Hakutulokset

  1. H

    raivostuttavaa!

    Mulle tehtiin keskenmenon takia kaavinta vajaat kaksi viikkoa sitten. Jälkivuoto kesti kunnon vuotona vajaan viikon, jonka jälkeen se muuttui vaaleaksi ja tosi niukaksi. Nyt viikonlopun aikana sekin loppui kokonaan ja kerkisin jo hihkaista ilosta. Mut nyt se on taas sitä epämääräistä vaaleaa ja...
  2. H

    Mikä auttaisi 40-kriisiin?

    Olen 46v. eikä ole vielä tullut ikäkriisejä. Lapsetkin muuttivat jo kaikki pois kotoa ja minä nautin siitä, että kaikki lapseni ovat itsenäistyneet, niinkuin kuuluukin tehdä. Nautin illoista, kun on rauhallista ja aikaa tehdä mitä tahtoo. Nyt elämä on helppoa, kun ei ole enää rahahuolia niinkuin...
  3. H

    kuinka paljon teillä tehdään kotitöitä?

    Me ei kyllä tarpeeksi teetetä lapsilla kotitöitä kun 7 v poika aina joskus kysyy että olisiko hänelle töitä. Sitten tietty työksi ei kelpaa esim oman huoneen siivous, vaan pitäisi olla tyyliin pese auto tai siivoa piha. Pöydän kattaminen on jees myös. Roskia en ole vaatinut viemään kun eivät he...
  4. H

    Tukan leikkuu

    Meillä on vanhemmalla pojalla ollut aina tuskaa tuo parturointi. Kotona olen leikannut, mutta nyt kun oli serkut kylässä viimeisen session aikana, huomasin ettei poika kehdannut itkeä. Oli siis vieraskorea. Taidan alkaa viedä parturiin, tai kutsua pojan kavereita kylään kun on seuraavan...
  5. H

    Kuinka monella mies nuorempi?

    On nuorempi mies, vaikka samana vuonna ollaan synnytty... 50 viikkoa ikäeroa kuitenkin, niin että saan olla "se vanhempi nainen" melkein aina. B)
  6. H

    Kauanko avoliitossa?

    Me olimme avoliitossa 7 vuotta ennen kuin menimme naimisiin. Lapsikin kerkesi syntyä. Naimisiin mentiin käytännön syistä, koska suunnittelimme muuttoa ulkomaille ja se nyt vaan on helpompaa olla naimisissa kun niitä papereita järkkäilee. Ja onhan sekin helpompaa kun ei tarvitse aina erikseen...
  7. H

    Onko kenenkaan

    Meidän tyttökoira ei kyllä ole lihonut yhtään leikkauksen seurauksena, joskus jopa yritän lihottaa, kun on niin ruipelo, vaan minkäs teet kun koira vaan juoksee ja pomppii päivät pitkät (rotu on Blue Heeler, niin että energiaa riittää). En kylläkään syötä juuri muuta kuin kuivaruokaa, vain...
  8. H

    Onko kenenkaan

    Meillä tyttö koira steriloitiin poistamalla sekä munasarjat että kohtu. Oli noin yhden vuoden ikäinen, toipui kahdessa päivässä omaksi leikkisäksi itsekseen (tosin tietty piti väkisin pitää pienessä huoneessa muutama päivä kun ei saanut hypellä ja juoksennella). Että oli kivutonta hommaa, tai...
  9. H

    onko pojat "vaikeempia" kuin tytöt?

    Taitaa olla ihan persoonasta kiinni onko lapsi vaikea vai ei, ja miten erilainen on kuin vanhempansa. Minusta ainakin meidän nuorempi (4v) poika on [minulle] helpompi tapaus, lähinnä siksi että hän on aika lailla samanlainen tapaus kuin itsekin olen, ja on helpompi ymmärtää hänen aivoituksiaan...
  10. H

    taas KISSANHIEKASTA

    Ripotelkaa ruokasoodaa kissanhiekan sekaan. Pysyy hyvin hajut kurissa useammankin kissan talouksissa oli mitä hiekkaa vaan. Itse laitan sen verran ruokasoodaa hiekan sekaan että sellainen "kuura" kerros on pinnalla, sitten vähän tökin lapiolla hiekan sekaan pahimmat (etteivät kissat ihmettele...
  11. H

    jalan koko

    Unohdimpa mainita että nelivuotiaan poikani jalka on kokoa 31, että ompi melkoiset sukset. Jalan koko vaihtelee lapsilla kovasti. Molemmilla pojillani on isot jalat, ei ole ikinä käynyt iän mukaan ostelu (kenkäkauppiaatkin ovat ihmetelleet jalkojen kokoa sen harvan kerran kun olen pojat vienyt...
  12. H

    jalan koko

    \ Minä harrastan tuota jalkapohjan piirtämistä myös, on helpompi ostaa kenkiä. Aina on sopinut kun olen kotiin tuonut ja lapsen jalkaan sovittanut, ja voi kai ne aina palauttaa jos ei sovikaan. Alkuperäiselle kyselijälle: Jos summassa ostat lahjaksi, niin anna vaikka kuitti lahjan mukana...
  13. H

    Kauhea äiti uhkailee...

    Tuttava perheessa ovat ihan oikeasti ottaneet leluja pois, laittaneet autotalliin pussiin, ja vieneet kirppikselle kun on pussi taynna. Siitapa lapset oppivat etta huonolla kaytoksella on tosiaan seuraamuksia. Itse en ole kylla ollut tarpeeksi tiukka kaikkien "uhkailujeni" kanssa. Pitaisi...
  14. H

    Uintiharrastuksesta

    Tavattiin kayda 3 kertaa viikossa uimassa iltaisin. Lapset olivat mukavan vasyneita uinnin jalkeen ja nukahtivat melkein autoon matkalla kotiin. Vanhemmalla lapsella oli uimakoulu ja nuorempi vaan piti hauskaa. Nyt ei ole kayty kesalla, ehka taas syksylla koulujen alettua.
  15. H

    Jyväskylä huomio!

    täällä olisi kyllä kanssa uusia tuttavuuksia vailla äiti ja poika vaikkakin tällä hetkellä opiskelen mutta odottelen uutta tulokasta ensi vuoden puolella syntyväksi.ja ratsastus todella lähellä sydäntä ja olisi sitten kiva löytää harrastus seuraakin sitten kun taas selkään pääsee =)) :wave:

Yhteistyössä