Hakutulokset

  1. C

    iltaunilta herääminen

    iltaunet meinaa venyä ajoittain meidän 5 kk:lla ja sitten yöunille meno on vaikeaa...oletteko herätelleet vai antaneet nukkua sillä riskillä että valmista on tiedossa?
  2. C

    Poppakonsteja synnytyksen käynnistämiseen kotikonstein!?

    minun kokemus on että poppakonsteja ei ole jos vauva on päättäny pysyä masussa... :| kokeilin kaikki mahdolliset, ei vaikutusta...syntyi kylläkin ilman käynnistystä rv 41+1
  3. C

    seronil ja imetys

    onko kukaan käyttänyt imetyksen aikana?onko vauvalle tullut mitään?
  4. C

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    täällä vaivaa kans ruokahaluttomuus. päänsärky ja huimausta löytyy myös... :/ kondunsuu on sormelle auki ja lyhentynyt kahteen senttiin rv. 36+3
  5. C

    mitä ohjeita olette saaneet pakastemarjojen syönnistä odotusaikana?

    minäkin söin kotimaisia marjoja pahoinvointiin alkuraskaudesta, enkä niiden syömistä edes miettinyt...
  6. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    ja jos jotain ongelmaa olisi niin vauva ei varmaan liikkuisi mahassa...välillä tuntuu että mulla ei mahanahka kestä kun pitää niin vimmata :heart: :)
  7. C

    mitä ohjeita olette saaneet pakastemarjojen syönnistä odotusaikana?

    minäkään en ole saanut mitään ohjeita. netistä löytyy kuitenkin kahta tietoa 1. listeriavaara, 2. norovaara... kumpi on oikein vai kumpikaan?! :attn:
  8. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    kiitos vastauksista! :hug: ...lähinnä minua ihmetyttää ja samalla huolestuttaa, miten erilaista tietoa on kenelläkin. ja tosiaan oireet ois varmaan tullu jo. kuumetta ei ole ollut mutta, nuhaa ja päänsärkyä kyllä...
  9. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    kyllä olen lukenut aikaisemmat vastaukset, mutta halusin vielä kyselä myös muilta mitä tietoa heillä...ei nimittäin hirveästi naurata jos sen listerian saa. esim. eviran listeriatiedotteessa ei lue mitään pakastemarjoista, mutta täällä tuntuu ihmisillä olevan tieto että ulkomaalaisissa marjoissa...
  10. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    kysyin tätä asiaa jo tuotteen kuluttajapalvelusta ja sieltäkin sanottiin, että marjoissa ei ole listeriaa. vadelmissa voi olla noroa...?!?!
  11. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    onko niissä marjoissa listeriavaara vai joku muu, neuvolasta sanottiin nimittäin että marjojen kanssa ei ole listeriavaaraa, kasviksissa kyllä?!?!
  12. C

    mitä ohjeita olette saaneet pakastemarjojen syönnistä odotusaikana?

    onko pakastemarjoissa listeriavaara?
  13. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    kiitos vastauksista. puolukat olivat pirkka-puolukoita. on vaan niin kauhea ajatus että omalla huolimattomuudella olisi aiheuttanut hallaa vauvalle... silloin kun söin niitä marjoja niin flunssa meinasi tulla mutta se flunssa oli koko perheellä, minä selvisin helpoimmalla. nyt kuukauden kuluttua...
  14. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    no en todellakaan tietoisesti syönyt niitä, en kai tänne olisi kirjoittanut jos en olisi huolissani :(
  15. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    empä huolestuisi jos olisi ollut edes kotimaisia...pirkka-puolukoita joiden valmistusmaa belgia :ashamed:
  16. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    saako syödä ilman kuumentamatta?...minä olen syönyt kaupan puolukoita :whistle:
  17. C

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    KössiKenguru :myös minulla pukamiin viittaavia vaivoja. kutiaa ja kirvelee, vaikka en kyllä mitään nää peilillä katsottaessa?! :whistle:
  18. C

    peräpukamat?!

    peräaukkoa kutittaa ja kirvelee, mutta verta ei vuoda enkä kyllä tunne/ole nähnyt peilillä ulkoisia pukamiakaan.... :x onkohan edes pukamista kysy?!olen raskaana
  19. C

    mikäs on se spinaalipuudutus tai siis minkälainen,kokemuksia?

    huono oli puudutuksen aikana ei ole epätavallista jos on pahoinvointiin taipuvainen. sektiossa huonoa oloa aiheuttaa myös se kun aletaan ompelemaan vatsan peitteitä yhteen. silloin vatsapaita venyy ja aiheuttaa heijasteen joka voi tuntua epämiellyttävänä tunteena, kipuna/pahoinvointina...
  20. C

    kuivat limakalvot odotusaikana?!

    mitäs vois tuonne alapäähän laittaa :ashamed:

Yhteistyössä