Hakutulokset

  1. J

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Heipsistä vaan! Ja isot onnittelut kaikille uusille ja ultrassa pikku :heart: nähneille.. En ookkkaan sen ekan kerran jälkeen kirjotellut mitään, kun tuntuu ettei ikinä oo sopivaa hetkeä keskittyä. Eilen varmistu lasketuksi ajaksi 26.3, sen saa laittaa listaan ja myös iän eli oon 24v (...
  2. J

    MAALISMASUT 2008

    Heippa kaikille! :wave: Pakkohan mun on nyt tänne ilmottautua mukaan, kun jo monta päivää oon täällä teidän juttujanne innolla lueskellut. Plussasin torstaina, ja vasta nyt uskon ( just tehtyäni uuden testin ihan vaan varmuudeksi, vaikka ekakin oli niin vahva plussa kun vaan voi olla)...
  3. J

    Teillä, joilla on migreeni...

    Mulla on ollu migreeniä ihan pienestä asti. Välillä on pysynyt vuosia pois, kunnes taas tulee yhtäkkiä. Nykyään ennen kun migreenikohtaus iskee, multa lähtee toisesta silmästä osittainen näkö... siis pikkuhiljaa. Ensin näyttää ihan siltä et olisin katsonut suoraan kirkkaaseen valoon, jää...
  4. J

    1v.synttärikutsu runoja??

    Siinäpäs se tulikin.. täällä just niitä joku kyselikin, mutten sitä ketjua enää mistään löydä! Auttakaahan mua jookos?? Kaikki kivat runot tms. tänne päin! KIITOS!! :flower:

Yhteistyössä