Hakutulokset

  1. H

    risteily

    onks kukaan menossa s-etukortti risteilylle tulevana lauantaina??ei sattus kukaan toukomasut 2007 olemaan menossa?ja onko näitä toukomasut 2007 nyt jossain muussa ketjussa,ois kiva vaihtaa kuulumisia :D
  2. H

    mistäs löytyisi

    semmonen ketju kuin toukomasut 2007 :heart:
  3. H

    kertokaa spinaalista

    neljäs muksu tulossa keväällä ja olen kiinnostunut tosta spinaalista.olen nopea synnyttäjä,viimeks 2,5 tuntia.epiduraalia eivät kuulema anna mulle,voisinkohan siis saada ton spinaalin? olisi kiva kuulla kokemuksia toisilta äideiltä. miten paljon paikkojen pitää olla auki,että sen voi laittaa...
  4. H

    voiko ovistesti

    osoittaa raskauden ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa?mulla nyt kp 27 ja ovis testi puoli vahva äsken.selvän oviksen tavoitin aika päivää sitten ja sen jälkeen ei tullu kahta viivaa testiin.
  5. H

    eka koulupäivä

    niin,kuinka moni saattelee huomenna lapsukaistaan koulutielle? meillä keskimmäinen alottaa koulun käyntinsä huomenna ja äitiäkin jännittää...
  6. H

    Voiko?

    Nutri Juniori- jauhetta pakastaa?
  7. H

    Miten jaksaa allergioiden kanssa?

    Ja erityisesti: miten saada takaisin "ruoanlaittamisen ilo"? Tuntuu vaan, että tää on vuodesta toiseen yhtä rämpimistä päivittäin. Pitäisi jaksaa laittaa vähistä mahdollisuuksista vaihtelevaa, maistuvaakin ruokaa. Tiedättekö: olen TÄTÄ MYÖTEN TÄYNNÄ KOKKAAMISTA!!! Enää ei minulle itselleni omat...
  8. H

    tulos 20,8

    progesteroni kokeessa joka otettiin kierron lopulla,oli toi tulos 20,8.mitä se meinaa?
  9. H

    kertokaa

    mitä tarkottaa,jos progestroni verikoe tulos on 20,8?

Yhteistyössä