaisin vanhemman kerhoon kerran viikossa että säilyy...
  8. U

    Kirjoita runo, kiitos =)!

    Elämä kuin kansakoulun paha puuro niin hyvässä keitossa että sitä aina haki lisää. - Risto Rasa -
  9. U

    imelät

    Tsemppiä lakon jatkamiseen myös sulle =)
  10. U

    IMELÄT PÄIVÄT 16,17 JA 18.

    En mä usko, että toi oli enää mikään "sortuminen". Kun päätin vaan, etten oo enää lakossa, niin kävin sit eilen kaupassa ja ostin pussin karkkia. Mutta nyt kun ajattelee, voisin aloittaa ihan uuden lakon, joka sit ihan oikeasti pitäis - kuukausi vaikka tavoitteena.
  11. U

    IMELÄT PÄIVÄT 16,17 JA 18.

    Mä haluan mukaan, mutta aloitan huomenna (syön ensin loppuun nuo karkit, jotka ostin eilen, kun päätin lopettaa... :p ).
  12. U

    Imelät 3:s viikko jo!

    Mä taidan lopettaa :ashamed: Kun oli ne synttärit lauantaina, niin siellähän tuli nappailtua karkkia ihan reilusti. Ja sunnuntaina mies (joka ei tiennyt mun lakosta) osti meille yhteiseksi pussin, jonka tyhjensin melkein kokonaan. Ei musta oo tähän! Mutta hyvää jatkoa teille muille =)...
  13. U

    IMELÄT 13.PÄIVÄ

    Nöyrästi anon erivapautta tälle päivälle... On yhden tuttavaperheen mukulan synttärit, ja kakun päällä luultavasti karkkia. Jos mun palaan osuu sellainen, saanko syödä sen vai pitääkö nyppiä pois? :D
  14. U

    IMELÄT PÄIVÄ 12.

    Hirviä päänsärky. :\| Mutta karkkilakon osalta menee ihan hyvin.
  15. U

    Imelät, jo 11 päivä!!! Jee jee!!

    Mullakin menee ihan ok. Näin kyllä unta, että söin ah ihanan maukkaita salmiakkeja. Mutta herättyä ei enää tehnyt mieli, kun oli ne jo unessa maistanut :D
  16. U

    Imelien 10. päivä

    \ Uih, nytkö sä ihan oikeasti erosit? Olit jotenkin niin tyynen oloinen, kun viimeksi huomasin, että aiheesta puhuit, etten tajunnut, että se on ihan parin päivän kysymys. :hug: Voimahali. Yritähän nyt syödä jotain vaikka väkisin, vaikka kupillinen hunajateetä, ettei sokerit ihan romahda...
  17. U

    IMELÄT PÄIVÄ 9.

    Tänään ei käynyt karkin syöminen edes mielessä. Koulun kaffilassa huomasin jotain valmiiksi pakattuja purkkeja, mutta reaktio oli vain: Kääk, tommoisesta pikku ropposestako pitäisi maksaa 2 euroa?
  18. U

    imelät päivä 8.

    Meillä on vaaka hajonnut, joten ei tuota painon laskua voi oikein seurata. Mutta olen ihan varma, että kilo-pari on lähtenyt (nyt voi sanoa, kun ei inhottava vaaka ainakaan väitä vastaan). Sittenhän sen vasta näkee, jos alkaa vaatteet tosissaan käydä löysemmiksi... Karkkilakon suhteen hyvin menee.
  19. U

    Imelät päivä 7.

    Mukana, vaikka hiljaisena. Vasta 2 päivää uutta lakkoa takana.
  20. U

    Imelät päivä 6

    No mä nyt tunnustan, että mulla tapahtui eilen pieni sortuminen. Kun kävin lasten kanssa kaupassa hakemassa karkkipäivän karkit, niin en voinut olla ostamatta myös itselleni vähän. Mutta söin ne sitten hyvällä omallatunnolla, ja jatkan nyt lakkoa uusin voimin. Kelpaanko vielä joukkoon? :ashamed:

Yhteistyössä