Hakutulokset

  1. Caramel

    Vaihtoehto puurolle??

    Elikkä meidän reilu 10kk tytöt tehneet lakon puurolle!! Mitä vois antaa aamu/iltapalaksi puuron sijasta? Kuitenki et olis täyttävää yms!
  2. Caramel

    Bona/piltti keräys!

    Lahjoitan [b]ensimmäiselle[ joka yv:tä laittaa etikettejä! Nostan jos vaikka joku haluais!
  3. Caramel

    Onko täälläkään ketään?!

    Kaikki nukkuu... Ja mua VÄSYTTÄÄ! |O |O
  4. Caramel

    Hoitomaksusta!!

    Paljonko on hoitomaksu jos vien 2 lasta hoitoon??? Ees suunnilleen?? muoks Ja onko eroja yksityisellä/kunnallisella??
  5. Caramel

    Tykkäätkö tästä hääpuvusta?

    Minusta aivan IHANA!!!! :)
  6. Caramel

    Starslookers

    Joko ootte päättäny mihin muutatte?
  7. Caramel

    Plääh... Pitäis alkaa laskeen nuo prkleen etiketit!!!

    Ei jaksa, niitä on niin sikana! :headwall: :headwall:
  8. Caramel

    Lapsi10kk ja narskuttaa hampaita!!!

    Onko normaalia??? Kuulostaa ihan kamalalta... Ei tee koko ajan, mutta useita kertoja päivässä... Oisko jotain tehtävissä? Onko haittaa hampaille? Ylhäällä 4 hammasta ja alhaalla 2... Pitäiskö ottaa yhteyttä hammashoitolaan??
  9. Caramel

    Kyselempä taas Oulun mammoista???

    Eli tietääkö KUKAAN kuka ylläpitää Oulun seudun mamit -kerhoa tuolla kerhopuolella?? Olisi kiva vaikka liittyä kun Oulusta päin oon! :)
  10. Caramel

    Apua, tekstit näkyy päällekkäin!!!

    Siis mulla lukee tuossa tekstien päällä koko ajan "Tervetuloa keskustelufoorumiin"... Lukeeko muilla?? :/
  11. Caramel

    Oulun seudun mamit???

    Kuka ylläpitää kerhoa Oulun seudun mamit? Olisin halukas liittymään (jos mahdollista :ashamed: )....
  12. Caramel

    Miksi en saa kuvaa vaihdettua profiiliin?

    Siis pitäisikö vaihtua kun menen muokkaamaan omia tietoja ja siihen kuva kohtaan etsin koneelta kuvan minkä haluan ja tallennan muutokset?
  13. Caramel

    Kävin laittaan "hakemuksen" tuohon väliaikaisten kerhoon...

    Niin millon siihen sitten vois odottaa hyväksyntää???
  14. Caramel

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    Oisko kellään???

Yhteistyössä