Hakutulokset

  1. H a n n a

    Hepp

    Onpa täällä ollu pitkään hiljasta. Meiän neiti synty vihdoin 3.9 rv42+0, 4240g paino ja pituutta oli 55cm. Itekseen synnytys lähti käyntiin, mut sektioon taas lopulta jouduttiin kun avautuminen pysähty 6 senttiin ja vauva ei laskeutunu. Ihan samoin meni Alisankin kanssa, tosin sillon paikat...
  2. H a n n a

    Hepp

    Minäkin taas pitkästä aikaa täällä :wave: Vauva on vielä masussa, tänään rv41+1, eikä anna mitään merkkejä että ois tulossa. Maanantaina taas Jorviin kontrolliin, mutta ei sillonkaan välttämättä vielä käynnistetä. Alisahan odotutti kans itteään melko kauan, kun synty vasta 42+4. Eikä...
  3. H a n n a

    Hepp

    Moikka pitkästä aikaa :) Meillä ei pottailu onnistu. En nyt tässä parin viime kuun aikana oo ees Alisaa kauheesti potattanu, meni multakin motivaatio kun ei vaan onnistu koskaan. Tossa alkuvuodesta pottailtiin paljonkin, mut ei Alisa tajuu siitä mitään. Pidättää aina kun istuu potalla ja...
  4. H a n n a

    Hepp

    Oon sellanen hölösuu etten ees yritä pitää salassa tota vauvan sukupuolta :whistle: Kun kerran itekin se tiedetään ni ei mulla oo mitään syytä yrittää sitä muilta salata, eli ihan oon suunnilleen kaikille vastaantulijoille sen kertonu :laugh:
  5. H a n n a

    Hepp

    Nostelempa hiukan :) Käytiin tänään ultrassa ja tyttö on meille tulossa :heart:
  6. H a n n a

    Hepp

    Onnea Marjis plussasta :heart: Ja Vinjalle tietenkin pojasta :heart: Ihanaa että teilläkin pitkä yritys vihdoin palkittiin :) Meilläkin melkosta uhmaa jo havaittavissa, tavarat lentää kun ei tapahdu niinkun neiti haluis :whistle: Kauheita itkupotku kohtauksia saa ja selvästi mun...
  7. H a n n a

    Hepp

    Moikka! Oon siis entinen Neiti PiiPoo, rupes nimimerkki kyllästyttää ni vaihdoin. Ja mielikuvitus taas laukkas kun keksin niinkin omaperäsen kun oman nimeni :laugh: Nyt meitä on täällä sitte kaks Hannaa :wave: Marjikselle tsempit remonttiin. Me muutettiin lokakuussa ja kun muutto oli...
  8. H a n n a

    Hepp

    Pitkästä aikaa :wave: Alisakin täytti tossa pari viikkoa sitten 1-v, ja ensimmäisiä askeleita on jo ottanu. Mieluummin kyllä vielä konttaa. 1-v neuvolassa mitat oli 8590g ja 74cm. Aika samankokonen on kun Marjiksen Eeli. Mä oon hoitovapaalla vuoden 2008 loppuun, tai teen pari iltaa viikossa...
  9. H a n n a

    Meillä oli nimiäiset :)

    Mun veljellä oli sillon pienenä aina mukanaan Inti ja Kokke. Ne oli aikuisia, mut ei koskaan päässy töihin kun niitten auto oli jäässä. Kesät talvet :laugh: Sit oli myös sikapossu, joka oli aina tosi tuhma ja tottelematon...
  10. H a n n a

    Hepp

    Moikka pitkästä aikaa! Hanna on Paavo kyllä potra poika, Alisa oli 8kk ikäsenä 7235g. On kyllä kokoajan ollu tollanen tosi pikkanen hoikkeliini. Alisalla on edelleen karstaa päässä, oon oljynny, rapsutellu ja tehny vaikka mitä mut karsta on ja pysyy :/ Nyt se on kyllä viime aikoina ehkä...
  11. H a n n a

    terve löllykät

    :laugh: :laugh: Joo ei muuta kun mukavaa perjantai-iltaa :laugh: :laugh:
  12. H a n n a

    Hepp

    Moikka taas! Meillä oli 8kk neuvola, Alisa oli 7235g ja 70cm. Painon ja pituuden suhde vaan jatkaa laskuaan, nytkin oli tullu 2,5cm pituutta ja vaan 160g painoa reilussa kuukaudessa. Vaan mistäpä sitä painoa tulis kun neiti ei oo hetkeekään paikallaan, ja lempiruoka tulee edelleen tissistä...
  13. H a n n a

    asunnon koko?

    No tääkin on taas niin mielipide kysymys, ja jokaisella kai on oikeus omaansa. Me ainakin asutaan kai yleisiin normeihin nähden ahtaasti, mutta kiirettä isompaan ei ole ennenku perhe kasvaa. Ja se että on vähään tyytyväinen, niin mikä sit on se "vähän". Voitas mekin heti ostaa isompi asunto, se...
  14. H a n n a

    asunnon koko?

    MEillä on 48 neliöö ja hyvin mahutaan minä, mies ja 7kk tyttö. Eipä kerry turhaa roinaa kun ei oo kauheesti ylimäärästä säilytystilaa. Ja mä en haluu ees kuvitella imuroivani 3oo neliöö :whistle: Pitäähän tästä seuraavan lapsen tullessa isompaan muuttaa mut toistaseks viihdytään mainiosti.
  15. H a n n a

    Hepp

    Onpa menny palsta oudon näköseks :o Mut täällä ollaan. Ei kauheesti ehi palstailemaan, Alisa pitää äidin kiireisenä. Oppi tossa hiukan ennen 7kk päivää nousemaan pystyyn ja nyt saa koko ajan olla sydän syrjällään kun se tuolla horjuvin jaloin on pystyssä :/ Konttauskypärä on kyllä hyvä...
  16. H a n n a

    Kotiäideillä on helppoa..

    Aivan :D Ja sikshän tässä kotiäitejä ollaan kun se on niin ihanan helppoa. Ei tartte kun olla vaan... ;)
  17. H a n n a

    synnytyksen käynnistyksen "aikataulu"

    Mulla kans laitettiin neljän tunnin välein, klo 10, 14 ja 18. Sen jälkeen ei saanu kun yötä vasten ei anneta. 3 päivää ja 9 tablettia, 16 tuntia synnytystuskia ja sektio, ni johan oli lapsi ulkona :kieh:
  18. H a n n a

    Koska juhlimaan vauvan syntymän jälkeen?

    Meillä vauva oli ekaa kertaa hoidossa uutenevuotena, eli vähän reilu 2kk ikäsenä. Vietettiin miehen kanssa vähän laatuaikaa ja tyttö oli mun vanhemmilla. Yöksi mentiin sitten mun vanhemmille, ni oli äiti ja iskä taas heti aamusta paikalla =)
  19. H a n n a

    Hepp

    Nyt vasta löysin uuden pinon =) Meillä Alisa ryömii jo kauheeta vauhtia, oppi viikko ennen puolvuotispäivää. Ja konttaamaankin ois kova hinku, on hauskan näköstä kun kovasti yrittää ja muuten onnistuiskin, mut oikee käsi on kun liimattu lattiaan :laugh: Jalat ja toinen käsi menis...
  20. H a n n a

    sektio vastaan alatiesynnytys

    Minä sain esikoiseni sektiolla. Kolme päivää käynnisteltiin, 16 tuntia puhisin synnytyssalissa, niistä 6 viimistä tuntia ilman mitää lääkkeitä tajunnan rajamailla kun olin niin kipee. Sitte tehtiin sektio päätös pysähtyneen synnytyksen takia. Ja en kyllä uusiks halua kokea tollasta synnytystä...

Yhteistyössä