Hakutulokset

  1. M

    Disney Channel

    Saako tolla Disney Channelillla ohjelmat jotenkin näkymään suomeksi. Siis että niissä puhuttais suomea. Kun ainut ohjelma, joka suomeksi tulee on 7.00 tuleva Mikki Hiiren kerhotalo.
  2. M

    Jysk pimennysverhot

    Olisko jollain kokemusta noista Jyskin pimennysverhoista. Siis tollasista rullaverhotyyppisistä. Olis tarjouksessa 21 ? koko L120xK170 cm. Mahtaisko nuo kestää ja pimentääkö ne hyvin?
  3. M

    Täällä oli yksi päivä keskustelua

    noista Floran Muumi- kampanjan koodeista. Siis, että koodit olis olleet jo käytetty, kun niitä syötti tuonne. Mitenkähän mä sen löytäisin? Hakua en osaa käyttää!
  4. M

    Mites tää nyt menee

    Onko mun pakko mennä yksyityiselle lääkäriin, jos tk:ssa käskevät näin. Vai voinko vaatia, että on päästävä tk:hon.
  5. M

    Luomenpoisto yksityisellä

    Mitähän toi lysti maksaa ja miten se tehdään? Kertokaa, kiitos!
  6. M

    Raskausdiabetes, uusiiko se?

    Mites siis on, jos oon aiemmin ollut raskausdiabetes, onko se joka raskaudessa riesana? Vai onko niin onnellisesti jollekin käynyt, ettei oo seuraavalla kerralla tullut? Mulla ekalla ei ollut, tokalla kertaa tuli ja mietin tuota kolmosta tässä... :ashamed: ...
  7. M

    Hermo menee, APUA! (H&M tilaus)

    Mitä PRKL mä teen väärin, kun yhtäkkiä katkaisee turvallisuussyistä mun yhteyden. Oon about miljoona kertaa näpytellyt noi tuotteet tonne ja sitten ne häviää viimeistään siinä vaiheessa kun mä siirrän ne ostoskoriin. Minne ne katoaa. Välillä on kassalla 2 tuotetta, välillä neljä.
  8. M

    Miten te teette kinkun paistorasvasta

    kastikkeen?
  9. M

    Silmätulehduksesta

    Onko silmätulehdus kipeä vai onko tällä pojalla joku muukin. On ku ampiaanen ollu jo pari päivää.
  10. M

    Mitähän ne vielä keksii

    Kaikkea sitä yritetään puhelinmyynnillä mulle tyrkyttää. Alushousuja, lehtiä ja nyt Omega-3 kalaöljykapseleita.
  11. M

    Miten ootte kertoneet kitarisa

    leikkauksesta lapselle. 3 v:lle tuo tehdään ja mietin tässä, että miten asian kertois ettei mee ihan paniikkiin siellä.
  12. M

    Se on siinä

    Siis onko toi ohjelma ihan oikeasti jonkun mielestä hyvä. Lähinnä tulee myötähäpeän tunne ton Kaskilahden puolesta...
  13. M

    Mikäs se on nimeltään se semmonen

    pahvi noissa valokuvissa. Joku paspartuu :ashamed: vai mikä... Mistä sellaisia saa muualta kuin valokuvaamosta. Onko joku nähnyt ihan normaaleissa kaupoissa?
  14. M

    Kitarisat

    Miten teillä on lapset oireilleet kitarisoista? Mitä oireita "vaaditaan", että ne leikataan pois?
  15. M

    Masennus juttuja

    Voiko masentuneelle sanoa, että sulla ei oo kaikki hyvin? Tai siis miten asian voi ottaa puheeksi, jos tuntuu että toinen ihan masentunut?
  16. M

    Missä mun menkat viipyy?!?!

    Mikähän tässä nyt mättää kp 97, eikä vieläkään menkkoja.
  17. M

    Selviskö se eilinen pedofiili?

    Eilen oli juttua siitä jostain tunnetusta muusikosta. Selviskö kuka tuo mahtoi olla. Koitin hakea, mutta en osaa käyttää koko hakua ikinä.
  18. M

    Onko kellään kokemusta näin hankalasta tapauksesta?

    Eli mun 10 kk poika on koko pienen ikänsä ollut huono nukkuja. Sellasia 15-45 min kerralla nukkunut vauvasta saakka unia. Yöt menee samaa kaavaa, joskus saattaa yöllä tulla tollanen yks kahden tunnin pätkä. Miten mä saan tuon pojan nukkumaan, alkaa itellä silmäpussit jo roikkua polvissa asti...
  19. M

    Puuro rintamaitoon, APUA!

    Miten ootte tehnyt puuron rintamaitoon. Ootteko keittäneet veteen ja sitten maitoa sekaan vai voiko sen suoraan keittään siihen maitoon?
  20. M

    Mikkelinseutu hohoi, auttakaa!

    Suositelkaa kivoja yöpymispaikkoja Mikkelistä tai siitä lähiseuduilta. Esim joku maatilamatkailu tms, missä olis lasten kanssa kivempi olla kuin hotellissa.

Yhteistyössä