Hakutulokset

  1. M

    ketju kaikille jotka ovat puutteessa

    ja haluavat kunnon hoidon :p heittäkkää yy:tä rohkeesti vaan :D
  2. M

    Löytyiskö äitejä kotka ovat synytäneet vuona 2004

    meillä pojan nappula syntynyt perjantaina 13.2.04 :) touhukas ja vilkas pikkukaveri!
  3. M

    jonkun moka joka saa sinut...?

    olin tullu viikonlopuks koulusta kotiin. mukana oli uusi wc:n ilmanraikastinpullo. äiti oli vessassa ja kun tuli ulos sanoi: että ompas sinulla hyvää ja pitävää hiuslakkaa, ei ole vielä näin hyvää ollutkaan! haistoin heti, että sehän on laittanu mun uutta wc:n raikastinta päähänsä! :laugh:
  4. M

    pukeeko lapsi itse päälle?

    meillä poika 1½ vuotta ja pukeminen ei kiinnosta yhtään! Hatun kyllä laittaa päähän! Ja joskus kenkiä mallailee! mites muilla?
  5. M

    kokemuksia kyksistä?

    osa hoitajista on mukavia, mutta osa taas niitä jotka ei hoitoalalle sovellu! minua harmitti kun osa kätilöistä oli todella nuoria, ja monilla ei ole paljonkaan kokemusta esim imetyksestä! Nii sitä sitten yrttivät siellä opettaa! Onneksi seuraavan kerran on ite jo viisaampi!
  6. M

    kuinka nuoret kissat teillä metsästää hiiripaistia?

    kyllähän meillä sitä kisua vahditaan ulkona ja vähän väliä huudellaan ovelta jos ei ole n 10 min näkynyt! Paljon ollaan itsekkin ulkona! Ei lähdetä kauppaan eikä minnekkään jos kisuli on ulkona! Eihän se siellä pyyntiretkilläkään kauan ole! hyvin on osannut kotiin tulla!
  7. M

    Kumpi teillä sisustaa

    minä sisustan meillä! Kysyn aina mieheltä, että mitä se olis mieltä jostain; mutta kun ei tahdo löytyä kunnolla omaa mielipidettä asioista. Sanoo yleensä, että on ihan kiva tai miten sää vaan haluat!
  8. M

    kuinka nuoret kissat teillä metsästää hiiripaistia?

    Kun meillä on tuommonen 14 vk vanha kisuvauveli ja se on tuonut tänäänkin kotiin jo kaksi hiirtä! Toisen söi hyvällä ruokahalulla ja toisella leikki! Tuosta 10 m päästä ulkovajasta on niitä napannut!
  9. M

    " turhin kodinkoneesi "

    voileipägrilli

Yhteistyössä