Hakutulokset

  1. H

    hehehee mikä tarjoilija *video* :DD

    :laugh: :laugh:
  2. H

    hehehee mikä tarjoilija *video* :DD

    *repskops* :D :D :D
  3. H

    Katsoiko kukaan 4D dokumettia eilen?

    \ "Enään" on muuten murresana.. :xmas:
  4. H

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    \ Jaa siis teillä ei ole tv:tä tai muuta sellaista laitetta mistä tv-maksu pitää maksaa??? No sitten kyllä voit hyvillämielin soittaa ja kysyä laskunlähettäjältä, että mistä on kyse. Jos teillä taas on tv-maksua edellyttävä laite, niin sakkomaksu on 100e, ei 11e.
  5. H

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    Hmm, soita sinne että mikäs tämä on ... http://www.tv-maksu.fi/navi2_1.html Ja se on muuten tv-maksu, ei tv-lupa... Luulisin että kyse on jostain semmoisesta, että TV-maksu on noussut ja onko teillä pitkä laskutusväli ja siksi olette maksaneet esim. liian vähän ja nyt korjaavat tuota...
  6. H

    tytön vai pojan nimiä?

    Ai onko NIKI-nimi muka kalenterissa? Jos allakasta katsottu...vai oliko se koirien nimipäiväkalenteri? :laugh:
  7. H

    Mitä ajattelette äidistä, joka tänään kulki kaupassa

    \ Joo ja käyttää kaikki elarit itseensä ja n.ussii jokaista vastaantulevaa kakslahkeista. :laugh: :laugh: :laugh:
  8. H

    Päivän opetus

    hauska :) voi toimiakin nuorisovalistuksena
  9. H

    Oletteko olleet sokeita itsestänne?

    hauska alotus... juu oon ollu, esim. luulen et kaikki ookoo, käyn kaupassa ja kotia tullessa huomaan peilistä: mitä hiivattia mulla on :\| ILME??????? :laugh:
  10. H

    Voiko helpottaa sokerirasituksen jälkeistä oloa ennakkoon?

    No mulle se tehtiin noin kuukausi sitten ja mukana oli eväänä pillimehua ja ruisleipää. Heti kun 3. verikoe oli otettu niin vedin naamaan eväät siinä tk:n odotussalissa. Olipa mummoilla ja papoilla jotain seurattavaa. . .Mulla ei ainakaan ollut mitään pahaa oloa. Pian varmaan olisi tullut, jos...
  11. H

    mikä on miehenne...

    jos oon kiukkunen jostain ni ekaks totee aina (taitaa taas olla pahat päivät :headwall: )
  12. H

    Se sekasotku ja erikoinen ruoka mitä vedät himolla?!

    :D Mulla ei aikaisemmin ole ollut mitään, mutta ai jumatsuikka kun oli hyvää. Ruisleipä, päälle hedelmäpommi jugurttia, lauauntai makkaraa ja sinappia :p :ashamed: :whistle: :D
  13. H

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    \ :laugh: :laugh:
  14. H

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    :laugh:
  15. H

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    niinpä. tosi paljon eroa siinä mitä joku pitää tyhmänä ja toinen ei... törkeistä ollaan vissiin aika yksmielisiä....
  16. H

    Naapurin lapsi "riesana"

    \ Tai lakimies asialle samantien ja ei muuta kuin oikeuteen...:headwall: Ehkä nyt kumminkin kannattaisi ensin puhua lapsen vanhempien kanssa!!! Ehkäpä ne vanhemmat eivät tiedä/tajua tyttärensä rikkovan kenenkään kotirauhaa. Ja jos eivät ole selvillä asiasta, miten voivat siihen puuttua...
  17. H

    TÄÄ ON NIIIIIN TOTTA!!!!!!!!!!!!!

    Tuo Vakkari-kuvaus oli NIIIIIN oikein!
  18. H

    Kumpikohan tulee postissa...(äp)

    \ No mutta se on lähetetty jo varmaan viikko sitten, kun vanhaa oli vielä jäljellä :headwall: .. jos tällä viikolla hakee pakkausta niin päätöksessä menee n. viikko pk-seudulla ja sitten tilaus niin eiköhän se uusi tule :)
  19. H

    Kumpikohan tulee postissa...(äp)

    Mun tietojen mukaan uuden jako aloitetaan tällä viikolla. ...tietenkin, kun omani sain maanantaina. :headwall:
  20. H

    Kiva nenäsuihke mulla

    \ Mulla ollu sitä samaa ainetta ja nauroin sitä varmaan viikon... :laugh:

Yhteistyössä